Clarifying shampoo
woensdag 16 november 2022 om 19:09
Ik gebruik nu nog een gewone shampoo (Aloë Vera repair van Andrélon) maar wil binnenkort weer overstappen op een Curly Girl approved shampoo (Andrélon Mild & Zacht) omdat mijn hoofdhuid nogal droog is en mijn haarpunten ook, daarnaast heb ik veel last van pluizig haar.
Heb in de afgelopen jaren al veel van dat soort shampoos getest van Petal Fresh, Nature Box etc maar daar werd mijn haar na een paar weken niet schoon meer van en mijn hoofdhuid werd er ook niet blij van en bleef vettig met schilfers.
Voordat ik weer een poging ga wagen wil ik eerst op zoek naar een goede budget proof clarifying shampoo en dus niet zozeer een "final wash" want ik wil niet helemaal over op CG. Wil die clarifying shampoo dan om de week gaan gebruiken zodat ik de eventuele build up voor blijf. Heeft iemand toevallig tips? Ik lees veel dat de milde shampoo van Kruidvat merk goed nou die is een drama voor mijn haar en hoofdhuid. Of de Andrélon iedere dag shampoo maar ik vraag me af of die echt wel onder een 'clarifying shampoo' valt.
Heb in de afgelopen jaren al veel van dat soort shampoos getest van Petal Fresh, Nature Box etc maar daar werd mijn haar na een paar weken niet schoon meer van en mijn hoofdhuid werd er ook niet blij van en bleef vettig met schilfers.
Voordat ik weer een poging ga wagen wil ik eerst op zoek naar een goede budget proof clarifying shampoo en dus niet zozeer een "final wash" want ik wil niet helemaal over op CG. Wil die clarifying shampoo dan om de week gaan gebruiken zodat ik de eventuele build up voor blijf. Heeft iemand toevallig tips? Ik lees veel dat de milde shampoo van Kruidvat merk goed nou die is een drama voor mijn haar en hoofdhuid. Of de Andrélon iedere dag shampoo maar ik vraag me af of die echt wel onder een 'clarifying shampoo' valt.

woensdag 16 november 2022 om 19:20
Ik doe ook CG, op wat producten die ik af en toe gebruik na. Deze clarifying shampoo gebruik ik al een paar jaar af en toe.
https://www.bootsapotheek.nl/boots-expe ... al-shampoo
https://www.bootsapotheek.nl/boots-expe ... al-shampoo

woensdag 16 november 2022 om 21:54

woensdag 16 november 2022 om 22:52
Ik heb sinds een tijdje een heel vette hoofdhuid en begin haar inzet als ik niet oplet. De detox van John Frieda is ideaal, maar niet meer overal te verkrijgen.
Ik heb ook een shampoo van Andrelon, tegen vette haaraanzet droge punten, die is ook wel ok.
Aunt Jackie is ook wel te doen die eerder is genoemd maar die is voor mij soms nog te 'vet'.
Ik heb ook een shampoo van Andrelon, tegen vette haaraanzet droge punten, die is ook wel ok.
Aunt Jackie is ook wel te doen die eerder is genoemd maar die is voor mij soms nog te 'vet'.
donderdag 17 november 2022 om 15:54

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in