Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

maandag 31 oktober 2022 om 18:36
HerkenbaarHenk-und-Roelie schreef: ↑31-10-2022 18:31Hoe kan mijn zelfgemaakte pastasaus zo flauw smaken nadat ik er zoveel (pittige) ingrediënten in heb gedaan?![]()

Voor iedereen een groene tuin

maandag 31 oktober 2022 om 18:48
Laat je ‘m wel dik genoeg inkoken?Henk-und-Roelie schreef: ↑31-10-2022 18:31Hoe kan mijn zelfgemaakte pastasaus zo flauw smaken nadat ik er zoveel (pittige) ingrediënten in heb gedaan?![]()
maandag 31 oktober 2022 om 18:52
Henk-und-Roelie schreef: ↑31-10-2022 18:31Hoe kan mijn zelfgemaakte pastasaus zo flauw smaken nadat ik er zoveel (pittige) ingrediënten in heb gedaan?![]()
Pastasaus is onbetrouwbaar, té pittig en je bent zo door een dure rol wc papier heen

De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
maandag 31 oktober 2022 om 22:07
De kamer uit gaan, komkommer eten en dan terug gaan. Dan denk je, hm... denk dat er genoeg knoflook in zit.Henk-und-Roelie schreef: ↑31-10-2022 18:31Hoe kan mijn zelfgemaakte pastasaus zo flauw smaken nadat ik er zoveel (pittige) ingrediënten in heb gedaan?![]()
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 31 oktober 2022 om 22:23
Hahaha, ga ik morgen doen want ik heb nog wat over

Of ik doe er maar gelijk een compleet bolletje knoflook in ipv van een aantal teentjes.
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Baby, it's the guitar man
maandag 31 oktober 2022 om 23:02
Meer is altijd beter, behalve met balsamico. Dan is minder vaak nog teveel.Henk-und-Roelie schreef: ↑31-10-2022 22:23Hahaha, ga ik morgen doen want ik heb nog wat over
Of ik doe er maar gelijk een compleet bolletje knoflook in ipv van een aantal teentjes.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

maandag 31 oktober 2022 om 23:55
Knoflook roosteren voordat je ‘m fijngehakt in de saus gooit. Rimedi della nonna ItalianoHenk-und-Roelie schreef: ↑31-10-2022 22:23Hahaha, ga ik morgen doen want ik heb nog wat over

dinsdag 1 november 2022 om 15:21

ma la salsa migliore!

dinsdag 1 november 2022 om 16:54
En of jij met je verbeten knaagdiergezicht weer mij voor je bakkes krijgt. Ik was de enige vrijwilliger die onze good-practice wilde komen delen. Ik ga je martelen, twee uur aan een stuk, door mijn PowerPoint presentatie van 145 slides één voor één de slides hardop voor te lezen. Ik ga je dwingen een zinloze schijt-app te installeren op je mobieltje om lekker interactief mee te doen. En ik doe een exit-poll waardoor je gedwongen wordt om in te vullen hoe inspirerend mijn geneuzel wel niet was, de meerwaarde van ‘sharing’ met de zusterlocaties en hoe erg je wel niet geïnspireerd bent door mijn enthousiasme.
Ik voer jou je eigen stront en je gaat dankjewel zeggen. Met een bloemetje erbij. En daarna schrijf ik er weer een stukje over. Omdat het kan, daarom.
Ik voer jou je eigen stront en je gaat dankjewel zeggen. Met een bloemetje erbij. En daarna schrijf ik er weer een stukje over. Omdat het kan, daarom.
dinsdag 1 november 2022 om 18:09
lemoos2 schreef: ↑01-11-2022 16:54En of jij met je verbeten knaagdiergezicht weer mij voor je bakkes krijgt. Ik was de enige vrijwilliger die onze good-practice wilde komen delen. Ik ga je martelen, twee uur aan een stuk, door mijn PowerPoint presentatie van 145 slides één voor één de slides hardop voor te lezen. Ik ga je dwingen een zinloze schijt-app te installeren op je mobieltje om lekker interactief mee te doen. En ik doe een exit-poll waardoor je gedwongen wordt om in te vullen hoe inspirerend mijn geneuzel wel niet was, de meerwaarde van ‘sharing’ met de zusterlocaties en hoe erg je wel niet geïnspireerd bent door mijn enthousiasme.

Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
woensdag 2 november 2022 om 16:17
ik snap eerlijk gezegd niet waarom je zo aan hem blijft trekken... je beweert dat het andersom is maar merk er weinig van...
want waarom zou je met zo iemand verder willen en dan ook nog een gezin beginnen de eerste keer was het al geen succes wie zegt dat nu wel zin heeft...
een ex is niks voor een ex maarja misschien ben ik wel een hater
want waarom zou je met zo iemand verder willen en dan ook nog een gezin beginnen de eerste keer was het al geen succes wie zegt dat nu wel zin heeft...
een ex is niks voor een ex maarja misschien ben ik wel een hater

Relax we're all crazy, it's not a competition

woensdag 2 november 2022 om 18:23
woensdag 2 november 2022 om 20:19

donderdag 3 november 2022 om 11:40
Het is toch triest dat jij alleen kan benoemen hoe wij aan deze schitterende locatie komen.
Niets over onze werkzaamheden, maar ja, jij weet bij God niet wat wij doen.
Maar gelukkig hebben wij nog andere mensen in de organisatie die wel aan de juiste personen benadrukken hoe belangrijk wij eigenlijk zijn.
Ik zou mij zorgen maken als ik jouw was.
Je hebt niets te melden.
Niets over onze werkzaamheden, maar ja, jij weet bij God niet wat wij doen.
Maar gelukkig hebben wij nog andere mensen in de organisatie die wel aan de juiste personen benadrukken hoe belangrijk wij eigenlijk zijn.
Ik zou mij zorgen maken als ik jouw was.
Je hebt niets te melden.
pepexx wijzigde dit bericht op 03-11-2022 14:13
0.67% gewijzigd
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.

donderdag 3 november 2022 om 12:09
Ziekenhuis en verzekeringen maken er een zooitje van. Ik weet hoe het komt en kan gebeuren, zeker nu. Maar ze zijn ook nog eens beiden gewoon niet bereikbaar. Ik heb gebeld ( geen gehoor of gewoon na bandje ( ziekenhuis ook!) ophangen, bel later maar weer... Mail en chatfunctie, ik krijg niemand te pakken of geen reactie op 2 dingen die jullie moeten doen, ik heb alles gedaan wat ik moest doen maar ik kan geen keukenboer regelen, dat moet van jullie een mannetje via jullie zijn.
En kan ook geen labformulier toveren, jullie hadden het mij moeten geven bij ontslag, of het bij de formulieren moeten stoppen die je me stuurde daarna.
En nu kan ik jullie beiden niet bereiken, niet per telefoon, niet per mail en niet per berichtje in een chat of in online ziekenhuisdossier.
Echt wtf.
En kan ook geen labformulier toveren, jullie hadden het mij moeten geven bij ontslag, of het bij de formulieren moeten stoppen die je me stuurde daarna.
En nu kan ik jullie beiden niet bereiken, niet per telefoon, niet per mail en niet per berichtje in een chat of in online ziekenhuisdossier.
Echt wtf.