Wat je niet hardop wil zeggen deel XI
donderdag 24 november 2022 om 13:37
Ja test gedaan hoor, negatief gelukkig. Gaat vandaag een heel stuk beter!LuciFee2022 schreef: ↑24-11-2022 09:16Ja Aeon, hopelijk is niet zo en is die hoofdpijn al weg, maar anders zou ik een een testje doen vandaag.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
vrijdag 25 november 2022 om 19:10
Zit ik met dit nummer in mijn hoofd ...
https://www.youtube.com/watch?v=9cQlVww0zKo
https://www.youtube.com/watch?v=9cQlVww0zKo
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

zaterdag 26 november 2022 om 20:04
Gelukkig!AeonOfWinter schreef: ↑24-11-2022 13:37Ja test gedaan hoor, negatief gelukkig. Gaat vandaag een heel stuk beter!

zondag 27 november 2022 om 08:06
Hoe ik me voel verschilt van moment tot moment. Houd ik mezelf voor de gek, gaat het beter? Of nee, daar zwelt een golf van paniek mijn lijf weer binnen. Als ik maar blijf zuchten en mezelf lief blijf toespreken gaat het snel beter.
Kan ik mijn hoofd net boven water houden of zie ik de overkant alweer?
Ik word er gek van! Zou willen dat deze periode snel voorbij is, want ik voel me eigenlijk hartstikke kut en alleen soms.
Ik word er gek van! Zou willen dat deze periode snel voorbij is, want ik voel me eigenlijk hartstikke kut en alleen soms.
zondag 27 november 2022 om 09:08

maandag 28 november 2022 om 20:51
Een dikkeChloe15 schreef: ↑27-11-2022 08:06Hoe ik me voel verschilt van moment tot moment. Houd ik mezelf voor de gek, gaat het beter? Of nee, daar zwelt een golf van paniek mijn lijf weer binnen. Als ik maar blijf zuchten en mezelf lief blijf toespreken gaat het snel beter.

Je pense donc je suis
dinsdag 29 november 2022 om 20:39
Echt jaren loop je hier al rond met een houding waar je broek van af zakt.
Een heleboel mensen negeren je en laten duidelijk merken dat ze jou eigenlijk niet zo leuk vinden.
Onze afdeling gedoogde het, met, ach zo is hij nu eenmaal.
Tot 2 weken geleden.
Toen heb ik eigenlijk op dezelfde manier tegen jou gesproken zoals je tegen ons altijd doet.
En wat wil nu het geval, jij negeert mij al 2 weken.
Had je dat niet 10 jaar eerder kunnen doen.
Weet je ik vind je een stakker.
Wel steken maar niet kunnen incasseren.
Een heleboel mensen negeren je en laten duidelijk merken dat ze jou eigenlijk niet zo leuk vinden.
Onze afdeling gedoogde het, met, ach zo is hij nu eenmaal.
Tot 2 weken geleden.
Toen heb ik eigenlijk op dezelfde manier tegen jou gesproken zoals je tegen ons altijd doet.
En wat wil nu het geval, jij negeert mij al 2 weken.
Had je dat niet 10 jaar eerder kunnen doen.
Weet je ik vind je een stakker.
Wel steken maar niet kunnen incasseren.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
woensdag 30 november 2022 om 00:16
Ok, wat is de meerwaarde van jouw aanwezigheid geweest, als je niets zei en dan ook aan het einde van deze intensieve bijeenkomst zegt dat je met deze functie stopt. Serieus en zonder oordeel: waarom was je er? Voor het gratis eten?
En jij, prutser die bovenstaande onder je hoede hebt genomen, hebt een bord voor je kop. Ik hoop dat je mn uitnodiging aanneemt en we kunnen praten. Want ook al klonk ik lomp, direct en grof: ik meen het wel.
Je komt bij mij verhaal halen, gaat inspelen op mijn gevoel want je wilt een sorry horen en die kreeg je niet. Ik sta achter mijn actie, wat dat dan ook met jou doet. Pleurt lekker een eind op met je kapsones.
En jij, prutser die bovenstaande onder je hoede hebt genomen, hebt een bord voor je kop. Ik hoop dat je mn uitnodiging aanneemt en we kunnen praten. Want ook al klonk ik lomp, direct en grof: ik meen het wel.
Je komt bij mij verhaal halen, gaat inspelen op mijn gevoel want je wilt een sorry horen en die kreeg je niet. Ik sta achter mijn actie, wat dat dan ook met jou doet. Pleurt lekker een eind op met je kapsones.
Een baksteen is nooit alleen

woensdag 30 november 2022 om 19:49
Guttegut jongetje.. heb ik zo op je kleine pikkie gestaan dat je niet eens ingaat op mijn uitnodiging tot een gesprek om de lucht te klaren. En waarom heb ik het idee dat jij je ziek gaat melden? Begint de werkelijkheid bij je door te dringen of voel je je zo onveilig? Ik vind het veelzeggend gedrag en ik heb nergens spijt van. Je krijgt geen sorry van me. Punt. Einde. Punt.
Een baksteen is nooit alleen

donderdag 1 december 2022 om 09:49
Zucht. Mijn moeder moet ineens voor een mammografie naar het ziekenhuis ivm een zere borst die ze al maanden heeft, mijn broertje laat allerlei bloedonderzoeken doen waar ik me zorgen om kan maken en ik ga vandaag naar de allergoloog om te zien of ik ergens allergisch voor ben ( zo bang dat het mijn kat is ).
Vooral om mijn moeder maak ik me altijd al zorgen en zoiets helpt niet echt dat ze meteen na een huisartsafspraak door mag naar het ziekenhuis. Is niet fijn voor een hypochonder zoals ik.
Ik hou mijn hart vast.
Vooral om mijn moeder maak ik me altijd al zorgen en zoiets helpt niet echt dat ze meteen na een huisartsafspraak door mag naar het ziekenhuis. Is niet fijn voor een hypochonder zoals ik.

Ik hou mijn hart vast.
donderdag 1 december 2022 om 13:21
Zeker per ongeluk aangevinkt en meegestuurd?

Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
donderdag 1 december 2022 om 16:45
Miss_Edwards schreef: ↑01-12-2022 09:49Zucht. Mijn moeder moet ineens voor een mammografie naar het ziekenhuis ivm een zere borst die ze al maanden heeft, mijn broertje laat allerlei bloedonderzoeken doen waar ik me zorgen om kan maken en ik ga vandaag naar de allergoloog om te zien of ik ergens allergisch voor ben ( zo bang dat het mijn kat is ).
Vooral om mijn moeder maak ik me altijd al zorgen en zoiets helpt niet echt dat ze meteen na een huisartsafspraak door mag naar het ziekenhuis. Is niet fijn voor een hypochonder zoals ik.![]()
Ik hou mijn hart vast.

donderdag 1 december 2022 om 18:06
JIJ bent een hoer, over een poosje zul je ook wel weer afgedankt worden er is geen man die dat niet doorkrijgt.
Je laat hen betalen, je onderhouden, cadeau's geven, dure vakanties en klussen voor je doen, de een na de andere dumpt jou.
Bah, je bent een nare goedkope snol met al je kapsones
Je laat hen betalen, je onderhouden, cadeau's geven, dure vakanties en klussen voor je doen, de een na de andere dumpt jou.
Bah, je bent een nare goedkope snol met al je kapsones

De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
donderdag 1 december 2022 om 18:21
Miss_Edwards schreef: ↑01-12-2022 09:49Zucht. Mijn moeder moet ineens voor een mammografie naar het ziekenhuis ivm een zere borst die ze al maanden heeft, mijn broertje laat allerlei bloedonderzoeken doen waar ik me zorgen om kan maken en ik ga vandaag naar de allergoloog om te zien of ik ergens allergisch voor ben ( zo bang dat het mijn kat is ).
Vooral om mijn moeder maak ik me altijd al zorgen en zoiets helpt niet echt dat ze meteen na een huisartsafspraak door mag naar het ziekenhuis. Is niet fijn voor een hypochonder zoals ik.![]()
Ik hou mijn hart vast.
donderdag 1 december 2022 om 21:29
Ik hou mijn hart vast.

Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Baby, it's the guitar man