Waar zijn de leuke mannen?
zaterdag 19 november 2022 om 18:05
zaterdag 19 november 2022 om 18:50
Leuke nick, ik moest meteen aan Nina Simone denken.
On topic, volgens mij zijn leuke mannen echt nog wel te vinden. Als ik het zo lees maak je het meeste kans via een dating app.
Cum non tum age
zaterdag 19 november 2022 om 19:20
zaterdag 19 november 2022 om 22:23
zondag 20 november 2022 om 08:27
Grappig om deze vraag te lezen.
Ik heb letterlijk wel eens gehad dat een date het contact verbrak omdat het ‘zo standaard’ is om te informeren hoe de dag was, of dat de interesse benauwde
En dat was echt niet het enige wat ik uit interesse vroeg maar ook niet de hele dag door.
Het is ook gebeurd dat het met contacten op datingapps zo liep, of dat er heel kortaf gereageerd werd.
Jammer eigenlijk want met interesse start het.
Zoveel mensen, zoveel wensen.
Ik heb letterlijk wel eens gehad dat een date het contact verbrak omdat het ‘zo standaard’ is om te informeren hoe de dag was, of dat de interesse benauwde
En dat was echt niet het enige wat ik uit interesse vroeg maar ook niet de hele dag door.
Het is ook gebeurd dat het met contacten op datingapps zo liep, of dat er heel kortaf gereageerd werd.
zondag 20 november 2022 om 21:13
Off-topic: Deed jij niet ooit mee met first dates?mats schreef: ↑20-11-2022 08:27Grappig om deze vraag te lezen.
Voor iedereen een groene tuin
zondag 20 november 2022 om 22:35
Hij had een niet heel fantastisch functionerende open relatie. Dat duurde dus ook niet heel lang allemaal.
zondag 20 november 2022 om 22:36
Dat doe ik ook zéker.
Hij is namelijk heel aandachtsvol, complimenteus, grappig en lekker in bed.
Pas als hij op, afgelikt en kaalgeknaagd is gooi ik m de datemarkt weer op!
zondag 20 november 2022 om 22:54
Natuurlijk zijn die er nog. Alleen zijn de meesten al bezet.
En natuurlijk hebben juist deze mannen ook bepaalde wensen betreffende de vrouw dus de man moet niet alleen aan jouw wensen voldoen, maar jij moet ook nog eens aan zijn wensen voldoen en daar wordt het meestal erg moeilijk.
En natuurlijk hebben juist deze mannen ook bepaalde wensen betreffende de vrouw dus de man moet niet alleen aan jouw wensen voldoen, maar jij moet ook nog eens aan zijn wensen voldoen en daar wordt het meestal erg moeilijk.
Niet geschoten is altijd mis
zondag 20 november 2022 om 23:31
maandag 21 november 2022 om 06:21
Nope.
maandag 21 november 2022 om 06:52
maandag 21 november 2022 om 07:45
Mijne was ook bezet, dus ik dacht niet dat het iets kon worden. Maar die relatie bleek al een tijdje niet zo goed te gaan.
Ze gingen vrij snel uit elkaar.
Ik heb mijn vriend ontmoet via gemeenschappelijke vrienden.
Daarvoor zat ik lang op een datingsite maar ik vond het echt te moeilijk op die manier.
Ze gingen vrij snel uit elkaar.
Ik heb mijn vriend ontmoet via gemeenschappelijke vrienden.
Daarvoor zat ik lang op een datingsite maar ik vond het echt te moeilijk op die manier.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in