Smooth haarverwijderaar
zaterdag 5 november 2022 om 08:59
Ik zie het ineens overal op sociale media voorbijkomen: reclame voor haarverwijderaars. Ik weet niet precies hoe het heet, maar het is iets wat je met eens hand kunt vasthouden en het lijkt alsof er schuurpapier op zit. Als ik de reclames moet geloven is het het ultieme ding voor zachte benen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Heeft iemand hier ervaring mee?
zaterdag 5 november 2022 om 09:15
Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt: een flexibele pad met heel fijn schuurpapier erop. Het is een oude, heel omslachtige en langdurige haarverwijderingsmethode met heel weinig resultaat. Je huid wordt er wel dunner van wat soms gewenst is als je harde ellebogen of eelt op je vingers hebt.
.
Ooit 1 euro bij Action.
Ooit 1 euro bij Action.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zaterdag 5 november 2022 om 11:11
Heb ze het ooit zien verkopen op een markt. Ze deden een demonstratie bij 'iemand uit het publiek'. Deze vrouw bleek achteraf gewoon bij het kraampje te horen. Ze stroopte haar broek op, en er waren 5 losse donkere haren te zien verspreid over haar scheen... het zag er zo nep uit... Dus haartjes werden er inderdaad zo afgeveegd met het schuurding. Was pure oplichting..
zaterdag 5 november 2022 om 13:01
Ik heb zo'n ding als hierboven op de foto en vind dat het wel werkt. Maar je moet geduld hebben, echt in rondjes draaien, niet te hard duwen. En toen had ik echt wel zachte, haarvrije onderarmen. Benen heb ik nog niet geprobeerd.
In het gezicht werkt het ook wel.
In het gezicht werkt het ook wel.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in