Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

dinsdag 13 december 2022 om 15:11
Schorpio28 schreef: ↑12-12-2022 15:39Ja, dat snap ik, dat je coronatest negatief is. Alles aan jou is namelijk negatief, bleeegh.

woensdag 14 december 2022 om 12:36
Ik heb mijzelf als vrijwilliger opgegeven voor het bedenken, bestellen en uitdelen van een kleine attentie (Max. 7,50 p.p.) bij de nieuwjaarsborrel op het werk. Het mag niet in strijd met tig plannen zijn (geen ‘ongezond’ iets en dat nemen ze heel ruim: geen chips, borrelnoten, chocolade) en geschikt voor zowel man als vrouw, christen/moslim/hindoe/boeddhist en waarvoor geen koeling nodig is. Iedereen zal hetzelfde krijgen.
woensdag 14 december 2022 om 12:41
Een paar leuke warme sokken?lemoos2 schreef: ↑14-12-2022 12:36Ik heb mijzelf als vrijwilliger opgegeven voor het bedenken, bestellen en uitdelen van een kleine attentie (Max. 7,50 p.p.) bij de nieuwjaarsborrel op het werk. Het mag niet in strijd met tig plannen zijn (geen ‘ongezond’ iets en dat nemen ze heel ruim: geen chips, borrelnoten, chocolade) en geschikt voor zowel man als vrouw, christen/moslim/hindoe/boeddhist en waarvoor geen koeling nodig is. Iedereen zal hetzelfde krijgen.

woensdag 14 december 2022 om 12:47
lemoos2 schreef: ↑14-12-2022 12:36Ik heb mijzelf als vrijwilliger opgegeven voor het bedenken, bestellen en uitdelen van een kleine attentie (Max. 7,50 p.p.) bij de nieuwjaarsborrel op het werk. Het mag niet in strijd met tig plannen zijn (geen ‘ongezond’ iets en dat nemen ze heel ruim: geen chips, borrelnoten, chocolade) en geschikt voor zowel man als vrouw, christen/moslim/hindoe/boeddhist en waarvoor geen koeling nodig is. Iedereen zal hetzelfde krijgen.
Een pen.
woensdag 14 december 2022 om 13:02
Een sleutel hanger!lemoos2 schreef: ↑14-12-2022 12:36Ik heb mijzelf als vrijwilliger opgegeven voor het bedenken, bestellen en uitdelen van een kleine attentie (Max. 7,50 p.p.) bij de nieuwjaarsborrel op het werk. Het mag niet in strijd met tig plannen zijn (geen ‘ongezond’ iets en dat nemen ze heel ruim: geen chips, borrelnoten, chocolade) en geschikt voor zowel man als vrouw, christen/moslim/hindoe/boeddhist en waarvoor geen koeling nodig is. Iedereen zal hetzelfde krijgen.

woensdag 14 december 2022 om 14:17

woensdag 14 december 2022 om 14:32
Een theetje?lemoos2 schreef: ↑14-12-2022 12:36Ik heb mijzelf als vrijwilliger opgegeven voor het bedenken, bestellen en uitdelen van een kleine attentie (Max. 7,50 p.p.) bij de nieuwjaarsborrel op het werk. Het mag niet in strijd met tig plannen zijn (geen ‘ongezond’ iets en dat nemen ze heel ruim: geen chips, borrelnoten, chocolade) en geschikt voor zowel man als vrouw, christen/moslim/hindoe/boeddhist en waarvoor geen koeling nodig is. Iedereen zal hetzelfde krijgen.
https://www.simonlevelt.nl/haardvuur-melange
woensdag 14 december 2022 om 19:36
Ik vind het ronduit asociaal dat jullie illegaal vuurwerk afsteken en denken stoer te zijn. Als je een vinger of hand kwijt raakt dan heb ik geen medelijden met jullie. Je had het beter kunnen weten. Wel heb ik medelijden met al die huisdieren,kinderen,ouderen en alle andere mensen die ervan schrikken en soms een omweg moeten lopen om er geen last van te hebben.

Je pense donc je suis

woensdag 14 december 2022 om 19:46
Bedankt voor het meedenken! De thee hadden we vorig jaar al dus die kan ik niet herhalen. Pennen zijn voor ons gratis
. Ik ga de tip van Joppie combineren met de knutselopdracht van Henk-Und-Roelie (laat paar leerlingen kerstballen van karton bewerken
).
De zaadbommetjes passen wel bij de one size fits all slogan (iets met groeien). Net gecheckt met Google streetview of iedereen wel een tuin(tje) heeft.

De zaadbommetjes passen wel bij de one size fits all slogan (iets met groeien). Net gecheckt met Google streetview of iedereen wel een tuin(tje) heeft.
woensdag 14 december 2022 om 19:54
Leuk!lemoos2 schreef: ↑14-12-2022 19:46Bedankt voor het meedenken! De thee hadden we vorig jaar al dus die kan ik niet herhalen. Pennen zijn voor ons gratis. Ik ga de tip van Joppie combineren met de knutselopdracht van Henk-Und-Roelie (laat paar leerlingen kerstballen van karton bewerken
).

Wat leuk ook die zaadbommetjes, nooit eerder van gehoord. Laat je weten wat ze ervan vonden?
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Baby, it's the guitar man

woensdag 14 december 2022 om 19:56
Zal ik doenHenk-und-Roelie schreef: ↑14-12-2022 19:54Leuk!![]()
Wat leuk ook die zaadbommetjes, nooit eerder van gehoord. Laat je weten wat ze ervan vonden?
woensdag 14 december 2022 om 22:04
Iedereen tettert hier maar binnen en eist direct alle aandacht op.
Houdt gewoon ff je mond als wij in gesprek zijn.
En nee, ik ga niet uitleggen wat wij hier doen. Geen tijd.
We zijn aan het werk, de volgende keer maar even aankondigen dat je langskomt.
Houdt gewoon ff je mond als wij in gesprek zijn.
En nee, ik ga niet uitleggen wat wij hier doen. Geen tijd.
We zijn aan het werk, de volgende keer maar even aankondigen dat je langskomt.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.