Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
Hoe kan mijn zelfgemaakte pastasaus zo flauw smaken nadat ik er zoveel (pittige) ingrediënten in heb gedaan? :confused:
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Ik heb geen zin om weg te gaan, maar ook geen zin om thuis te blijven, dus ga toch maar. Het wordt vast wel leuk en thuis zoeken ze het maar uit.

Klotepuberteit.
anoniem_648d2e69d0b5e wijzigde dit bericht op 31-10-2022 18:38
5.84% gewijzigd
Henk-und-Roelie schreef:
31-10-2022 18:31
Hoe kan mijn zelfgemaakte pastasaus zo flauw smaken nadat ik er zoveel (pittige) ingrediënten in heb gedaan? :confused:
Herkenbaar :mrgreen:
Voor iedereen een groene tuin
Henk-und-Roelie schreef:
Laat je ‘m wel dik genoeg inkoken?
Henk-und-Roelie schreef:

Pastasaus is onbetrouwbaar, té pittig en je bent zo door een dure rol wc papier heen :worship:
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
lemoos2 schreef:
31-10-2022 18:48
Laat je ‘m wel dik genoeg inkoken?
Si si signora, come nella vera cucina Italiana.

Afbeelding
Henk-und-Roelie schreef:
De kamer uit gaan, komkommer eten en dan terug gaan. Dan denk je, hm... denk dat er genoeg knoflook in zit.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
31-10-2022 22:07
De kamer uit gaan, komkommer eten en dan terug gaan. Dan denk je, hm... denk dat er genoeg knoflook in zit.
Hahaha, ga ik morgen doen want ik heb nog wat over :D
Of ik doe er maar gelijk een compleet bolletje knoflook in ipv van een aantal teentjes.
Henk-und-Roelie schreef:
31-10-2022 22:23
Of ik doe er maar gelijk een compleet bolletje knoflook in ipv van een aantal teentjes.
Meer is altijd beter, behalve met balsamico. Dan is minder vaak nog teveel. 😬
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Henk-und-Roelie schreef:
31-10-2022 22:23
Knoflook roosteren voordat je ‘m fijngehakt in de saus gooit. Rimedi della nonna Italiano
heb je er zout in gedaan?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
lemoos2 schreef:
31-10-2022 23:55
Knoflook roosteren voordat je ‘m fijngehakt in de saus gooit. Rimedi della nonna Italiano
Troppo lavoro, le nonne non avevano vita.
rosanna08 schreef:
01-11-2022 09:18
heb je er zout in gedaan?
Forza Rosanna, qui parleremo solo Italiano.

Er zou inderdaad misschien wel wat meer zou in kunnen, thnx!
Henk-und-Roelie schreef:
01-11-2022 11:02
Troppo lavoro, le nonne non avevano vita.
Afbeelding

ma la salsa migliore!
En of jij met je verbeten knaagdiergezicht weer mij voor je bakkes krijgt. Ik was de enige vrijwilliger die onze good-practice wilde komen delen. Ik ga je martelen, twee uur aan een stuk, door mijn PowerPoint presentatie van 145 slides één voor één de slides hardop voor te lezen. Ik ga je dwingen een zinloze schijt-app te installeren op je mobieltje om lekker interactief mee te doen. En ik doe een exit-poll waardoor je gedwongen wordt om in te vullen hoe inspirerend mijn geneuzel wel niet was, de meerwaarde van ‘sharing’ met de zusterlocaties en hoe erg je wel niet geïnspireerd bent door mijn enthousiasme.

Ik voer jou je eigen stront en je gaat dankjewel zeggen. Met een bloemetje erbij. En daarna schrijf ik er weer een stukje over. Omdat het kan, daarom.
lemoos2 schreef:
01-11-2022 16:54
En of jij met je verbeten knaagdiergezicht weer mij voor je bakkes krijgt. Ik was de enige vrijwilliger die onze good-practice wilde komen delen. Ik ga je martelen, twee uur aan een stuk, door mijn PowerPoint presentatie van 145 slides één voor één de slides hardop voor te lezen. Ik ga je dwingen een zinloze schijt-app te installeren op je mobieltje om lekker interactief mee te doen. En ik doe een exit-poll waardoor je gedwongen wordt om in te vullen hoe inspirerend mijn geneuzel wel niet was, de meerwaarde van ‘sharing’ met de zusterlocaties en hoe erg je wel niet geïnspireerd bent door mijn enthousiasme.

Ik voer jou je eigen stront en je gaat dankjewel zeggen. Met een bloemetje erbij. En daarna schrijf ik er weer een stukje over. Omdat het kan, daarom.
:yes:
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
gvd die kut klote tyfus wind owee als die kut krat weer los is :'( :@ :thunder:
Relax we're all crazy, it's not a competition
IK WIL DIT NIET
ik snap eerlijk gezegd niet waarom je zo aan hem blijft trekken... je beweert dat het andersom is maar merk er weinig van...
want waarom zou je met zo iemand verder willen en dan ook nog een gezin beginnen de eerste keer was het al geen succes wie zegt dat nu wel zin heeft...

een ex is niks voor een ex maarja misschien ben ik wel een hater

Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Lieverd, je doet het altijd zo, maar nu zijn alle antwoorden fout. Ik wil je leren hoe het moet, bij rekenen zijn er niet zo heel veel mogelijkheden om tot de goede uitkomst te komen.

Omdat jouw manier een foutmarge heeft van 100% zou je kunnen overwegen de mijne een keer te proberen.
Ben je zo'n beetje het standvastigste bedrijf van de afgelopen 50 jaar in de halve wereld ... ga je ineens mogelijk failliet :evil: ?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
02-11-2022 19:12
Ben je zo'n beetje het standvastigste bedrijf van de afgelopen 50 jaar in de halve wereld ... ga je ineens mogelijk failliet :evil: ?
Tupperware? 🤔
Nee he, geen corona, alsjeblieft laat het geen corona zijn. Ik wil op vakantie maandag, heb er zo naar uit gekeken en dan word ik nu weer ziek wakker. Zo maar een zelftest halen. (6)
Het is toch triest dat jij alleen kan benoemen hoe wij aan deze schitterende locatie komen.
Niets over onze werkzaamheden, maar ja, jij weet bij God niet wat wij doen.

Maar gelukkig hebben wij nog andere mensen in de organisatie die wel aan de juiste personen benadrukken hoe belangrijk wij eigenlijk zijn.

Ik zou mij zorgen maken als ik jouw was.
Je hebt niets te melden.
pepexx wijzigde dit bericht op 03-11-2022 14:13
0.67% gewijzigd
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Ziekenhuis en verzekeringen maken er een zooitje van. Ik weet hoe het komt en kan gebeuren, zeker nu. Maar ze zijn ook nog eens beiden gewoon niet bereikbaar. Ik heb gebeld ( geen gehoor of gewoon na bandje ( ziekenhuis ook!) ophangen, bel later maar weer... Mail en chatfunctie, ik krijg niemand te pakken of geen reactie op 2 dingen die jullie moeten doen, ik heb alles gedaan wat ik moest doen maar ik kan geen keukenboer regelen, dat moet van jullie een mannetje via jullie zijn.

En kan ook geen labformulier toveren, jullie hadden het mij moeten geven bij ontslag, of het bij de formulieren moeten stoppen die je me stuurde daarna.

En nu kan ik jullie beiden niet bereiken, niet per telefoon, niet per mail en niet per berichtje in een chat of in online ziekenhuisdossier.

Echt wtf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven