Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Meisjes!!!!!!!!!! Ik ben ongeveer gepakt dus we zijn weg (maar de laptop gaat mee, de kans zit er dus in dat ik nog af en toe even kom vertellen hoe we het hebben ).

Italie, here we come! Doehoeiiiiiiiii

ps: bij vlos alles ok gisteren, 115/65, kont naar beneden en hoofdje goed te voelen.
Wat heerlijk Suus, gaan jullie 's nachts rijden? Sterkte met de rit en heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plezier! Nog even lekker genieten met z'n 3en, want de volgende vakantie is met 4!!!!
Zo, bbq was gezellig en nuttig

Buurman had nl een grote tent gekocht voor het geval het gaat regenen dus je snapt dat die morgen bij ons in de tuin staat!

Lief zit er nog aan de borrel maar ik was aan het instorten dus hang nu lekker sinds 10 minuutjes op de bank. Ken mezelf, als ik blijf hangen wordt het na 12en en morgen zal het ook weer druk worden en dan ben ik echt kapot. Helemaal niet handig daar ik zondag AM ben.... Beetje fris en fruitig het weekend in vind ik altijd wel prettig.
Fijne vacantie Suus. geniet ervan!

Wil berend niet slapen Amalia?
Jaaaa gelukkig was het toch redelijk snel stil bij de kleine man. Heeft een minuut of 20 lopen kletsen en dan weer mopperen. Maar viel mee dus.

vind het altijd zielig maar ook irritant als ze niet willen slapen. Zielig omdat ik niet een snikkend kind in bed wil laten maar irritant omdat je heen en weer blijft lopen.

Nou, even 'gezellig' naar Boulevard met MJ kijken. Krijg ik toch nog wat mee.

Waar gaan die kinderen eigenlijk naar toe? Dat weet Star van wel!
Goedemorgen allemaal!

Fijne vakantie Suus!!! Fijn dat alles goed was bij de VK met moppie2.

Vond Juul het afhalen leuk Bam?

Star, hoe is de sfeer nu op je werk. Is het nog wel te doen, nog maar een paar daagjes he!

Jinny, je kan het ook zo bekijken; je bent er wel in 1 maand helemaal vanaf. En als jij familie over hebt komen ze voor allebei de kindjes. Is ook zo sneu als mensen wel naar de 1 komen en niet naar de ander.

Cin, ik zie het al helemaal voor me, een Gooische Belse . Veel plezier op het feestje en met nakijken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Kinderen zijn bij moeder Jackson, voorlopig dus
Fijne vakantie Suus!!!!! Heerlijk Italianen spotten. Veel plezier!

Mal, ik snap helemaal niks van je post.... Waar reageer je op?

Jinny, je kan het ook zo bekijken; je bent er wel in 1 maand helemaal vanaf. En als jij familie over hebt komen ze voor allebei de kindjes. Is ook zo sneu als mensen wel naar de 1 komen en niet naar de ander.
Jinny, omdat je zei dat je alle verjaardagen achter elkaar had na kerst.
Oh, nu snap ik het, domme Jinny, want het is wel duidelijk wat je schrijft haha, shame on me! Ik vind er dus echt niks aan in januari. Alle vier in drie weken tijd jarig, altijd rotweer (is mijn ervaring), ik weet niet of ze het later leuk vinden om altijd hun feestje tegelijk te vieren en ze krijgen alles tegelijk en dan een heel jaar geen cadeaus meer (familie komt echt niet over speciaal voor de verjaardagen hoor, soms valt het tegelijk, maar ze komen er niet speciaal voor langs). Nee, als ik kon kiezen liever wat meer verspreid, maar ach, het is zo. Als dat alles in het leven is mag je in je handen knijpen toch? :-)
Bam, wat fijn dat het een succes was. Leuk type? En ik heb foto op de site gezet onder juni (onze eigen site)
Ze is wel aardig denk ik.

Leuk zeg dat winkeltje, echt een stoere jongens winkel.

Wil er ook eens een voor Juul, maar goed dat zal wel met Sinterklaas worden...is al bijna..;)...
Mal:Wij hebben dat meisje niet afgehaald hoor van schiphol.

ze is afgelopen zondag al aangekomen.

wij zijn alleen even gaan kennismaken
Goedeavond,

Zit hier even in de tuin af te koelen met laptop. Lekker zeg. Binnen is het echt nog warm!

Bam, sinterklaas al bijna? Brr.. moet er voorlopig nog niet aan denken zeg!

Amalia, leuk bbq! Fijn dat Berend toch nog is gaan slapen. Kwart over 10, dat is laat, dat hij nog niet moe is.

Suze fijne vakantie in Italië! Geniet er lekker van. En fijn dat alles goed was bij de vk.

Weet even niet meer, sorry.

Ik ga even de tuin opruimen, het wordt helemaal mistig hier en dus een soort van koud...
Jemig, wij hadden een bbq met 14 man en vrouw. Vroeg begonnen zodat we voor de buien het eten maar binnen hadden

Geen spetter gezien! Geweldig! Werd zelfs nog blauw op een gegeven moment.

Ik wil het engeltje boven onze tuin even bedanken!
Goedemorgen!

Fijn Amalia, altijd beter geen regen met een bbq. bbq goed geslaagd dus?
Yep. En een hoop leuke nieuwtjes want van de 7 stellen waren er 3 zwanger. Helaas had 1 net een miskraam gehad, dat was wel heel sneu en erg confronterend... En een ander is nog te jong vindt ze (27, de rest is rond de 33 trouwens) en er was er een net 3 mnd geleden bevallen.

helaas geen aangekondigde bruiloften Heb wel zin in een feestje! Ik wacht wel op Bridges, ha ha.
Wij hebben ook geen noodweer gehad gisteren. We hadden daarentegen vrijdagavond wel een hele zware bui. Leuk dat de BBQ zo geslaagd was Amalia
Verhaal (zie Hyves) nog aangepast en nu verstuurd! Wie weet!

Bah, Berend wil niet slapen! Gisteren ook al niet... hoop niet dat dit een trent wordt. Moet wel zeggen dat hij vanochtend tot 9 uur heeft uitgeslapen.

Ik ga hem er maar uit halen.
Jonathan heeft ook niet geslapen tussen de middag en begon heel erg te huilen, en op zijn oren te slaan. Dus voor de verandering maar weer naar de HAP geweest en hij heeft een ooronsteking.
Goedeavond,

Ciao, Suus, fijne vakantie! Fijn dat alles oké was, lekker genieten van de Italianen

Bam, leuk dat de cadeautjes zo geslaagd waren.

Amaal, gezellig met zoveel mensen bbq-en. Prima weer ervoor.

Mal, ooronsteking = meer kans op aanvallen? Geef je ventje een lekkere knuffel van me!

Jin, klinkt leuk van dat winkeltje!

Naatie, ik had gelezen dat er ergens een Kerstmarkt was. Volgens de organisator veel gezelliger in de zomer Hoe gaat het met Tobias en Robin?

Cin, succes met het nakijkwerk. Bijna vakantie of loopt dat niet gelijk met ons?

Gisteren bij zwager geweest in het Brabantse land en de braderie op gegaan. Lianne in een draaimolen bij de kermis, ijsje gegeten. Gezellig.

Vandaag niks gedaan, echt niks. Badje voor Lianne neergezet en relaxen maar.

Strand komt wel weer .
Ha ha ha, dat strand wacht maar 8 jaar of op een papa erbij, of niet Kokos?

Jee Mal, Jonathan krijgt het wel voor zijn kiezen of niet? Ik vind dat die strippenkaart op de HAP nu wel vol is hoor...
Ja, ik denk dat we binnenkort wel een keer een kado krijgen voor de vaakst langskomende patiënt.

Nee, maar ik snap helemaal niet waar die oorontsteking vandaan komt. Hij is al zo lang niet meer verkouden geweest. Echt raar. En bacterieel zou het niet moeten kunnen zijn na de AB-kuur, want hij had die kuur al eens eerder gehad voor een oorontsteking.
Vreemd inderdaad. Zijn buisjes geen optie, of heeft hij niet vaak genoeg last van zijn oren hiervoor?
Hij heeft vorig jaar mei buisjes gekregen, maar die zijn er nu allebei uitgegroeid. Als hij nu weer vaker een oorontsteking krijgt dan zal hij wel weer nieuwe krijgen, denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven