Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

woensdag 7 december 2022 om 23:05
WollenStone schreef: ↑07-12-2022 20:55Hoe kan dit nou, het kan gewoon niet. Je kunt niet dood zijn. Je was zo levend, zo echt, zo vitaal. Hoe kun je nou opeens dood zijn. Godverdomme, kom terug, je moet nog zoveel beleven. Nog zoveel leven. En ik hou godverdomme van je.

Relax we're all crazy, it's not a competition

donderdag 8 december 2022 om 07:31
ik heb beeldlemoos2 schreef: ↑06-12-2022 22:22God ik ben echt aan het afglijden…
Ik kwam thuis, had de kracht niet meer om op de bank neer te storten en ging dus maar met jas nog aan en werktas om op het tapijt liggen voor het begroetingscomité van kat en hond. Om vervolgens nog een half uur te blijven liggen want de kater lag half op mijn gezicht te spinnen en de hond nestelde zich snel tussen mijn arm en flank en duwde d’r neus in mijn oksel om een dutje te gaan doen.
Sorry buuv dat ik je daardoor liet schrikken.

donderdag 8 december 2022 om 07:40
lemoos2 schreef: ↑06-12-2022 22:22God ik ben echt aan het afglijden…
Ik kwam thuis, had de kracht niet meer om op de bank neer te storten en ging dus maar met jas nog aan en werktas om op het tapijt liggen voor het begroetingscomité van kat en hond. Om vervolgens nog een half uur te blijven liggen want de kater lag half op mijn gezicht te spinnen en de hond nestelde zich snel tussen mijn arm en flank en duwde d’r neus in mijn oksel om een dutje te gaan doen.

Zoiets doe ik regelmatig in de gang. Ik ga dan zitten op het bankje en kom er de eerste 10 minuten niet vanaf. Met jas tas en schoenen nog aan

Voor iedereen een groene tuin
donderdag 8 december 2022 om 09:11
Ah Woll... SterkteWollenStone schreef: ↑07-12-2022 20:55Hoe kan dit nou, het kan gewoon niet. Je kunt niet dood zijn. Je was zo levend, zo echt, zo vitaal. Hoe kun je nou opeens dood zijn. Godverdomme, kom terug, je moet nog zoveel beleven. Nog zoveel leven. En ik hou godverdomme van je.

Wat een stel misselijke trutten zijn jullie. Onmogelijke eisen aan het team stellen waar jullie zelf natuurlijk niet aan hoeven te voldoen. Een opleiding verplicht stellen voor een medewerker en vervolgens klagen dat die zoveel tijd kost. De beste teamleider die we in jaren hebben gehad letterlijk wegpesten. Een interimmanager en een afdelingshoofd die binnen 2 jaar met pensioen gaat. Ik begin het gevoel te krijgen dat jullie pas tevreden zijn als jullie een rokende puinhoop gaan achterlaten en dan lekker de deur achter jullie dichttrekken. Maar dit is nog niet klaar.

The owls are not what they seem
donderdag 8 december 2022 om 09:35
LadyL0101 schreef: ↑08-12-2022 09:11Ah Woll... Sterkte![]()
Wat een stel misselijke trutten zijn jullie. Onmogelijke eisen aan het team stellen waar jullie zelf natuurlijk niet aan hoeven te voldoen. Een opleiding verplicht stellen voor een medewerker en vervolgens klagen dat die zoveel tijd kost. De beste teamleider die we in jaren hebben gehad letterlijk wegpesten. Een interimmanager en een afdelingshoofd die binnen 2 jaar met pensioen gaat. Ik begin het gevoel te krijgen dat jullie pas tevreden zijn als jullie een rokende puinhoop gaan achterlaten en dan lekker de deur achter jullie dichttrekken. Maar dit is nog niet klaar.![]()
![]()
![]()
Goed zo, maak ze het zo moeilijk mogelijk.
donderdag 8 december 2022 om 09:38
WollenStone schreef: ↑07-12-2022 20:55Hoe kan dit nou, het kan gewoon niet. Je kunt niet dood zijn. Je was zo levend, zo echt, zo vitaal. Hoe kun je nou opeens dood zijn. Godverdomme, kom terug, je moet nog zoveel beleven. Nog zoveel leven. En ik hou godverdomme van je.
Heel veel sterkte

De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
donderdag 8 december 2022 om 14:44
Wat hartverwarmend toch altijd. Daar kom je helemaal van bij. Ik mis mijn comité.lemoos2 schreef: ↑06-12-2022 22:22God ik ben echt aan het afglijden…
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 8 december 2022 om 17:05
Ik moest even naar de tandarts vandaag (kwam even in the mood en ja ze had een plekje over van een weggevallen afspraak dus ik rennen) en het resultaat was best netjes, maar god wat deed ze me pijn. Soms ben je op een punt waarop de pijn zó erg is dat het resultaat je nauwelijks iets meer kan schelen. Zal vandaag nog pap eten - heb toch geen trek - en morgen wat beter in de spiegel kijken. Ik heb telkens een gevoel dat er iets tussen mijn tanden vastzit. Maar nu wat leuks doen. Ik wou nog de laatste kerstdecoraties aanbrengen.
Eigenlijk heel mooi gedaan ja. Je ziet niets van de restauratie.
Eigenlijk heel mooi gedaan ja. Je ziet niets van de restauratie.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

vrijdag 9 december 2022 om 20:10

Heel veel sterkte!

vrijdag 9 december 2022 om 20:12
Echt, ik ben nog één, nog één opmerking verwijderd van die verlepte grafkrans en dan ruk ik M. dat pakje sigaretten uit haar tas en ga de hele serre blauw zetten met rook. GDV mens, blijf dan toch weg! Blijf thuis met je calvinistische, uitgeteerde k*tkop met dat zure mondje.
Met je ‘goede voorbeeld’. Die vent van je had al twee pils achter de kiezen voordat die stumperds op de tv moesten doen alsof ze het Wilhelmus konden playbacken. Met je voorbeeld. Het is verdomme mijn huis, mijn serre. En als M. een sigaret wil roken dan mag dat van mij, in mijn huis, in mijn serre.
En nu houd je je smoel of ik serveer alleen nog veganistische zooi, witte thee en ‘kraanwater-met-een-ssssssssschmaaakje’ zoals je zelf altijd eruit slist, onder het motto ‘goede voorbeeld’. Geen wonder dat je geen sociale contacten hebt, binnen vijf minuten maak je je onmogelijk bij iedereen met je passief-agressief gezuig en je hautaine smoelwerk. Ze zouden een sticker op je kop moeten plakken met daarop ‘waarschuwing: ongeschikt voor sociale interactie’.
Met je ‘goede voorbeeld’. Die vent van je had al twee pils achter de kiezen voordat die stumperds op de tv moesten doen alsof ze het Wilhelmus konden playbacken. Met je voorbeeld. Het is verdomme mijn huis, mijn serre. En als M. een sigaret wil roken dan mag dat van mij, in mijn huis, in mijn serre.
En nu houd je je smoel of ik serveer alleen nog veganistische zooi, witte thee en ‘kraanwater-met-een-ssssssssschmaaakje’ zoals je zelf altijd eruit slist, onder het motto ‘goede voorbeeld’. Geen wonder dat je geen sociale contacten hebt, binnen vijf minuten maak je je onmogelijk bij iedereen met je passief-agressief gezuig en je hautaine smoelwerk. Ze zouden een sticker op je kop moeten plakken met daarop ‘waarschuwing: ongeschikt voor sociale interactie’.

vrijdag 9 december 2022 om 20:15
Met je kut-zzp-contract. Het werkt nogal werkdrukverhogend voor de anderen. Hoe kan het dat jij royaal pauze kunt houden en dan ook nog royaal op tijd naar huis kunt gaan?
Inmiddels weten we dat dus.
En dan ons er verdorie ook nog op wijzen dat we wat beter voor ons zelf moeten zorgen door op tijd pauze te houden. Hoe dan? Wanneer dan?
Inmiddels weten we dat dus.
En dan ons er verdorie ook nog op wijzen dat we wat beter voor ons zelf moeten zorgen door op tijd pauze te houden. Hoe dan? Wanneer dan?
vrijdag 9 december 2022 om 20:20
Heel gemeen, maar ik hoop zo dat dat gezellige bezoek nog een opmerking maakt.lemoos2 schreef: ↑09-12-2022 20:12Echt, ik ben nog één, nog één opmerking verwijderd van die verlepte grafkrans en dan ruk ik M. dat pakje sigaretten uit haar tas en ga de hele serre blauw zetten met rook. GDV mens, blijf dan toch weg! Blijf thuis met je calvinistische, uitgeteerde k*tkop met dat zure mondje.
Waarom zou je je inhouden, om zo’n zuurbek niet voor haar hoofd te stoten?
Cum non tum age
vrijdag 9 december 2022 om 20:20
lemoos2 schreef: ↑09-12-2022 20:12Echt, ik ben nog één, nog één opmerking verwijderd van die verlepte grafkrans en dan ruk ik M. dat pakje sigaretten uit haar tas en ga de hele serre blauw zetten met rook. GDV mens, blijf dan toch weg! Blijf thuis met je calvinistische, uitgeteerde k*tkop met dat zure mondje.
Heerlijk, ik wil daar vannacht en de komende zes 6 !!! weken van dromen

De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.

vrijdag 9 december 2022 om 20:24
lemoos2 schreef: ↑09-12-2022 20:12Echt, ik ben nog één, nog één opmerking verwijderd van die verlepte grafkrans en dan ruk ik M. dat pakje sigaretten uit haar tas en ga de hele serre blauw zetten met rook. GDV mens, blijf dan toch weg! Blijf thuis met je calvinistische, uitgeteerde k*tkop met dat zure mondje.
Gezellig!
Familie? Van het soort waar je voor de lieve vrede niet omheen kan?

vrijdag 9 december 2022 om 21:01
Dan verpest ik weer de sfeer/wedstrijd/epiloog/proloog.
Heb zojuist een stoel van boven naar onderen gesleept, in de meest verre uithoek neergezet bij tv. Met een ‘zo ruik je geen derdehands rook van M’ en een soort van samenzweerderige knipoog de grafkrans uit mijn aura verplaatst. Om herhaling te voorkomen ga ik nu met wat Hugootjes richting serre, mij wentelen in tweede- en derdehands rook van M als een soort schild.
De grafkrans is hier omdat man weer wazige invitaties heeft verstrekt aan even warrige vrienden. Die dan met hele aanhang komen opdagen. Man fijn voor de tv en ik kan weer a la minute gaan regelen bij de buren en via Thuisbezorgd dat er genoeg te drinken en snacken is.
vrijdag 9 december 2022 om 21:36
zaterdag 10 december 2022 om 10:29
zaterdag 10 december 2022 om 13:13