Wat je niet hardop wil zeggen deel XI
vrijdag 23 december 2022 om 10:40
Op zoek naar wat anders dan maar?!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

vrijdag 23 december 2022 om 10:43
ik moet het allemaal even laten bezinken, heb mijn teleurstelling wel uitgesproken.
Maar heb het qua contract en voorwaarden etc extreem goed voor de branche waar ik in werk dus wil geen overhaaste beslissingen uit emotie maken. Andere optie is geen extra werk meer doen en alleen mijn eigen taken uitvoeren, maar ben bang dat ik te ambitieus ben om jaren op deze functie te blijven plakken. Gelukkig eerst een week vakantie nu, dus dan kan ik rustig bedenken hoe ik hierin verder wil.
vrijdag 23 december 2022 om 11:07
Kun je die dingen nog terugsturen?
Sterkte ermee.
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
vrijdag 23 december 2022 om 11:50
Ik heb een persoonlijk record gehaald in blunders deze ochtend!
Eerst probeerde ik een zak oude kleding in de luiercontainer te proppen, vervolgens liet ik een zwaar boodschappenonderdeel in een winkel staan waar ik thuis pas achter kwam. Tot slot had ik het onder de snelbinders gepropt maar kreeg ik het slot niet open....
Verkeerde fiets....
Eerst probeerde ik een zak oude kleding in de luiercontainer te proppen, vervolgens liet ik een zwaar boodschappenonderdeel in een winkel staan waar ik thuis pas achter kwam. Tot slot had ik het onder de snelbinders gepropt maar kreeg ik het slot niet open....
Verkeerde fiets....
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
vrijdag 23 december 2022 om 12:07
Komt in 3 toch? Zou nu dus over moeten zijnHenk-und-Roelie schreef: ↑23-12-2022 11:50Ik heb een persoonlijk record gehaald in blunders deze ochtend!
Verkeerde fiets....![]()

vrijdag 23 december 2022 om 12:29
Dat is dan een geluk bij een ongeluk.WollenStone schreef: ↑23-12-2022 10:24Dank jullie. Gelukkig niks ernstigs! Ik wenste al een tijdje wat meer rust en ruimte in mijn leven. Die krijg ik er nu gratis bij![]()
Sterkte ermee
Het is wat het is
vrijdag 23 december 2022 om 12:45
vrijdag 23 december 2022 om 13:01
Ja, dat is wel een lastig dilemma. Er loopt een werk/sollicitatietopic, als je eens wilt sparren.Sabbieehhhh schreef: ↑23-12-2022 10:43ik moet het allemaal even laten bezinken, heb mijn teleurstelling wel uitgesproken.
Maar heb het qua contract en voorwaarden etc extreem goed voor de branche waar ik in werk dus wil geen overhaaste beslissingen uit emotie maken. Andere optie is geen extra werk meer doen en alleen mijn eigen taken uitvoeren, maar ben bang dat ik te ambitieus ben om jaren op deze functie te blijven plakken. Gelukkig eerst een week vakantie nu, dus dan kan ik rustig bedenken hoe ik hierin verder wil.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
vrijdag 23 december 2022 om 17:45
Ik ging gisteren met twee verschillende schoenen de deur uit.Henk-und-Roelie schreef: ↑23-12-2022 11:50Ik heb een persoonlijk record gehaald in blunders deze ochtend!
Verkeerde fiets....![]()

Ook was ik vergeten om mijn onderbroek mee te nemen naar het zwembad, waardoor ik met een blote kont in broek terugkon

zaterdag 24 december 2022 om 07:05
Oh nee he, nu ben ik verliefd geworden. Op een kat van het asiel. Met vergroeide voorpootjes waardoor ze amper kan lopen.
Ik heb de hele nacht aan haar lopen denken. En net een mailtje gestuurd naar het asiel met vragen of ze met andere katten kan. En ze is nog zwart ook. Daar heb ik een zwakke plek voor.
Een "kneusje" net als ik en mijn andere kat.
Ik heb echt het gevoel dat dit mijn kat is. Ik heb nog plek zat in mijn hart voor een nieuw afdankertje. Ik blijf altijd maar twijfelen over een tweede kat en geen idee of mijne er blij van wordt maar ja de mail is nu al weg dus we zien wel.
Gefeliciteerd met je verjaardag lieverd. Ik vier op kerstavond altijd mijn kat zijn verjaardag omdat hij mijn kerstkindje is.
Geen idee wanneer hij jarig is, hij is immers een zwerfje.
Ik heb de hele nacht aan haar lopen denken. En net een mailtje gestuurd naar het asiel met vragen of ze met andere katten kan. En ze is nog zwart ook. Daar heb ik een zwakke plek voor.
Een "kneusje" net als ik en mijn andere kat.

Ik heb echt het gevoel dat dit mijn kat is. Ik heb nog plek zat in mijn hart voor een nieuw afdankertje. Ik blijf altijd maar twijfelen over een tweede kat en geen idee of mijne er blij van wordt maar ja de mail is nu al weg dus we zien wel.

Gefeliciteerd met je verjaardag lieverd. Ik vier op kerstavond altijd mijn kat zijn verjaardag omdat hij mijn kerstkindje is.

zaterdag 24 december 2022 om 15:40
zaterdag 24 december 2022 om 16:52
Wat spannend, ga je het doen?Miss_Edwards schreef: ↑24-12-2022 07:05Oh nee he, nu ben ik verliefd geworden. Op een kat van het asiel. Met vergroeide voorpootjes waardoor ze amper kan lopen.
Een "kneusje" net als ik en mijn andere kat.![]()
Ik heb echt het gevoel dat dit mijn kat is. Ik heb nog plek zat in mijn hart voor een nieuw afdankertje. Ik blijf altijd maar twijfelen over een tweede kat en geen idee of mijne er blij van wordt maar ja de mail is nu al weg dus we zien wel.![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag lieverd. Ik vier op kerstavond altijd mijn kat zijn verjaardag omdat hij mijn kerstkindje is.![]()
Dat zou een mooi kerst verhaal zijn

Night after night who treats you right
zaterdag 24 december 2022 om 17:50
Wat leuk!Miss_Edwards schreef: ↑24-12-2022 07:05Oh nee he, nu ben ik verliefd geworden. Op een kat van het asiel. Met vergroeide voorpootjes waardoor ze amper kan lopen.
Een "kneusje" net als ik en mijn andere kat.![]()
Ik heb echt het gevoel dat dit mijn kat is. Ik heb nog plek zat in mijn hart voor een nieuw afdankertje. Ik blijf altijd maar twijfelen over een tweede kat en geen idee of mijne er blij van wordt maar ja de mail is nu al weg dus we zien wel.![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag lieverd. Ik vier op kerstavond altijd mijn kat zijn verjaardag omdat hij mijn kerstkindje is.![]()

Je pense donc je suis

zaterdag 24 december 2022 om 18:40
Herkenbaar maar dan met bh.
Fuck it trouwens, ga maar lekker naar mijn zwabbertieten kijken.