Ben ik veel eisend?

23-06-2009 00:07 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Misschien een domme vraag. Als een man na de eerste afspraak de tweede date neerzet voor 2 dagen later, maar verschuift het met een week en dan aan het einde van de week nog niet met een nieuwe datum komt (al blijft ie wel sms-en, woont ook nog eens 15 min. van mij vandaan), wil het zeggen dat hij just not that into me is? of zie ik hier spoken?

Ben benieuwd naar jullie meningen of eventuele ervaringen.
niet te graag willen.....het is eigenlijk heel simpel...
quote:misstique schreef op 23 juni 2009 @ 09:21:

[...]

Hoe is het met hem erna gegaan eigenlijk? Zijn jullie nog aan het daten?

ik ben er uiteindelijk achtergekomen dat hij echt wel interresse had maar dat hij het inderdaad erg druk had met studie.

Hij dacht/denkt ook gewoon anders dan ik , of misschien wel alle mannen in het algemeen.

als we bv een tijd hadden afgesproken dacht hij dat we afgesproken hadden ...in de middag...Niet dus gevolg ik boos hij van geen kwaad bewust als hij uren te laat aankwam.

Ik heb daar echt aan moeten wennen en hij ook aan mij ( als we 12 uur zeggen dat het ook echt 12 uur is en geen half 2 bv)

We zijn nu al 21 jaar samen dus het kan wel hoor !!!

sorry viva forum deed raar en verstuurde alleen het citaat niet mijn reactie daarnet
Ik was iets too hard to get aan het spelen. En ja, heb ook al zijn sms-jes verwijderd.

Maar ja, aan de andere kant, zo goed ken ik hem ook weer niet. Misschien was het de grootste klootzak die ik ooit ben tegengekomen, maar ik zal het nooit weten en daar moet ik mezelf bij neerleggen. Wel een hele goeie les geweest voor mij dit, vooral over mezelf. Ik realiseerde eigenlijk dat ik nog helemaal niet toe ben aan een relatie. Heb het idee dat ik eerst aan mezelf moet werken en daarna zal het wel vanzelf komen.

Tot nu toe was ik toch op zoek naar een partner (bewust en onbewust), maar ergens is het ook wel bevrijdend om te beseffen dat ik meer tijd aan mezelf moet besteden ipv zoeken. Misschien is dat het positieve wat toch nog uit dit verhaal gekomen is...
Ja misschien wel!
Jemig, wat kun jij overgaan van het ene uiterste in het andere zeg...

Er is ook nog zoiets als een tussenweg hoor, ergens middenin.

Dingen gaan niet altijd en mensen reageren ook niet altijd zoals jij het liefste zou zien. Dat moet je proberen te respecteren. En je moet gewoon altijd eerlijk zijn en blijven. Naar een ander en naar jezelf toe. Heel belangrijk, heb je je leven lang plezier van. Misschien (wellicht) krijg je vaker de deksel op je neus. Maakt niet uit. Maar dan ben je tenminste wel trouw aan jezelf gebleven.

Misschien kom je die jongen op het festival tegen. Dan zou ik hem precies zeggen wat je hier schrijft. Dat je hem erg leuk vindt en een beetje onzeker werd van zijn gedrag en daardoor niet zo leuk reageerde naar hem toe. Als het een lieve jongen is en hij jou verder ook wel leuk vond, geeft hij het misschien nog een kans. Maar misschien denkt hij ook wel: aan dat temperament brand ik liever niet mijn vingers. Dat kan ook. Dan moet je dat respecteren en niet boos worden. (En dat is wat anders dan verdrietig of teleurgesteld zijn, dat mag je dan best zijn en ook wel laten zien). Het betekent niet dat hij "een klootzak" is, helemaal niet, waarom? Het betekent alleen dat hij zich verder niet (meer) aangetrokken voelt tot jou. En dat kan. En dat mag hij.
Wauw...knap dat sommige dames dit nog kunnen begrijpen, ik als man zou het op een sprinten zetten en niet meer omkijken naar TO.

Want als ik het goed begrijp: Er is een date (leuk/ gezellig) op dag X. Er wordt afgesproken voor een vervolgdate dag X + 2

De vervolgdate moet wegens andere prioriteten worden gecancelled, er wordt beloofd dit een week later te doen dag X + 2 + 7. Ondertussen sms-t de afzegger tussentijds regelmatig...maar dat is voor TO niet voldoende, dus flikkert zij hem uit haar mobieltje...en dan steun zoeken voor haar actie(s). Sorry hoor, maar wat is er gebeurd met "taking it slow", zodra een vrouw zo begint te pushen, krijg ik als man het gevoel dat ik slechts een onderdeeltje ben van een plan, wat uitgewerkt wordt
Opinions just like love do not pay any bills
Thanks voor je reacite vlinder. Je hebt een goed punt en dit zal ik zeker meenemen.

Ik zou zeker niet boos worden als hij niks met mij te maken wilt hebben verder. Zo veel temperament heb ik ook weer niet hoor en verder is hij mij helemaal niks verplicht en ik hem ook niet idd. Leuk was het wel anders geweest. Als hij zich netjes had gehouden aan zijn woord om mee te beginnen, dan was er ook helemaal niks aan de hand geweest. Ik ben zelf ook iemand dat als ik iets toe zeg aan iemand, dan doe ik dat ook. Hoe je iemand behandelt, zo wil je zelf ook behandeld worden. En natuurlijk zijn wij met zijn allen heel anders, maar als iemand blijft sms-en en geen vervolg acties uitvoert, dan mag je daar toch ook conclusies aan hangen? Ik wou niet meer in zo'n kansloze situatie zitten afvragend: vindt hij mij nou eigenlijk net zo leuk als ik hem?
@ Borgier; ik heb niks gepusht. En sinds wanneer kunnen vrouwen niks meer verwachten van de mannen in hemelsnaam? Mag je tegenwoordig niet eens meer verlangen van een vent dat hij moeite neemt?

ik zoek geen steun voor mijn actie, maar ben benieuwd hoe anderen erover denken (hier leer ik zelf ook van) en dat is nu duidelijk.
Jij zegt dat je het bij die ene date wil laten, hij vindt dat jammer en probeert nog wel contact met je te houden dmv smsen: hij wacht tot jij een voorstel gaat doen om toch op een 2e date te gaan.

Dus als je nog met hem wil afspreken zou ik dat gewoon aan hem vragen (met datum erbij noemen!). Heeft hij interesse, dan merk je dat snel genoeg.
quote:Borgier schreef op 23 juni 2009 @ 10:44:

Wauw...knap dat sommige dames dit nog kunnen begrijpen, ik als man zou het op een sprinten zetten en niet meer omkijken naar TO.

Want als ik het goed begrijp: Er is een date (leuk/ gezellig) op dag X. Er wordt afgesproken voor een vervolgdate dag X + 2

De vervolgdate moet wegens andere prioriteten worden gecancelled, er wordt beloofd dit een week later te doen dag X + 2 + 7. Ondertussen sms-t de afzegger tussentijds regelmatig...maar dat is voor TO niet voldoende, dus flikkert zij hem uit haar mobieltje...en dan steun zoeken voor haar actie(s). Sorry hoor, maar wat is er gebeurd met "taking it slow", zodra een vrouw zo begint te pushen, krijg ik als man het gevoel dat ik slechts een onderdeeltje ben van een plan, wat uitgewerkt wordt

En dit is precies wat ik nu bedoelde in mijn post. Mannen denken anders dan vrouwen. Je date gaat ervanuit dat er een vervolg in zit en jij gaat zitten wachten op een datum voor een date.

Hij denkt dat het wel goed zit omdat hij ook nog sms contact met je heeft.

Ik kan de reactie van Borgier dus goed begrijpen ( en ja ik ben een vrouw maar ben dus al jaren samen met manlief dus deze reactie zou van hem afkomstig kunnen zijn )
Ik vind jullie reacties echt geweldig! Sommige statements zijn hard maar zeker wel waar
fijn dat je het zo sportief opneemt misstique!
quote:misstique schreef op 23 juni 2009 @ 09:00:

Ik heb dus na ruim een week wachten hem laten weten dat we het beste bij de eerste konden houden. Het lijkt mij normaal dat als je iemand erg leuk vindt, zou je snel weer willen zien toch?

Maar bedacht ik mij dat ik overdreven heb gereageerd en begon spijt te krijgen. Om nu contact met hem op te nemen behoort niet meer tot de optie (heb zijn nummer gewist). Verder was ik benieuwd of jullie dan ook afgekapt zouden hebben of juist geduldig gewacht.

Pfffff, heb al tijd van dat soort domme acties als ik iemand echt heel erg leuk vind

vrij dom ja. Maar goede kans dat hij dat soort dommigheden wel weer schattig vindt.

Misschien een tip waar je nog nooit aan gedacht had: maak je niet zo druk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven