Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
WollenStone schreef:
07-12-2022 20:55
Hoe kan dit nou, het kan gewoon niet. Je kunt niet dood zijn. Je was zo levend, zo echt, zo vitaal. Hoe kun je nou opeens dood zijn. Godverdomme, kom terug, je moet nog zoveel beleven. Nog zoveel leven. En ik hou godverdomme van je.
Zo onwezenlijk... :rose:
Alles sal reg kom
lemoos2 schreef:
09-12-2022 20:12
Blijf thuis met je calvinistische, uitgeteerde k*tkop met dat zure mondje.
Wat ik niet hardop wilde zeggen, deden mijn kinderen wel: "Trut tante met een mondje als een hondekontje"
Ze dramt nog steeds, inmiddels . :blabla: en doei.
Alles sal reg kom
Door jouw gelieg hebben we het contact met jou verbroken. En hoewel ik daar volledig achter sta, doet het heel veel pijn. Altijd stonden we voor je klaar, je kon dacht en nacht bij ons terecht en je laat ons vallen als een baksteen.

Maar nooit, nooit zal ik laten merken dat het pijn doet. Dat gun ik je niet!!
Vind het best jammer dat over veertien dagen de kerst weer voorbij is. Maar ja als alles maar eeuwig zou duren dan verliest het zijn kracht en wordt het gewoon; dagelijkse entourage verliest zijn kracht.

Ik weet dat wel maar zou zo graag het geluk wat meer in de hand hebben. Ik denk dat we een groot deel van ons leven bederven terwijl we proberen om het geluk in de hand te krijgen/hebben/houden maar probeer het maar eens anders te doen! Dat valt helemaal niet mee. ;-D

Met de kies lijkt het beter te gaan. Ik denk dus dat het een goed idee was. Kennelijk bestaat er een groot verschil tussen tandartsen. De ene kan het werk technisch goed, de ander kan het ook heel mooi doen en weer een ander is vooral goed in het geen pijn doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
WollenStone schreef:
Hoe kan dit nou, het kan gewoon niet. Je kunt niet dood zijn. Je was zo levend, zo echt, zo vitaal. Hoe kun je nou opeens dood zijn. Godverdomme, kom terug, je moet nog zoveel beleven. Nog zoveel leven. En ik hou godverdomme van je.
:hug:
Wat ben jij een ontzettend k*wijf.
Jouw gedrag is in en in triest. En maar denken dat je fantastisch bent. Je gaat over lijken en in dit geval kinderen. Mens krijg een ziekte (6)
We’re all mad here
Heeft er iemand het woord "elfstedentocht" al uitgesproken :-) ?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Nee je hoeft helemaal niks.
Maar je gaat straks heel veel MOETEN en je hebt zo te horen weinig steun meer over.
Denk je niet verder dan je impulsen om mensen een grote bek te geven?
Ik had nog mijn twijfels, maar nu weet ik het zeker, jij bent echt geschift.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
WollenStone schreef:
Sterkte! :hug:
Je pense donc je suis
Ik vind het buiten erg koud,vooral als er een koude wind staat. Niet zo aangenaam. En dat ik juist in deze tijd mijn overleden broer en vader enorm mis. :cry: En iets heel moois: Ik zit ontzettend na te genieten van het concert ´Carmina Burana van Carl Orff´ (moderne klassiek uit 1937) waar ik met mijn vriend donderdag naartoe ben geweest. Het herinnert me ook eraan dat 2 van mijn zussen en ik,toen we in het meisjeskoor
zaten,kleine stukjes mee mochten zingen. Prachtige herinneringen! :heart:
Je pense donc je suis
Dat je een dubbele afspraak maakt bij de huisarts. Daar bewust voor kiest en dus 2,5 week wacht voor dat dat kan. Dan 5 minuten te laat binnengeroepen wordt en direct te horen krijgt dat er maar een enkele afspraak ingeboekt staat. Dat als je dan aangeeft dat je dit niet prettig vind omdat je er heel bewust voor gekozen hebt een dubbele afspraak te maken en je dan een schuldgevoel aangepraat krijgt dat het druk is en andere mensen ook aan de beurt moeten komen. Dan zeg je dat aan de telefoon gewoon al! Dan had ik direct die dag nog kunnen gaan.
:| :| :|

Is 2022 al over? Neem 2023 er ook maar bij, ik slip wel een jaar of wat in een comaatje. Bitte sehr.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Je bent dan wel niet mijn kind maar wel familie! Vreet gewoon, doe wat met de tools die ze je aan rijken. Krijgen wij straks ook een belletje dat je er niet meer bent omdat je je van het leven beroofd hebt! Hoe kun je nou zo doen! Hoe kun je nu iedereen maar wegduwen. Is dan niks en niemand nog belangrijk?! Je hebt er al een hartkwaal aan overgehouden met 15 jaar met het boeit je niet want je wilt toch dood, je hebt het al 2x geprobeerd. Maakt mij gewoon ook boos! Stelde het dan niks voor allemaal?!
raf wijzigde dit bericht op 12-12-2022 11:56
3.07% gewijzigd
O en jij stomme trut die 1 op de drie afspraken afzegt om een kutreden. Ik nodig je voorlopig niet meer uit. Kun je het druk hebben ja en dat snap ik best maar afbellen omdat je je gewoon een beetje blegh voelt……. Voor de zoveelste keer, byeeeee
Misschien kan je beter een ander beroep uitzoeken dan doktersassistente?
Drie keer dingen vragen die ik je net twee seconden geleden verteld heb, vervolgens zeggen dat ik maar even urine moet inleveren om blaasontsteking uit te sluiten. Dat is gewoon niet luisteren. Ik heb pijn aan mijn huid en ja, urine irriteert daar, logisch!
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Pfff, die condoleance kaart schrijven is kut! Al helemaal omdat het zo onverwachts is. Maar ja, familie dus het moet (van mezelf) toch echt. :|
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
12-12-2022 12:37
Pfff, die condoleance kaart schrijven is kut! Al helemaal omdat het zo onverwachts is. Maar ja, familie dus het moet (van mezelf) toch echt. :|
Oh jee :hug: Gecondoleerd
LuciFee2022 schreef:
05-12-2022 19:23
Een open doosje van 12 bij 8 met een deuk en half beplakt met crepepapier is geen surprise.
En geen gedicht erbij, terwijl een gedicht van minimaal 6 regels 'verplicht' was gemaakt.

En dan wil je voor weekend de surprises hebben om te voorkomen dat er kinderen zonder surprise of gedicht zouden zijn op Sintfeest zelf.

Maar dan gewoon niet checken.. En dus niet die ouders bellen of nog even kind uitleggen dat een open gedeukt doosje zonder gedicht niet de bedoeling is.

En daarna durft te doen dat de 9 jarige ontvanger zich aanstelt als ze teleurgesteld is. En dat wij dan maar naar moeder van dat kind moeten gaan. :facepalm:

Nee, jij had ze allemaal even snel moeten checken en jij had daarna wat moeten doen, contact opnemen of zelf wat maken of kind helpen als ouders het af laten weten.
Doen wat jullie zelf aangeven als reden waarom de surprises eerder ingeleverd moeten worden. :roll:

Vervelende afschuifmuts.
Ooooo nee dit vind ik altijd zo enorm zielig voor een kindje die dat dan krijgt. Niet leuk!
AeonOfWinter schreef:
12-12-2022 12:37
Wat naar, gecondoleerd
Raf schreef:
12-12-2022 11:46
Dat je een dubbele afspraak maakt bij de huisarts. Daar bewust voor kiest en dus 2,5 week wacht voor dat dat kan. Dan 5 minuten te laat binnengeroepen wordt en direct te horen krijgt dat er maar een enkele afspraak ingeboekt staat. Dat als je dan aangeeft dat je dit niet prettig vind omdat je er heel bewust voor gekozen hebt een dubbele afspraak te maken en je dan een schuldgevoel aangepraat krijgt dat het druk is en andere mensen ook aan de beurt moeten komen. Dan zeg je dat aan de telefoon gewoon al! Dan had ik direct die dag nog kunnen gaan.
Nou, inderdaad!
Wissewis schreef:
11-12-2022 16:26
Heeft er iemand het woord "elfstedentocht" al uitgesproken :-) ?
Ja jij nu😄
Het is wat het is
Gvd klote pc schiet is op!!!!!!

Jezus trut je had een taak hoezo fok je dat op :@
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ja, dat snap ik, dat je coronatest negatief is. Alles aan jou is namelijk negatief, bleeegh.
Aaaargh, extra vroeg weggegaan en dan nog te laat komen door extreme drukte op de weg incl krabben ramen
Voor iedereen een groene tuin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven