Theehuis!
zaterdag 27 juni 2009 om 11:28
zaterdag 27 juni 2009 om 18:02
Nee hoor, geen truien, veel te moeilijk ook Ik houd het bij een sjaal. Ik maak even een foto van tot nu toe.
(kan niet hebben dat mensen denken dat ik mijn kind mishandel met een Anita Meijer trui )
Vanmiddag hadden we de pretecho. Mijn moeder was mee en Chica ook. Ier vond de echomevrouw maar gemeen omdat ze probeerde handje voor t gezicht van de baby weg te krijgen. Ze duwde tegen mijn buik. Ik voelde het nauwelijks dus baby al helemaal niet. Had ook 0,0 effect. We hebben dus vooral fotos en beelden van een baby met hand voor zijn gezicht Wel een paar mooie voordat hij het begon te doen. En zijn piemeltje kwam ook weer goed in beeld, dus het is echt ongetwijfeld een jongen
Ze dacht alleen aan metingen te zien dat ik nu 29 weken ver zou zijn i.p.v. 27 weken en 5 dagen. Dus 9 dagen verder dan ik dacht. Weet niet hoeveel dat zegt, misschien komt hij dus iets eerder dan 21 september.
Zal binnenkort even fotos in NS mikken
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 27 juni 2009 om 21:59
zondag 28 juni 2009 om 20:31
Ik ben er ook nog
Ik heb een nieuw favoriet programma, op Animal Planet: Predators Prey. De strijd tussen twee dieren waarin de prooi altijd wint van de aanvaller. Het commentaar is echt geweldig! Net een schildpad tegen een of andere enge kraai, met als commentaar: de schildpad trekt zich nu terug in zijn mobiele schuilkelder
Ik heb een nieuw favoriet programma, op Animal Planet: Predators Prey. De strijd tussen twee dieren waarin de prooi altijd wint van de aanvaller. Het commentaar is echt geweldig! Net een schildpad tegen een of andere enge kraai, met als commentaar: de schildpad trekt zich nu terug in zijn mobiele schuilkelder
Peas on earth!