NIET groepje

18-06-2009 15:35 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 217.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we zijn erg actief!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Very Cherry schreef op 26 juni 2009 @ 21:04:

Hoe laat is het feest zondag, Myleen?

Dit jaar heel saai, ik vier het niet. Heel ongezellig. Is precies 1 jaar geleden van Kay, die is overleden op mijn verjaardag.

Maar ja, als ik 30 jaar word dan mag iedereen komen, dan ga ik het gezellig vieren.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Mijn oudste (het meisje dus) had het lef om zich niet aan de weken te houden die voor die groeispurten genoemd werden.

Had dus helegaar niks aan dat boek. Nog proberen terug te rekenen naar die paar weken dat ze vroeger dan de uitgerekende datum ter wereld kwam maar ook dat hielp niet.

Ben toen maar gestopt met die mooie opvoedingsboeken. Nou ja, voor een jaar of zo.
als je dertig word ?
Ach, Kay toch.

Dat is helemaal niet leuk op je verjaardag om daaraan te moeten denken.
wij hadden hier vanavond de grap van de week ....

de buurman van het graftakke-ikblafaltijdalsikalleenthuisben hondje die ging de schutting repareren ( aan de steegzijde, dus niet eens aangrenzend aan onze tuin)

en hij vroeg yamman of die m niet even wilde helpen

wat dacht ie zelf ?
Nee he. Vind het nog zo zielig als ik er aan denk.

Was net naar die buuf die mee was om hem te identifiseren. Meteen weer op de hoogte van alle roddels. Liep een buuf langs die ik niet ken, blijkt de burgemeester te zijn. Nooit geweten dat die al een jaar bij ons woonde. Zag wel elke ochtend iemand met een grote auto met chauffeur opgehaald worden maar dat zij dat was.

Verder is de gemeente gaan graven om de vuilcontainers ondergronds te doen. Oude vernield, gaten gegraven, kolommen van meterhoog beton neergezet. Is de grond vervuild. Hebben ze de kuil dichtgegooid, weggegaan en nu gebeurd er niets. Hahahahah. Echte ambtenaren.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Mamz, hebben jullie maar 1 mobiele telefoon in huis? Zo niet, even simkaartje in een telefoon doen die wel opgeladen is, dan is dat probleem opgelost.

Mleen, je moeder is raar. En vervelend dat je elke verjaardag dan ook automatisch aan zo een rotdag moet denken.... Bah.

Yammini kan omrollen
hiiijaaaa voor jamini

Doet me denken aan 7 jaar geleden, 1 van mijn eerste postings op het forum ( daarvoor las ik voornamelijk mee , durfde niet te posten )

Tut was al dagen vervelend, huilerig enz enz. Helemaal afgepeigerd vond ik het "stoom afblaas topic" ( ja, dat bestond toen al ) en blies ik stoom af. Iemand vroeg of het mss een sprongetje kon zijn... en verdomd 1 dag later stond ze ineens rechtop in haar box

Roos , Terror en potje gaan goed samen !! Vandaag over de hele dag genomen 2 ongelukjes, 1 x in zijn broek geplast, en 1x op de grond gepoept ( lang leve laminaat en glorix schoonmaak doekjes. Voor de grond dan, niet voor zijn billen )

Gaat dus hasske goed

Druk weekend. Autistenloosch ook nog. Morgen een groot bedrijfsfeest van Vriend. ( echt groot, inc heel veel speeldingen voor kinderen, bbq, cocktails, en weet ik veul wat ) en zondag verjaardag van mijn stiefmoedertje vieren. Lief mensch

Ik had haar met Moederdag een plantje gegeven, en groos dat ze ermee is. Aan iedereen die het horen wil ( en niet horen wil ) verteld ze van de plant
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
oh wat goed Boro! Ja en ongelukjes horen er bij he

Heb vanavond lekker Komkommersalade gemaakt trouwens
Ploes, ik denk dat mijn telefoon een simlock heeft.

Djeeeezus.

Om half tien wordt het toch wel tijd om de twee kleintjes van de speeltuin af te vissen. Later dan gewoonlijk, maar ach, ze zitten daar veilig.

Niet dus.

En ook niet op het andere speeltuintje. Niet bij de buren. Niet bij een vriendinnetje verderop. Niet in de wijk.

Afijn, politiemelding en een forse zoektocht later, waarbij de politie stelt dat de overbuurman heeft gezegd dat 'ie ze wel eens op de bouwplaats een flink eind verder heeft gezien, spot ik er eentje.

Bij een vriendinnetje en een vriendje wezen spelen waar ik niet aan had gedacht. Uiteraard buiten toegestaan gebied. Snap dan weer niet dat die ouders dat niet spotten maar ja, die ouders gaan er natuurlijk ook vanuit dat hun kinderen gewoon met hun normale vriendjes spelen.

En nu dus de moeder van alle straffen verzinnen :[

Wordt een erg gezellig weekend..
je treft t met je kroost vandaag mamzelle
zooooooooo ik was weer thuis, mag nog even opblijven van mezelf en dan moet ik naar bed

morgen weer vroeg namelijk

Mamz, wat een klotezooi

yam, ik vind jouw ook een mutsenmoeder en dus haske lief

Roosje haaaaaaaai

en voor boro gewoon een knuf
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
hahaha boro dat jij ooit niet durfte te posten
hahaha, Boro! Ubermutti

Mamzie... je treft het vandaag....

Probeer het even, van die foon....
Wie weet er nog meer zijn eerste post? Ongeveer?
sexpijler

maar ga ik hier niks over neerzetten
quote:Yamuna schreef op 26 juni 2009 @ 22:39:

hahaha boro dat jij ooit niet durfte te posten

Ik weet nog de eerste keer dat iemand reageerde op een posting van mij...

Ik kreeg een rood hoofd en hartkloppingen ... Iemand Zag Mij !

ja ik was vroeger een onzeker schaapje
quote:Pilous schreef op 26 juni 2009 @ 22:44:

sexpijler

maar ga ik hier niks over neerzetten

haha, ik denk dat ik weet waar het was op de seks pijlert !

nananananaaaa
Ik op Maatschappij, dus. Over Islam of zo, in de tijd dat er nog flink werd gebashed.

Pas later durfde ik ook nog over mijn relatie te posten. Pas veel later over de kinderen. Inderdaad, stoom afblazen.
Waar denk je?
bah plous kom jij op de sekspijlert
ik weet niet meer waar, denk dat ik het verdrongen heb
Jij komt toch van Flair? Its?
quote:itsme26 schreef op 26 juni 2009 @ 22:47:

bah plous kom jij op de sekspijlert kan me anders herinneren dat jij mij een keertje in de vijver bezocht hebt, Itsie

dat word 3 x huisarrest Mamz?
ja ik ben een overlopert, plous, mijn eerste posting daar weet ik al helemaal niet meer en sinds ze een nieuw forum hebben kan ik dat ook niet meer nazoeken

Sssssssst roos, ik ben een net meisje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven