Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
Dank jullie voor de reacties. Het was gelukkig vals alarm bij mijn moeder. Maar je schrikt je wel even de pleuris.
Ik ben al altijd zo bang dat haar wat overkomt dus ga dan even in de paniekmodus. Ik heb nog maar een ouder en die wil ik graag nog lang bij me houden.
Miss_Edwards schreef:
01-12-2022 09:49
Zucht. Mijn moeder moet ineens voor een mammografie naar het ziekenhuis ivm een zere borst die ze al maanden heeft, mijn broertje laat allerlei bloedonderzoeken doen waar ik me zorgen om kan maken en ik ga vandaag naar de allergoloog om te zien of ik ergens allergisch voor ben ( zo bang dat het mijn kat is ).
Vooral om mijn moeder maak ik me altijd al zorgen en zoiets helpt niet echt dat ze meteen na een huisartsafspraak door mag naar het ziekenhuis. Is niet fijn voor een hypochonder zoals ik. :|
Ik hou mijn hart vast.
Voor als er nog eens zoiets is: dat hele snelle doorsturen is, omdat iedereen zenuwachtig wordt van zo’n verwijzing. Mammapoli’s zijn er daarom meestal op ingericht patiënten zo kort mogelijk te laten wachten. Dat het snel gaat, is geen alarmsignaal, maar is juist een teken dat ze er rekening mee houden dat het spannend is.
Fijn dat de uitslag goed was!
Miss_Edwards schreef:
02-12-2022 09:01
Dank jullie voor de reacties. Het was gelukkig vals alarm bij mijn moeder. Maar je schrikt je wel even de pleuris.
Ik ben al altijd zo bang dat haar wat overkomt dus ga dan even in de paniekmodus. Ik heb nog maar een ouder en die wil ik graag nog lang bij me houden.
Wat fijn dat het vals alarm was :rose:
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Miss_Edwards schreef:
Nou gelukkig maar
Het is wat het is
Miss_Edwards schreef:
Gelukkig dat het vals alarm was :redrose:
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Ik heb de logistiek gedaan en nu zit ik heel erg in de zenuwen dat ik iets over het hoofd heb gezien, kijk ik 10 x of ik de datum wel juist heb gezet, enzooooovooorts :O
Ja hoor! Niet leveren, niet reageren op mijn mail en dan nu een aanmaning sturen?
Ik vind hier dingen van.
Als je het zo belangrijk vind dat ik erbij ben met je sinterklaasviering, misschien moet je me dan voor de verandering eens op tijd uitnodigen, en niet 'teleurgesteld' zijn dat ik mijn andere plannen niet meer afzeg.
Lullig collega’s, wat jullie verzaken op tijd te doen, in de schoenen van onze nieuwe collega te schuiven.

Ik ga me er maar weer mee bemoeien, al is het maar om nieuwe college in bescherming te nemen tegen jullie nalatigheid en ter voorkoming dat nieuwe collega haar werk niet goed zou uitvoeren, volgens jullie.

Ken je taken en als je die niet tijdig afrondt, hou het bij jezelf, jullie lopen al 3 maanden achter wat je niet onze nieuwe collega kunt verwijten.

Deels heb ik het wel verteld aan 2 onze Teamleiders.
wij slapen nooit.
Gelukt! :blob:

ik moet minder aan mezelf twijfelen :)
Mijn man heeft griep....
Frommel schreef:
03-12-2022 14:36
Mijn man heeft griep....
En hij gaat net niet dood?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Als ik dit vraag op mijn lijstje voor Sint

Afbeelding

Bedoel ik niet:

Afbeelding

Zus, het zou gewoon zo leuk zijn als je niet steeds je eigen invulling geeft aan de wensen op de lijstjes. Jij komt echt jaar na jaar in aanmerking voor de award voor het meest foute Sintcadeau.
Bloedirritant Andersom.. zo herkenbaar. Vroeg een mooie geurkaars en kreeg Kruidvat geur waxinekaarsjes.. vreselijkste geur ever.. :sick:
Andersom schreef:
03-12-2022 18:29
Als ik dit vraag op mijn lijstje voor Sint

Afbeelding

Bedoel ik niet:

Afbeelding

Zus, het zou gewoon zo leuk zijn als je niet steeds je eigen invulling geeft aan de wensen op de lijstjes. Jij komt echt jaar na jaar in aanmerking voor de award voor het meest foute Sintcadeau.

Krijg je er wel een paar meer :lol:

( heb jij mijn zus? )
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Muselet schreef:
03-12-2022 18:49
Krijg je er wel een paar meer :lol:

( heb jij mijn zus? )

Oh gelukkig, hebben meerdere mensen zo'n zus. En echt al jaren dit gedoe. En zelf helemaal overtuigd dat ze eigenlijk een beter cadeautje heeft gegeven dat dat gevraagd werd. En ze heeft al meerdere keren de feedback gekregen de linkjes van de lijstjes te gebruiken.
Bloosje2022 schreef:
03-12-2022 18:42
Bloedirritant Andersom.. zo herkenbaar. Vroeg een mooie geurkaars en kreeg Kruidvat geur waxinekaarsjes.. vreselijkste geur ever.. :sick:
Oh bah.
Frommel schreef:
03-12-2022 14:36
Mijn man heeft griep....
Tis bizar hoe het kucht, snuit en snottert, we halen vast de zomer niet
Buurman, vanochtend werden wij wakker van jou omdat je hoognodig om 8.00 uur het gras moest maaien. Met je blaffende honden erbij, uiteraard. Vervolgens blijft het de hele dag stil en rustig. En nu moet er ineens om 20.00 uur buiten gevoetbald worden, wederom met blaffende honden erbij? Het vriest! Jullie zijn gestoord!
The owls are not what they seem
Dat ik blij ben dat het virus op onze afdeling maar zo kort heeft geduurd en er niet enorm veel zieken waren.
Je pense donc je suis
PoesmetLaarzen schreef:
01-12-2022 13:21
Zeker per ongeluk aangevinkt en meegestuurd? :biggrin:
Vast wel ja :rofl:

Kijk, ik begrijp echt wel dat je een ex kan missen en hem terug zou willen, die periode heb ik ook gehad.
Maar 1. Vrouw alsjeblieft, heb een beetje respect voor jezelf en kom niet aanzetten met van die kinderachtige acties.
2. Na tien jaar wordt het toch wel eens tijd om verder te gaan.

Nou ja, meestal kan ik er om te lachen maar af en toe is het toch vervelend, zo'n ex die nog zo bezig is met je partner. Geen contact kan niet ivm kind.

Zeg ik niet hardop want vriend heeft t al lastig genoeg om de balans tussen vriendelijk (ivm kind) doch afstandelijk (ivm ex) contact te bewaren dus ik hou m'n mond maar dicht als zij weer eens raar doet.
Oké collega, de bezwaren die je twee weken zó van tafel veegde toen het in jouw belang was, breng je nu in als zwaarwegende bezwaren nu het in het belang van iemand anders is?

Hoe dan?
En mens kan soms zijn mening bijstellen maar in twee weken 180° draaien is best bijzonder.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 05-12-2022 19:28
0.36% gewijzigd
Een open doosje van 12 bij 8 met een deuk en half beplakt met crepepapier is geen surprise.
En geen gedicht erbij, terwijl een gedicht van minimaal 6 regels 'verplicht' was gemaakt.

En dan wil je voor weekend de surprises hebben om te voorkomen dat er kinderen zonder surprise of gedicht zouden zijn op Sintfeest zelf.

Maar dan gewoon niet checken.. En dus niet die ouders bellen of nog even kind uitleggen dat een open gedeukt doosje zonder gedicht niet de bedoeling is.

En daarna durft te doen dat de 9 jarige ontvanger zich aanstelt als ze teleurgesteld is. En dat wij dan maar naar moeder van dat kind moeten gaan. :facepalm:

Nee, jij had ze allemaal even snel moeten checken en jij had daarna wat moeten doen, contact opnemen of zelf wat maken of kind helpen als ouders het af laten weten.
Doen wat jullie zelf aangeven als reden waarom de surprises eerder ingeleverd moeten worden. :roll:

Vervelende afschuifmuts.
anoniem_63a4aa770857d wijzigde dit bericht op 05-12-2022 19:26
1.63% gewijzigd
Pap, dit is de groeps-app van ons hele gezin. Daar zit mam ook in! Dus je ideeën voor een kerstcadeau voor mam moet je even ergens anders bespreken.

Dat kan ik natuurlijk best hardop zeggen, alleen kon mijn moeder sneller lezen dan ik kon roepen. Beetje jammer.....
Andersom schreef:
05-12-2022 19:26
Pap, dit is de groeps-app van ons hele gezin. Daar zit mam ook in! Dus je ideeën voor een kerstcadeau voor mam moet je even ergens anders bespreken.

Dat kan ik natuurlijk best hardop zeggen, alleen kon mijn moeder sneller lezen dan ik kon roepen. Beetje jammer.....
:-D :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven