Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
lemoos2 schreef:
18-12-2022 21:06
Zet je schoonmoeder, vrouw en dochters maar in die levende kerststal, dan heb je je schapen. Als je ook nog een blatende geit zoekt, adviseer ik je om je eigen moeder er ook in te zetten. Je krijgt mijn schapen niet te leen voor die onzin. Punt uit.
Ik zie al helemaal een levende kerststal voor me :popcorn:
Het is wat het is
lemoos2 schreef:
18-12-2022 21:06
Zet je schoonmoeder, vrouw en dochters maar in die levende kerststal, dan heb je je schapen. Als je ook nog een blatende geit zoekt, adviseer ik je om je eigen moeder er ook in te zetten. Je krijgt mijn schapen niet te leen voor die onzin. Punt uit.
:lol:
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Welk excuus zal ik vandaag bedenken om de ramen niet te zemen.
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Muselet schreef:
19-12-2022 08:42
Het is bijna kerst worden ze toch vies van gourmetten/laarzen dus ik kanbeter na 1 januari doen. Een smoes voor iig 14 dagen :lightbulb:
Het is wat het is
Hoezo ben je te laat door het weer?

Anderen die van diezelfde kant kwamen zijn er ruim op tijd. File in precies jouw woonwijk? Bijzonder.....
Andersom schreef:
19-12-2022 08:58
Hoezo ben je te laat door het weer?

Anderen die van diezelfde kant kwamen zijn er ruim op tijd. File in precies jouw woonwijk? Bijzonder.....

Mwoa...het was echt drukker dan normaal hoor op de Nederlandse wegen.
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Muselet schreef:

Het gaat de hele week regenen.

Serieus, hier komt de glazenwasser altijd precies 1 dag vóór een grote hoosbui, waar alles weer vies is. :frusty:
pepexx schreef:
18-12-2022 23:12
Als we nu eens stoppen met " ga niet de weg op als het niet nodig is" , maar in plaats daarvan " mensen blijf thuis", de weg is spiegel glad.

Dat ik überhaupt moet gaan nadenken hoe ik met die klote ijzel op mijn werk kom.
Nou niet dus.

Dat heb ik ook eens gehad maar ik kwam mijn straat niet eens uit, toen ben ik maar oliebollen gaan bakken :D

Vraag of ze een helicopter willen sturen!
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Ik heb de profielfoto-kopiërende en fotosturende exvrouw van partner maar uit m'n contacten geflikkerd.
Uit mijn laatste profielfoto blijkt dat we op vakantie waren. Dus nu wil ze meer alimentatie want als vriend op vakantie kan, dan kan hij ook meer alimentatie betalen zo is de redenatie.

Vriend betaalt nu een bedrag dat voldoende is om haar huur en school van kind te betalen en dat is voorlopig het meest haalbare.
Voor onze vakantie heeft hij ieder dubbeltje omgedraaid en ik heb eigenlijk het meeste betaald. Ex vrouw weet dit, maar omdat we samenwonen, is mijn geld zijn geld en dus ook haar geld?
Ha, door schade en schande wijs geworden hou ik mijn financiën gescheiden. En ik ga zéker geen exvrouw met kind onderhouden. Gek mens. Ga zelf werken.
AbsoFabso, goed zo.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
PoesmetLaarzen schreef:
19-12-2022 09:21
Mwoa...het was echt drukker dan normaal hoor op de Nederlandse wegen.

Oh dat kan prima zo zijn, maar als twee mensen uit dezelfde plaats komen kan het niet zo zijn dat de één een half uur later komt dan de ander. Zeker niet als het (onder normale omstandigheden) maar een kwartier rijden is.
AbsoFabso schreef:
19-12-2022 11:23
Ik heb de profielfoto-kopiërende en fotosturende exvrouw van partner maar uit m'n contacten geflikkerd.
Uit mijn laatste profielfoto blijkt dat we op vakantie waren. Dus nu wil ze meer alimentatie want als vriend op vakantie kan, dan kan hij ook meer alimentatie betalen zo is de redenatie.

Vriend betaalt nu een bedrag dat voldoende is om haar huur en school van kind te betalen en dat is voorlopig het meest haalbare.
Voor onze vakantie heeft hij ieder dubbeltje omgedraaid en ik heb eigenlijk het meeste betaald. Ex vrouw weet dit, maar omdat we samenwonen, is mijn geld zijn geld en dus ook haar geld?
Ha, door schade en schande wijs geworden hou ik mijn financiën gescheiden. En ik ga zéker geen exvrouw met kind onderhouden. Gek mens. Ga zelf werken.
Ik geef je groot gelijk, zou ik ook niet aan beginnen.
Je zal maar 23.000,- per maand verdienen.....
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Ik zou daar geen ‘nee’ tegen zeggen, 23.000,- :-)
Tjezus, ik had mijn bankwachtwoord gedelete.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Kan je even helemaal niks meer.
Dat kwam door mijn bluetoothmuis. Reuze handig dat hij geen snoertje heeft maar hij heeft daardoor nadelen. Selecteert onbedoeld dingen e.d. en als je dan toevallig Back indrukt dan delete hij dat gewoon.
Henk-und-Roelie schreef:
19-12-2022 16:12
Je zal maar 23.000,- per maand verdienen.....
Als iemand dat ook echt verdient is het niet erg.
Muselet schreef:
Misschien hangen er toevallig kerststerren voor? Of de kerstboom staat in de weg.
retrostar schreef:
19-12-2022 18:25
Als iemand dat ook echt verdient is het niet erg.
:lol: Scherp.

Ik ga tot het einde van het jaar geen kaas meer eten/kopen. Ik moet effe een slechte gewoonte dootbreken. Maar ik ben gek op kaas. :cry:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
lemoos2 schreef:
19-12-2022 12:26
Ik geef je groot gelijk, zou ik ook niet aan beginnen.
Ik vraag me vooral af wat zo iemand dan denkt. 'De nieuwe partner van mijn ex gaat mijn nieuwe bron van inkomsten worden.' Zoiets? Zo'n mensen bestáán dus gewoon :nope:
Ik heb corona, ben nog nooit zo ziek geweest en vind mezelf superzielig. Komende week leuke kerstdingen op werk en tis maar de vraag of ik voor zaterdag (als wij een kerstfeestje organiseren) uit quarantaine mag. Bah wat een rot timing en waaaarom heb ik geen booster gehaald?!?
:cencored:
poesmetlaarzen wijzigde dit bericht op 20-12-2022 01:18
Reden: Sop. Kool.
96.93% gewijzigd
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Ik was om zes uur wakker geworden als de slaapkamer-tv niet om vijf uur was aangesprongen met tellsell-reclame. Als het licht is kijken waarom hij dat deed want gisteren deed hij dat niet en ik heb dat ding niet aangeraakt.
AbsoFabso schreef:
19-12-2022 23:15
Ik vraag me vooral af wat zo iemand dan denkt. 'De nieuwe partner van mijn ex gaat mijn nieuwe bron van inkomsten worden.' Zoiets? Zo'n mensen bestáán dus gewoon :nope:
Misschien wil ze de persoon verslaan die haar verslagen heeft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven