Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Goh hee die Michael....het was mijn allereerste live-concert ooit: Michael Jackson met de Bad-tour in de Kuip. Niet de kwaliteit van zijn muziek zo zeer als wel de indrukwekkende show en gewoon de hele ervaring op zich zal ik nooit vergeten.
Jemig, MJ dood. Goh. Jeugdsentiment, thriller, bad... proberen zijn dansjes na te doen. Jemug.
.
CNN was best fascinerend vannacht. Hoe ze maar vasthielden aan dat het nieuws door hun nog niet was confirmed

Maar om half 3 was het mooi geweest

.

Lil genoten met vriendin gisteravond?

Mims moeilijke dag vandaag? Ga je nog iets doen?
Joepie, kat heeft door hoe hij door het nieuwe kattenluikje moet
Och ja inderdaad: Mims
voor Mims.

Ben moe. Stom gesprek op werk gehad. De pr-acties die we hebben uitgezet zijn niet zo succesvol (zeg maar gerust een flop) en het gesprek daarom heen was niet leuk en overviel me op bepaalde punten nogal, dus ik zat mijn bek vol tanden. En nu weet ik wel wat ik had willen zeggen, maar ja, daar had ik vanmorgen niks aan. Kut.

Nou ja. Het is weekend, en dat is fijn.
Ja maar de kaartverkoop ging toch beter als vorig jaar? Waar ligt dat dan aan? Veel pr-acties zijn een flop, dat hoort erbij, het gaat erom dat die tribune vol zit. En van flops leer je weer hoe het anders kan. Maar ach...als het een slechte voorstelling is en de zalen zitten niet vol is het de schuld van publiciteit..en als de zalen wel vol zitten is het gewoon een goeie voorstelling. Zo is het nou eenmaal in dit vak. Laat je niet kisten hoor!
Ik heb geen ervaring met theaterrtokos', maar de schuld wordt altijd bij communiatie neergelegd.

Probeer het naast je neer te leggen en geniet van weekend:)

Utieme luie dag vandaag en in de tuin was het zelfs te warm.

Wel nog even lekker inkopen gedaan bij de Aldi. Weer een beetje de boodschappen op voorraad
Darly hoe was het bij jou vandaag? Hoe is de status van cheffin? En hoe is het afgelopen met de kandidaat?
Hee Suup, lekker uitgerust en bruin geworden?

Chefin vandaag niet gezien want die was buiten de deur maar zodra ze haar werkmail opent staat haar een leuke (ahum) verassing te wachten. Mijn collega is namelijk al de hele week ziek met een kwaal die ze al veel vaker heeft gehad dit seizoen. Maar ze heeft altijd doorgewerkt en nu heeft ze te horen gekregen dat dit absoluut niet had gemogen. Maar chefin houdt niet van ziek en ondanks dat ze je niet kan tegenhouden heeft ze wel een sfeer gecreerd waarin je je niet makkelijk ziek meldt. Collega heeft nu een boze mail gestuurd naar de directie dat zij uiteraard verantwoordelijk is voor haar eigen lijf maar toch ook een deel van de schuld bij chefin legt. Dus dit zal wel weer een relletje veroorzaken volgende week :-S

En de kandidate die had moeten komen heeft inmiddels een nieuwe baan dus zo wordt de spoeling steeds dunner....

Maar nu ga ik rose drinken op de Parade en alle werkgedachtes van me af schudden!
Oh leuk. Veel plezier.
Goeiemorgen!

Parade was leuk, 2 goeie voorstellingen gezien en lekker bijgebept met vriendinnetjes. Maandagavond weer maar dan in werkmodus om de verschillende artistieko's die er staan gedag te zeggen.

Vannacht wel ontzettend onrustig geslapen en nu veels te vroeg op met een rare energie die ik kwijt moet.

*gaat koffie zetten voor de Dames, de keuken opruimen en iets bakken*
*word wakker van heerlijke bakgeur*

Darly wat een activiteiten zo vroeg op de morgen.

Ik heb heel diep geslapen en nu nog een beetje stoffig.

Koffie!!!
Op de flow van de rare energie ga ik maar es kijken bij het voetbaltournooi waar mijn werk aan mee doet. Nu maar hopen dat het niet gaat onweren en hagelen zoals voorspelt.

*zoekt een voetbalvrouwen-outfit en oefent een yel*
Ik heb ook heel diep geslapen en kan wel wat van die energie van Darly gebruiken!

Tila: wat vervelend, zo'n naar gesprek op je werk. Heb je het een beetje van je af kunnen zetten (leuk, Marie, dat je het weer even oprakelt!).
.
Bedankt, Marie Gaat alweer. Met Lief over gepraat en ik ga gewoon van de week nog een keer met ze praten. En dan komt het vast goed. En zo niet, dan ga ik wel wat anders zoeken

We zijn zo lekker burgerlijk met z'n allen ik heb net met MK de appie leeggekocht, lief heeft het huis gestofgezuigd/gezogen en gedweild, en zo gaan we lekker naar vrienden om daar te bbq-en. We negeren al die wolken en dan blijft het vast droog

**geeft Darly wat pompoms en een cheerleadpakje **
Dankzij mijn geschreeuw zijn we een-na laatste geworden. En niet laatste :-)

Nu net nog even wat boodschappen gedaan dus ik duik de keuken in want ik heb honger!
Zo, wij hebben een heerlijk etentje, geheel verzorgd door Oudste Dochter en Leenkind, achter de rug. Zo handig, kinderen die van koken houden en dat ook zo goed kunnen! Pasta met heerlijke saus en gegrilde groenten, en een toetje met ijs, slagroom, bastognekruimels en verse aardbeien. Heerlijk.

Ook vandaag het zwembad opgezet (we hebben zo'n mega-zwembad dat er een halve dag over doet om vol te lopen), dus de kleintjes zijn blij.

En ik ben minder blij, want doodmoe en algeheel lamlendig. Net als Lil druk bezig met balans zoeken (en hopelijk vinden) en het halfjaarlijkse Dit! Moet! Anders!-gevoel. Mezelf kennende is dat gevoel over een paar dagen weer over en kan ik er weer tegenaan en begin ik mezelf alweer voorbij te lopen. Damn, bijna 41 en nog steeds the same old valkuilen.

Vanavond maar eens in de tuin met een wijntje en een boekje, en met Man over de dingen des levens praten. Want eigenlijk ben ik natuurlijk gewoon een zeikerd, ik ben 1 van de meest gezegende mensen die ik zelf ken. Zo.

Koffie!
.
Zit bij Kjong op de bank, een wel zo flauwe film te kijken, op rtl 4.
Zo inmiddels weer thuis.

Film was nogal flauw verhaal met Robin William die een camper huurt ipv met zijn gezin naar hawai te gaan, ondertussen gaat er natuurlijk van alles mis.

Maar aldus Kjong de film van Dries is erger.

Darly toch maar binnenkort die film gaan bekijken

Lekkere tuttelmiddag gehad met Kjong en de kinders waren allevier niet vooruit te branden door de rare drukkende warmte. Ik fietste net naar huis en er hangt een rare vochtige deken boven de stad.

Marie dat lamlendige kan ook door de plotselinge weersomslag komen hoor. Maar lekker in tuin met man gezeten of bij jullie noodweer?

Tila was de bbq gezelllig?

Mims hoe is het bij jou?

Nou ik ga maar eens richting beddeke. Morgen te zien bij Mimse/mopsfeestje
Heeft het nou uiteindelijk nog geonweerd in de Suup/Darly-regio? Ik heb niks gehoord en vannacht overal vrolijk doorheen gewoeld. Jeemig zeg: weer zo onrustig geslapen. Iets minder energie als gisteren helaas maar wel genoeg om nu straks eerst even naar ouders te gaan, dan naar tweeling-vriendin en daarna naar collega :-)

Hoe is het met de rest van de Dames? Overstroomd of droog gebleven?
Aan mijn tuin te zien is het droog gebleven in suupregio.

Druk dagje dus voor de boeg.

Ik moet mopsecadeautje nog even inpakken. En verder kom ik langzaam op gang.

Koffie dus.
Hier heeft het niet geonweerd waar wij bij waren. En waar we waren onweerde het ook niet en hebben we heerlijk gebbq'd gekletst en gelachen terwijl de kindjes vreselijk lief speelden. Tot 2200 Zo laat is Jom nog nooit opgebleven, en MK pas een keer of 2

Hier ook langzaam op gang Iemand koffie? Boterhammetje met tonijn en mayo?
Ja koffie veel meer koffie.

Oh ik moet echt in beweging komen als ik over een uur de deur uit wil
Oh een uur en een kwartier, dat scheelt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven