Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
Nieuwsgierig als ik ben ging ik gelijk kijken wie er op mijn profiel gekeken heeft. Nope. :lol:
Ik vind hier dingen van.
Haha

Enne :gift:
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
PoesmetLaarzen schreef:
11-11-2022 10:51
Haha

Enne :gift:
Thanks! En je hebt een pb.
Ik vind hier dingen van.
Maar wat is er? Kunnen wij helpen?
Ja moeten we iemand in elkaar slaan?
PoesmetLaarzen schreef:
11-11-2022 11:01
Ja moeten we iemand in elkaar slaan?
Idd. :vechten:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Wie aan Sabeltandcavia komt, komt aan mij :whip: :vechten:
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Zo de ramen aan de binnenkant gedaan, nu nog aan de buitenkant, zucht...
nah Caaf, wat naar...
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Afbeelding
Ik ben gewoon dom, daar maak ik geen geheim van.
Ik zou ook best de ramen kunnen lappen, maar ik heb er geen zin in. Ik kijk liever op de bank naar videoland.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Zoonlief, je bent 13 jaar, je zit in 2 VWO, houd alsjeblieft eens op met mij de hele dag appen/bellen… AAAARRRRGGHHHHH.

En nee, dit zeg ik niet hardop want kind heeft allemaal etiketjes en mij nog heel erg nodig. Maar ik ben zooooo moe en raak altijd meteen enorm in de stress om dingen die achteraf toch mee blijken te vallen (klein trauma van zijn een heel heftig en rot basisschooljaar wat leidde tot schorsing, suïcidaal kind en nieuwe school).
Hou gewoon je smoel want er komt niet echt wat zinnigs uit…… :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
moonenz schreef:
10-11-2022 20:31
Ik ben zo opgelucht, de nou ik ga er vanuit dat ze goedaardig zijn tumoren op m'n pa z'n oor bleken kwaadaardig, eerst een week wachten op echo en daarna nog 10 dagen op de uitslag. Maar hij is schoon, geen uitzaaiingen :cheer2:
Wat een opluchting! :rose:
Je pense donc je suis
dianaf schreef:
11-11-2022 11:13
Idd. :vechten:
We zijn er klaar voor. :whip:
Je pense donc je suis
Afbeelding

niemand komt aan Caafje
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik kan al die plaatjes niet zien :(
Ik vind hier dingen van.
Cookies accepteren helpt
Dus mijn kinds potlood wordt uit haar etui gejat en ze krijgt van de juf geen nieuwe? Ze moet nu zelf van thuis een nieuwe meenemen Een ander moet €0,10 betalen. Ik snap dat kinderen moet worden aangeleerd dat ze zuinig moeten omgaan met spullen, maar jullie gaan nu wel erg ver. Ik snap dat jullie een budget hebben. Met Corona is er 2 jaar vrijwel geen enkele activiteit gedaan of viering geweest. Recent weer de jaarlijkse verkoopactie, de niet-zo-vrijwillige-ouderbijdrage (we stalken tot je betaald, al is het op de laatste schooldag), en vorige week nog een flinke bedelpost voor extra geld/ sponsoring in goederen.
Ik ben geneigd om nu een joekel van een doos potloden in de klas neer te zetten.
Vandaag naar de sauna en dus opzich niks bijzonders aan.... Maar het is de eerste keer na een operatie en met een duidelijk zichtbaar litteken. Doodeng vindt ik het!
Froezel schreef:
12-11-2022 11:59
Vandaag naar de sauna en dus opzich niks bijzonders aan.... Maar het is de eerste keer na een operatie en met een duidelijk zichtbaar litteken. Doodeng vindt ik het!
Maar toch ga je! :cheer2: Dat is echt super goed van je!!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Mmmh, ik wil een manou bankstel met van die dikke roomwitte kussens en een manou idem stoel erbij.
Nog verkrijgbaar honderd jaar geleden ofzo :-?
Groentespies schreef:
12-11-2022 08:09
Dus mijn kinds potlood wordt uit haar etui gejat en ze krijgt van de juf geen nieuwe? Ze moet nu zelf van thuis een nieuwe meenemen Een ander moet €0,10 betalen. Ik snap dat kinderen moet worden aangeleerd dat ze zuinig moeten omgaan met spullen, maar jullie gaan nu wel erg ver. Ik snap dat jullie een budget hebben. Met Corona is er 2 jaar vrijwel geen enkele activiteit gedaan of viering geweest. Recent weer de jaarlijkse verkoopactie, de niet-zo-vrijwillige-ouderbijdrage (we stalken tot je betaald, al is het op de laatste schooldag), en vorige week nog een flinke bedelpost voor extra geld/ sponsoring in goederen.
Ik ben geneigd om nu een joekel van een doos potloden in de klas neer te zetten.
Doen!
Ik ben bang. :cry:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven