Dikke wollen sokken
woensdag 23 november 2022 om 10:59
Ik ben op zoek naar dikke, wollen, warme sokken, voor dagelijks gebruik (dus ook voor in mijn schoenen, niet alleen als huissok). Eigenlijk zoek ik een alternatief voor de sokken van SOXS, want die zijn geweldig, maar 25 á 30 euro per paar vind ik toch best prijzig, vooral omdat ik voornemens ben om meerdere paren aan te schaffen.
Iemand een geweldige tip?
Iemand een geweldige tip?
woensdag 23 november 2022 om 11:09
Dit zijn (oa) mijn favo's:
https://seasonsofireland.ie/products/ke ... f682&_ss=r
Meestal koop ik ze gewoon in Ierland
(ik zie hier niet 100% wol op staan, maar volgens mij zijn dit dezelfde die ik in de winkel heb gekocht, en die zijn zeker 100% wol, en kunnen gewoon met je was mee (ik was ze gewoon op 60 graden).
Edit: https://www.kerrywoollenmills.ie/produc ... ool-socks/
Hier staat wel echt 100% wol bij.
Meestal koop ik ze gewoon in Ierland
woensdag 23 november 2022 om 12:15
Ik koop ze in de OP=OP shop als ze weer eens in de aanbieding zijn, het zijn geitenwollensokken en helaas niet in mijn maat ( maat 37 ) maar als ik ze in de 60 graden was gooi worden ze al wat kleiner.
Het zijn niet de meest fashionable sokken die er zijn maar wel lekker warm en als je ze perongeluk wast met een knalrood t-shirt worden ze gezellig roze/grijs
Het zijn niet de meest fashionable sokken die er zijn maar wel lekker warm en als je ze perongeluk wast met een knalrood t-shirt worden ze gezellig roze/grijs
woensdag 23 november 2022 om 12:32
Misschien leef ik onder een steen, maar wat is de op=op shop?Henk-und-Roelie schreef: ↑23-11-2022 12:15Ik koop ze in de OP=OP shop als ze weer eens in de aanbieding zijn, het zijn geitenwollensokken en helaas niet in mijn maat ( maat 37 ) maar als ik ze in de 60 graden was gooi worden ze al wat kleiner.
Het zijn niet de meest fashionable sokken die er zijn maar wel lekker warm en als je ze perongeluk wast met een knalrood t-shirt worden ze gezellig roze/grijs![]()
woensdag 23 november 2022 om 12:33
Zoiets bedoel ik, dank voor de supertips! Ga me er even in verdiepen (en rondneuzen wat voor leuks ze verder nog in deze webshops hebbenIrish_Wasser_Woman schreef: ↑23-11-2022 11:09Dit zijn (oa) mijn favo's:
Meestal koop ik ze gewoon in Ierland(ik zie hier niet 100% wol op staan, maar volgens mij zijn dit dezelfde die ik in de winkel heb gekocht, en die zijn zeker 100% wol, en kunnen gewoon met je was mee (ik was ze gewoon op 60 graden).
woensdag 23 november 2022 om 12:46
Falke huissokken of sloffen/cozy shoe. Echt zo fijn, ik heb ze beiden, hele gezin heeft de sokken en de huissloffen.
Die laatste hebben een soort zachte zool, maar fijn genoeg om er gewoon mee op de bank te kunnen zitten.
Die laatste hebben een soort zachte zool, maar fijn genoeg om er gewoon mee op de bank te kunnen zitten.
anoniem_63a4aa770857d wijzigde dit bericht op 23-11-2022 17:23
Reden: Beter lezen. ;-)
Reden: Beter lezen. ;-)
1.55% gewijzigd
woensdag 23 november 2022 om 13:53
Ja, die ken én heb ik ook! Heerlijk zijn die inderdaad, maar niet geschikt om in je schoenen te dragen (en dat zoek ik)
woensdag 23 november 2022 om 13:53
Ja, die ken én heb ik ook! Heerlijk zijn die inderdaad, maar niet geschikt om in je schoenen te dragen (en dat zoek ik)
woensdag 23 november 2022 om 14:05
Ja, die zijn zeker wel geschikt voor in schoenen, maar vind ik te dun
Die Ierse wollen sokken die hierboven genoemd zijn lijken me een goed alternatief en ga ik denk ik eens bestellen.
woensdag 23 november 2022 om 15:08
woensdag 23 november 2022 om 15:13
Ik ga die ook eens zoeken.Mittens schreef: ↑23-11-2022 14:05Ja, die zijn zeker wel geschikt voor in schoenen, maar vind ik te dunDaar krijg ik alsnog koude voeten mee. Ik zoek echt van die dikke wollen sokken (zoals die van soxs maar dan in goedkopere variant).
Die Ierse wollen sokken die hierboven genoemd zijn lijken me een goed alternatief en ga ik denk ik eens bestellen.
woensdag 23 november 2022 om 17:17
5 euro voor 100%wol? Of katoentjes die door 3wereld kindjes in elkaar gezet zijn?Henk-und-Roelie schreef: ↑23-11-2022 15:15Ja, die Ierse sokken lijken mij ook wel wat, vooral de creme-kleurigen. Wel prijzig, ik vind dat sokken iets van 5 euro horen te kosten.
woensdag 23 november 2022 om 22:17
Ik weet niet hoe dik je ze wil hebben? Ze zijn wel dikker dan die sokken van Falke, maar ze zijn ook weer niet mega dikMittens schreef: ↑23-11-2022 14:05Ja, die zijn zeker wel geschikt voor in schoenen, maar vind ik te dunDaar krijg ik alsnog koude voeten mee. Ik zoek echt van die dikke wollen sokken (zoals die van soxs maar dan in goedkopere variant).
Ze zijn zeker wel lekker warm hoor, daar niet van! Maar ik dacht, ik zeg 't nog even
(het feit dat ze wel gewoon in de wasmachine kunnen, is wel een voordeel natuurlijk)
donderdag 24 november 2022 om 11:48
Ik denk dat de link die jij stuurde precies is wat ik bedoel. Ik wil eigenlijk verschillende soorten bestellen dus wacht nog even tot de merino-wol sokken voor dames weer leverbaar zijn, daarna ga ik losIrish_Wasser_Woman schreef: ↑23-11-2022 22:17Ik weet niet hoe dik je ze wil hebben? Ze zijn wel dikker dan die sokken van Falke, maar ze zijn ook weer niet mega dik
Ze zijn zeker wel lekker warm hoor, daar niet van! Maar ik dacht, ik zeg 't nog even
(het feit dat ze wel gewoon in de wasmachine kunnen, is wel een voordeel natuurlijk)
donderdag 24 november 2022 om 11:50
Daar ga je geen (goede) wollen sokken voor vinden vrees ik.Henk-und-Roelie schreef: ↑23-11-2022 15:15Ja, die Ierse sokken lijken mij ook wel wat, vooral de creme-kleurigen. Wel prijzig, ik vind dat sokken iets van 5 euro horen te kosten.
donderdag 24 november 2022 om 15:39
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in