Mode & Beauty alle pijlers

Kapotte rok herstellen niet op de naad.

15-01-2023 13:34 31 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo Viva's

Ik heb pech met een rok die ik op een website heb gekocht nog 70 euro ook. Ik heb een rok gekregen met gaatjes in de stof een soort ladder gaatje en met heel veel moeite kreeg ik een nieuwe. Deze bleek ook een gat te hebben en wederom retour gestuurd met heel veel moeite zo erg dat ik er zoveel stress van heb gekregen dat ik heel dankbaar was dat ik gisteren wederom een nieuwe kreeg. Nu kijk ik net naar de rok en ja hoor ook weeffoutjes soort gaatje in ladder vorm. Mij werd op een vrij onvriendelijke manier nog vermeld dat deze rok weeffoutjes bevatten (geen gaatjes) maar dat is het handwerk wat bij deze rok zou horen. Nu vind ik dat niet erg maar gaatjes zijn toch geen weeffoutjes? Het zit echt in de stof en niet in de naad, als het bij de naad zou zitten zou ik het nog wel zelf kunnen maken, al ben ik zeer onhandig wat betreft naaien en of een knoop eraan zetten. Maar dit zit in de stof zelf die heel dun is. Hoe krijg ik nou die gaatjes dicht zonder dat ik het juist erger maak? Een panty kun je volgens mij ook niet meer maken als er een ladder in zit? Dus bij dit? Baal zo enorm ervan. Tips zijn welkom.

Lieve groetjes Snow.
Gewoon terugsturen en geld terugvragen? Bij een online koop mag dat binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden.
Terugsturen, geld terug en dan een andere rok kopen.
Terugsturen en op zoek naar wat anders.
Ik zou hem ook terugsturen, ten minste als je hem niet mooi vindt, blijkbaar horen de oneffenheden er in.
Het punt is, de rok vind ik prachtig en heb ik in meerdere kleuren. Deze hebben dat niet alleen die ene rok in de kleur groen blijkt een pech rok.

Ik wil liever geen contact meer met deze shop want het kost mij zoveel negatieve energie. Daarom graag de tip hoe ik hem zelf kan maken? Of gaat het alleen maar verder ladderen als dit gemaakt word?
Terug sturen je blijft dit steeds zien en voor hetzelfde geld laddert het gaatje verder . Op zoek naar een andere webshops.
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 15-01-2023 13:56
2.42% gewijzigd
Misschien vragen of een kleermaker er iets mee kan? Als die er niks mee kan, dan toch terug sturen of je verlies nemen. Al zou ik dat niet doen voor die prijs, maar je geeft zelf aan er geen zin in te hebben. Ik denk dat het alleen maar erger gaat worden helaas.
Dat is een goede tip ik zou dat inderdaad kunnen proberen. Bedankt.
Als het dunne stof is blijf je dat na reparatie ook zien .
De stof is inderdaad zeer dun je kijkt er ook doorheen. Ik draag het met een legging eronder.
Kan je de rok niet ergens anders kopen? Misschien heeft dit bedrijf een verkeerde batch of b keus afgenomen.
Of een maat groter nemen en laten innemen?
Bijzonder, een rok waar je doorheen kan kijken...

Ik zou er misschien zakken oplaten zetten, of zelf wat strijkplaatjes erop strijken als het geen gekke plek is ervoor
Lorem Ipsum
Sorry hoor, maar stress en negatieve energie vanwege een rok die niet deugt? Terugsturen, geld terugvragen en dóóóórrrrr ....
Snowy schreef:
15-01-2023 13:45
Ik wil liever geen contact meer met deze shop want het kost mij zoveel negatieve energie.

Toch wel heel jammer, want jij hebt het consumentenrecht aan jouw kant staan. Kortste klap is toch echt geld terugvragen en kijken of je de rok elders kunt kopen.
Het zou voor mij ook niet ok voelen dat zo'n stomme webshop ermee wegkomt.
Coffee is never my cup of tea
Ladder stoppen met transparante nagellak?

Rok laten repareren bij een naaiatelier?

Met een paar steekjes het gaatje verstevigen?

Een stukje strijklint aan de binnenkant?
Je kunt ook kijken of je de gaatjes kunt stoppen. Dat zou ik bij alle stoffen dikker dan een panty aandurven.
Joyce48 schreef:
15-01-2023 15:15
Sorry hoor, maar stress en negatieve energie vanwege een rok die niet deugt? Terugsturen, geld terugvragen en dóóóórrrrr ....
Inderdaad!
Ik zou nog meer negatieve energie krijgen van toegestuurde rokken van 70 euro die allemaal kapot zijn. Als je deze houdt, ben je er nooit helemaal blij mee waarschijnlijk. En de winkel heeft wel 70 euro van jou ontvangen voor een kapotte rok. Ik zou hem dus echt terugsturen en mijn geld terugvragen. En daarna nooit meer daar iets kopen.
Hartelijke bedankt voor de reacties!

Jullie hebben eigenlijk ook gelijk ook...ik ga daar sowieso nooit meer wat kopen en ben al zoekende naar andere webshops met dit soort rokken.

Het gaat hier om een wikkelrok van katoen. Het is dus een dunne stof en je kunt er inderdaad zo goed als doorheen kijken maar omdat je hem wikkelt niet meer zeg maar.

Dat van het stoppen bedoel ik, is dat gewoon met naald en draad het plekje tegen elkaar aan naaien?

Nagellak kan op panty, dit heb ik vroeger ook wel eens geprobeerd om een ladder tegen te houden. Maar dit is katoen en geen nylon.

Nogmaals ontzettend bedankt 🙏🏻🌹
Voor 70 euro zou ik echt rok willen zonder weeffouten, gaten en ladders. Een los draadje okee dat knip je eraf en klaar maar dit.

Ik zou dus retour sturen voor geld terug en de rok elders kopen. Het lijkt nu net of de webwinkel meerdere rokken retour heeft gekregen en ze nu door de rokken zonder fouten zijn en jou dus steeds een andere sturen met een andere fout. Of dat merk staat gewoon niet goed bekend qua kwaliteit.
Snowy schreef:
15-01-2023 18:22
.

Dat van het stoppen bedoel ik, is dat gewoon met naald en draad het plekje tegen elkaar aan naaien?

Nagellak kan op panty, dit heb ik vroeger ook wel eens geprobeerd om een ladder tegen te houden. Maar dit is katoen en geen nylon.

Nogmaals ontzettend bedankt 🙏🏻🌹
Nee, stoppen is een andere techniek. Zoek maar eens op stoppen of in het Engels darning op YouTube. Daar staan genoeg voorbeelden hoe het moet.
martje55 schreef:
15-01-2023 20:20
Nee, stoppen is een andere techniek. Zoek maar eens op stoppen of in het Engels darning op YouTube. Daar staan genoeg voorbeelden hoe het moet.
Ah! Bedankt ik ga er op googlen! 🙏🏻
Gewoon terugsturen. Omdat zij een slecht product leveren gaan ze onbeschoft tegen jou doen? Nou echt hoor, je staat gewoon in je recht.

Niets van aantrekken en idd nooit meer iets bestellen daar.
En als je je geld retour hebt zou ik, als kers op de taart, bij Trustpilot ofzo een review plaatsen met je ervaring met dit bedrijf.

Misschien leren ze dan een beetje klantvriendelijker te zijn ;-)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven