Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Nee, maar die is ook niet in het VU geboren. In het VU doen ze het wel standaard bij prematuren.

Hier van die kleine pizzaatjes uit de oven. Ik moet nog strijken en inpakken, dus geen zin in culinaire hoogstandjes. Mannen hebben al gegeten en ik laat nu het bad vollopen. Terwijl zij badderen pak ik in en als man thuis is mag hij ze afdrogen. Goed geregeld toch?
Nou, toch gelukt; foto's van NY op Hyves.

Zet er ook even een verhaal op om te lezen en te beoordelen ivm met de verhalenwedstrijd in de Viva.
Geloof niet dat de foto's gelukt zijn... misschien te groot. Nouja, verhaal staat er wel op. Niet jatten he?
Het grote geheim? Maar dat heb ik al eeeeeeeeeeeeeeeeeuwen geleden een keer gemeld dat dat niet doorging en dat het ging om lesgeven in het buitenland! Het zou 2 weken zijn in Taiwan en dat leek me erg leuk maar toen het er 6 weken ben ik afgehaakt.

Volgens mij heb ik dat destijds (in maart) wel gemeld (toch?).

Heb net uitnodigingen geschreven voor Het Verrekte Kinderfeestje. Ik hou niet zo van kinderfeestjes. Sowieso ga ik dat niet thuis doen (zo'n mama ben ik gewoon niet, ik ga ook niet net alsof doen ) dus we gaan naar speelstad.

En dan te bedenken dat ik straks DRIE van die Verrekte Kinderfeestjes per jaar moet houden. YIKES.
quote:Cin31 schreef op 25 juni 2009 @ 20:08:

Heb net uitnodigingen geschreven voor Het Verrekte Kinderfeestje. Ik hou niet zo van kinderfeestjes. Sowieso ga ik dat niet thuis doen (zo'n mama ben ik gewoon niet, ik ga ook niet net alsof doen ) dus we gaan naar speelstad.

En dan te bedenken dat ik straks DRIE van die Verrekte Kinderfeestjes per jaar moet houden. YIKES.

Geen medelijden. Weet je wat pas erg is? Twee jongensfeestjes in de winter in twaalf dagen net na de feestdagen.

En dan man en ik ook nog in de twee weken jarig. Zo. Ik kan er nu al tegenop zien .
Bam, hoe was het? Leeft ze nog? Of is ze bedolven onder al die cadeaus ?
Hahahahahaha, Jinny, goeie planning bij jullie.

Kun je het niet combineren straks? Naar zo'n speelparadijs en dan 2 feestjes in 2 klap.
ja sneu.
Nogal. Ben dit keer echt van slag wel. Gelukkig zitten we met meer te janken hier op het werk
dan krijg je een gevoel van saamhorigheid....
Goedemorgen,

Vreemd begin van de dag met het nieuws van Michael Jackson. Ik zag net Jermain Jackson op tv .

Is het bij jullie ook zo bewolkt?

Ik had Jonathan een zonnehemdje aangedaan naar het KDV maar het zit helemaal dicht hier. Stom van me.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hier ook bewolkt nu Mal, vanmorgen was het nog mooi.
Jinny, bedankt voor je kaartje met inhoud; moest erg lachen om de stickers
Zit je te snikken op Wacko Jacko Star?

Is dat het, Cin????? 2 weken Taiwan? Naaaa, wat flut zeg, sorry hoor, zitten we daarvoor in 'spanning'?
Nou ik zit niet OP Wacko te snikken. Er zou niets van de arme ziel overblijven.
quote:Star schreef op 26 juni 2009 @ 13:45:

Nou ik zit niet OP Wacko te snikken. Er zou niets van de arme ziel overblijven.

Er is al niet zoveel meer van hem over hè?

Oei, zere been denk ik....
lekker gezellig hier
Baham, hoe wahas het nouhou gisteren?

Star, ja foute stickers he? Brrr, maar ja, kan je wel fleurig stickeren op je vel .

Woeghaaaaa, ik zie het al voor me, Star, snikkend ehm, op hem. Proest. Sorry, verder is het verdrietig natuurlijk, maar het verbaast me niets moet ik eerlijk zeggen.

Haai Amalia! Druk vandaag, sorry voor de niet zo gezelligheid.
Het is je vergeven Jin.

Ik ga nu bbq-en bij de buren, aju
Lekker gegeten Amalia? Wij hebben morgenavond bbq met collega´s van Jinnyman. Best een boel, ben benieuwd.

Net zo´n leuk winkeltje voor de ventjes gescoord. Houten winkeltje met leuke jongenskleuren.
Ik las houten winkel met jongenskleren
Hmm, jammer dat dat winkeltje niet in de buurt is, klinkt erg leuk!

We zijn nog aan het bbq-en hoor. Hebben net even de kinderen op bed gelegd en Berend is nog aan het zeuren: uit, uit. Heeft gisteren tot kwart over 10 geduurd, dus ik hoop dat het nu een ander verhaal wordt, want daar heb ik geen zin in hoor.

Ik ben maar een beetje aan het opruimen/rommelen hier tot hij stil is, maar ik denk dat ik maar weer naar de buren ga want het is af en aan stil en dan weer huilen/zeuren.

Later dus!
Leuk Jinny, heb je fotootje.

Gisteren was leuk hoor, ze vond het erg leuk. vooral het boekje met aangepaste titel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven