Theehuis!
vrijdag 26 juni 2009 om 09:29
vrijdag 26 juni 2009 om 11:01
vrijdag 26 juni 2009 om 14:47
Waar alsof t Dries was?
Ja, voor hem lijkt het me ook rustiger inderdaad.
Mijn beschilderde romper staat bij de slimme meiden
Net wol gehaald in de stad voor een brei-experiment en met Chica naar speeltuin geweest en een hotdog gegeten. Nu mini siesta thuis en dan weer lekker naar buiten.
Ja, voor hem lijkt het me ook rustiger inderdaad.
Mijn beschilderde romper staat bij de slimme meiden
Net wol gehaald in de stad voor een brei-experiment en met Chica naar speeltuin geweest en een hotdog gegeten. Nu mini siesta thuis en dan weer lekker naar buiten.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 26 juni 2009 om 18:41
vrijdag 26 juni 2009 om 18:44
quote:Vishnu schreef op 26 juni 2009 @ 16:33:
Nemo : Thomas is goeier dan James.
Ik: Beter, goeier bestaat niet.
Nemo: Hoe kan ik het dan zeggen als het niet bestaat
Nemo is leuk
Inad, die kipjes zijn zo leuk!
Jullie zijn grappig met Dries en MJ
Star, nog zakdoekjes nodig?
Ik heb eigenlijk niets met MJ, maar ik vind het toch een gek idee.
Nemo : Thomas is goeier dan James.
Ik: Beter, goeier bestaat niet.
Nemo: Hoe kan ik het dan zeggen als het niet bestaat
Nemo is leuk
Inad, die kipjes zijn zo leuk!
Jullie zijn grappig met Dries en MJ
Star, nog zakdoekjes nodig?
Ik heb eigenlijk niets met MJ, maar ik vind het toch een gek idee.
Peas on earth!
vrijdag 26 juni 2009 om 23:43
Mie toe, Ai bet Starman is verrie funnie
Mijn linkerhand wil niet meer uitrekken en staat soort vast in een kromme haak, maar ik kan nu eindelijk breien. Men, wie ooit bedacht heeft dat dat zogenaamd makkelijk is. Bleek dus na You tuben, kwam er met biebboek niet uit, dat ik iets helemaal fout deed. Heb mijn moeder nog gebeld en Mille en zij moesten erg gniffelen. Mille suggereerde You tube en voila, was gewoon stom foutje met van naald verplaatsen ipv af laten glijden, waardoor ik een grote knoop aan t breien was de hele tijd
Nu flink onderweg met een sjaal voor Chica.
Breien is supercool
Ik wou dat ik een wild, stoer en hormoonloos leven had. Dus leg mijn breiwerk nu neer en ga naar bed de kroeg in
Mijn linkerhand wil niet meer uitrekken en staat soort vast in een kromme haak, maar ik kan nu eindelijk breien. Men, wie ooit bedacht heeft dat dat zogenaamd makkelijk is. Bleek dus na You tuben, kwam er met biebboek niet uit, dat ik iets helemaal fout deed. Heb mijn moeder nog gebeld en Mille en zij moesten erg gniffelen. Mille suggereerde You tube en voila, was gewoon stom foutje met van naald verplaatsen ipv af laten glijden, waardoor ik een grote knoop aan t breien was de hele tijd
Nu flink onderweg met een sjaal voor Chica.
Breien is supercool
Ik wou dat ik een wild, stoer en hormoonloos leven had. Dus leg mijn breiwerk nu neer en ga naar bed de kroeg in
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 27 juni 2009 om 07:37
Oooh breien!! Dat kan ik nou net weer wel !! En dan van die mooie kwastjes/vlechtjes/sliertjes aan de uiteinden, love it!! Vroeger droeg ik van die mooie door moeder zelfgebreide Anita Meijer truien. Mijn lievelings had ook angorawol en gouddraad.
Nemo sliep vannacht bij oma maar vond zijn knuffel gisteravond bij mij in bed, oeps, benieuwd hoe dat is gegaan.
Nemo sliep vannacht bij oma maar vond zijn knuffel gisteravond bij mij in bed, oeps, benieuwd hoe dat is gegaan.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.