Mode & Beauty alle pijlers

Comfortabele strings?

29-11-2022 22:10 37 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Normaal gesproken draag ik comfortabele redelijk grote onderbroeken. Nu heb ik een broek die nogal nauw aansluit, dunne stof, waarin ik met mijn normale ondergoed vier billen krijg. Ik heb dus toch maar een keer strings gekocht (Hema). Vroeger heb ik die wel vaker gehad maar ik vond ze altijd heel vervelend zitten. Nu had ik dus speciaal gelet op zachte stof, geen rare naadjes e.d., maar toch krijg ik in de loop van de dag echt pijn in mijn perineum.
Hebben meer mensen dat en wat doe je eraan?
Sloggi zero feel.
Ook de hipsters zitten heerlijk en zijn onzichtbaar onder strakke kleding
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Comfortabele strings bestaan niet 😉 is een broekje (boxershorts) geen idee, zo een zonder zichtbare naden?
Strings dragen is naar mijn ervaring een kwestie van gewenning.
Ze zijn nu eenmaal niet comfortabel, maar als je ze vaak draagt wordt dat minder vervelend.

Naar mate je ouder wordt zijn strings hetzelfde als hoge hakken: steeds een beetje minder een goed idee.
Lisa2022 schreef:
29-11-2022 22:22
Comfortabele strings bestaan niet 😉 is een broekje (boxershorts) geen idee, zo een zonder zichtbare naden?
Dat ben ik niet met je eens.. er zijn echt wel hele zachte bijna niet voelende strings. Kies voor microfiber. Verkopen ze bij de h&m bijvoorbeeld..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik vind alle strings comfortabel, ik draag niet anders (behalve in bed) en ben er gewoon aan gewend. Nooit last van mijn perineum. Misschien niet zo hoog optrekken? Ik koop ze ook niet te klein in elk geval.
anoniem_64099e414652c wijzigde dit bericht op 29-11-2022 22:28
11.59% gewijzigd
Naadloos ondergoed (met kant!) van Hema zit heerlijk en is niet te zien. Bordeaux gekocht; dat zie je ook niet als je wit draagt. Ideaal. Strings zitten voor geen m(v)eter🤪
patchouli_ schreef:
29-11-2022 22:24
Strings dragen is naar mijn ervaring een kwestie van gewenning.
Ze zijn nu eenmaal niet comfortabel, maar als je ze vaak draagt wordt dat minder vervelend.

Naar mate je ouder wordt zijn strings hetzelfde als hoge hakken: steeds een beetje minder een goed idee.
Dus eigenlijk voelt iedereen ze de hele dag? Het doet nu gewoon echt pijn (misschien omdat er nogal wat littekenweefsel zit) en ik doorsta het maar omdat mijn broek dan veel mooier zit. Een boxershort zou je ook zien zitten, vrees ik.
kamillet wijzigde dit bericht op 29-11-2022 22:29
4.63% gewijzigd
Lisa2022 schreef:
29-11-2022 22:22
Ik vind juist grotere onderbroeken helemaal niet lekker zitten en draag alleen maar strings.

Ik koop van de HM. Die hebben echt fijne. Durf niet te zeggen welk model.
KamilleT schreef:
29-11-2022 22:27
Dus eigenlijk voelt iedereen ze de hele dag? Het doet nu gewoon echt pijn en ik doorsta het maar omdat mijn broek dan veel mooier zit. Een boxershort zou je ook zien zitten, vrees ik.
Nee hoor, ik draag niet anders en voel ze nooit.
Ik heb ze van Victoria’s Secret.. die vind ik het fijnste
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
KamilleT schreef:
Dus eigenlijk voelt iedereen ze de hele dag? Het doet nu gewoon echt pijn en ik doorsta het maar omdat mijn broek dan veel mooier zit. Een boxershort zou je ook zien zitten, vrees ik.
Ik voel ze niet hoor. Ik sport er ook mee, hardlopen etc. Nergens last van. Ik let er net nog op, eigenlijk zit ‘ie helemaal niet pal tegen mijn perineum aan.
Niqqi schreef:
Ik vind juist grotere onderbroeken helemaal niet lekker zitten en draag alleen maar strings.

Ik koop van de HM. Die hebben echt fijne. Durf niet te zeggen welk model.
Ik zie ook vaak mensen sjorren aan onderbroeken, dus dat zit ook lang niet altijd lekker.
Ik draag alleen maar strings. Ik wilde eerst zeggen ik voel ze nooit. Toen bedacht ik me dat dat niet waar is. Sommige voel ik tijdens het paardrijden. Maar zelfs dan voel ik de meesten niet. Ligt aan het materiaal en de maat denk ik.
Geen ondergoed dragen bij die broek.
Sjulia schreef:
29-11-2022 22:33
Geen ondergoed dragen bij die broek.
Dat wilde ik ook al voorstellen, maar daar komen vast veel reacties op.
KamilleT schreef:
Dus eigenlijk voelt iedereen ze de hele dag? Het doet nu gewoon echt pijn (misschien omdat er nogal wat littekenweefsel zit) en ik doorsta het maar omdat mijn broek dan veel mooier zit. Een boxershort zou je ook zien zitten, vrees ik.
Eeeuh, nee. En als ze pijn doen, passen ze niet of heb je idd gevoelig littekenweefsel of aambeien.

Toen ik wat jonger was droeg ik alleen maar strings, nooit last van gehad. Tijdens en vlak na mijn zwangerschappen vond ik ze minder fijn, dus over gegaan op boxers.
Als mijn kleding er om vraagt draag ik nog steeds wel strings, van microfiber. Daar heb ik geen last van, maar ik vind het niet meer zo comfortabel als toen ik jonger was.
biol schreef:
29-11-2022 22:28
Nee hoor, ik draag niet anders en voel ze nooit.
Ik heb ze van Victoria’s Secret.. die vind ik het fijnste
Ik voel ook nooit iets. Heb die van VS met kant. Ook geen randjes oid. Heel fijn zijn die.
Ik voel die van mij echt niet zitten voor. Heb naadloze versies van o.a. calvin klein en magic body fashion. Zitten heerlijk.

Hipsters hebben bij toch altijd een soort van neiging om op te kruipen. Vind ik dan weer niet zo lekker zitten.
Ze moeten in ieder geval heel erg rekken wil het (nog) lekker zitten.
Ik draag nooit meer strings, zit zeer onaangenaam bij mij. Ik zweer bij chantelle (broekjes) zie je echt niets van (te koop bij zalando).
Ik heb gewoon de zwarte katoenen van de h&m. Is een multipack. Ik krijg jeuk van de andere stofjes.
KamilleT schreef:
Nee. Ik vind ze heel prettig en draag ze altijd (hunkemoller). Alleen als ik ongesteld ben draag ik slips. Maar ben altijd blij als ik daarna weer strings aan kan.
De sloggi's van modal, met schulprandje aan de achterkant. De hipster is onzichtbaar en de strings ook, ze dragen echt fantastisch, je voelt ze niet zitten.
Sloggi´s zoals meerderen hier al zeiden en dan b.v. het hipster model of wat slekire al schrijft. Die vind ik zelf erg fijn om te dragen.
Je pense donc je suis
Ik droeg ze vroeger ook altijd, nu nog maar af en toe.

Bij mij is vooral belangrijk dat ze echt hoog zijn, dat het stringgedeelte écht boven m’n bilnaad eindigt en niet halverwege al. Ook als het stringgedeelte te breed is zit dat niet lekker tussen m’n billen.

Ik draag meestal gewone onderbroeken, daar hoef ik niet aan te sjorren want zitten goed om m’n billen. Van die hipsters; afschuwelijk. Dat is net niks, zit zo halverwege en kruipt op. Brrr.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven