Mode & Beauty alle pijlers

Is een fleece legging warmer dan een spijkerbroek?

25-01-2023 12:45 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb wat gebreide jurkjes in de kast hangen en ik twijfel of ik ze met deze temperatuur aan zal trekken. Is zo'n gevoerde legging/panty warm genoeg in de winter? Ik heb zo'n gevoerde legging van de Primark en zo'n doorschijnende met fleece aan de binnenkant.

Ik lees overal dat een panty warmer is dan een spijkerbroek maar is dat ook echt zo?
Ja! Ik vind een spijkerbroek sowieso niet warm.
Als je het met de legging nog te koud vindt, kun je er nog een panty onder aandoen.
Cum non tum age
Of en panty/legging warm genoeg is onder een rokje, is toch iets wat alleen jij kan beoordelen?

En het ligt er ook nog aan of je 10 km naar je werk moet fietsen, moet wachten op een tochtig perron of dat je vanuit de auto een warm kantoor instapt.

Dus probeer het eens, zou ik zeggen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb denk ik niet echt zo'n gevoerde zoals jij beschrijft, maar wel dikke panty's/thermo-leggings en die trek ik zonder problemen aan met dit weer. Spijkerbroeken zijn sowieso koud met dit weer!
Ik trek ook gerust dunne leggings aan met dit weer.
ik heb steeds een gewone katoenen legging aan, gaat prima, lekker een paar laarzen eronder... het is ook geen -30 he
Ik vind een thermolegging met wollen jurk veel warmer dan een spijkerbroek. Bij een spijkerbroek (zeker die met wat wijdere pijpen) trekt de kou onderaan naar binnen en zijn ook mijn billen veel kouder
Coffee is never my cup of tea
Ik heb het in de winter nooit koud inmijn 60 of 80 denier panty
Mika2022 schreef:
25-01-2023 14:02
Ik heb het in de winter nooit koud inmijn 60 of 80 denier panty
Ik wel.

Als ik het koud vind (hoeft het geen -30 voor te zijn) trek ik weleens een wollen legging of een maillot/panty onder mijn spijkerbroek aan. Wat andere mensen doen interesseert me niet zo, als ik het zelf maar aangenaam heb.
Ik vind van wel, al een paar keer zo een fleece-legging met wollen jurk er op gedragen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Vandaag toch een gebreide jurk met fleece legging aangetrokken en ik had het inderdaad niet kouder dan met een spijkerbroek. Het was natuurlijk nog steeds koud met -1 buiten.

60-80 denier lijkt me echt te koud voor nu.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven