Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Zij. Ik niet. Ik ren niet. Nooit gedaan. Zal ook nooit komen.

Ren jij wel eens?
Alleen soms om een trein te halen. Verder is het heel slecht voor mijn gezondheid
Fijn, heel fijn feestje gehad. Allemaal mooiliefleuke mensen (m/v) op een handdoekje, terwijl de mooieliefleuke kinderen aan het spelen zijn met zand, water en elkaar. Wat een geluk! Mops heeft een topdag gehad, en ik ook. Toch wel jammer dat ik er nooit aan toe kom om iedereen op zo'n dag te spreken, te zoenen en te knuffelen, maar dat maak ik nog wel goed...

Wel veel drank over trouwens, Misschien was het overbodig bijna net zoveel levensmiddelen in te slaan als voor de slemp, hihi...

Tot, hoe was jouw studio100-explosie???
Wat wilde ik nou toch typen?
Heb je nog chips? Ik heb zin in chips!

Zomerfestival was leuk. Afscheid K3 zelfs ietwat ontroerend. Meezingende en dansende kindjes cute. MegaMindy vloog al saltoënd door Ahoy. En de rest was ook best te pruimen eigenlijk

Gezeur van BJ dat ie ook een MegaMindyballon wilde en/of snoep en het huilen omdat ie het niet kreeg was minder. Zucht.

Volgend jaar kom ik mee naar het strand hoor!!
Nee, de chips is helemaal opgegaan!

Ik heb nog wel roze koeken voor je!

Fijn dat zomerfestival te hachelen was. Heb je K3 de groetjes van Mops gedaan?

(en bedankt voor jouw geweldige kaartjes trouwens, helemaal goed!)
Ik heb toch verdorie behoorlijk mijn best gedaan op dat bier!

Wat een heerlijk dag!! Dank Mims. Hier echt net thuis, blaagjes onder de douche doorgesleept (denk niet dat er nog zand ligt in Castricum, dat zit hier allemaal in het doucheputje) en dan nu... en dan nu....

Aan het werk..

Oeh, kan me voorstellen dat afscheid K3 ontroerend was... moesten ze huilen?
Mims het was heerlijk. En Zorro houdt zich aanbevolen hoor, om te knuffelen, hoor ik net
Hahahaha, Zorro is uitstekend knuffelbaar! Als was het alleen maar omdat hij mijn tassen tilt...

Pim, diepe buiging voor het bier. Mooiste zuipschuit die ik ken!

Nu nog werken, blergh. Ik zit er al tegenaan te hikken dat ik morgen weer aan mag treden, nu al geen zin!
Kjong, dat kinkt als een wereldfeest! Jammer dat ik het gemist heb, ook jammer dat ik jou gemist heb vandaag...

Ook jammer dat Bam er niet was!
Waren er roze koeken dan?

Was erg leuk op het strand! En wat grappig dat de mist optrok en we de zee toch nog gezien hebben op deze mooie mooie dag.

Het weekend in de Hoofdstad was ook geweldig. NEMO, de tram, een hotel met een leuke, tikje zonderlinge eigenaar, souvenirswinkels, rondvaartboot als taxi (aanrader; je betaalt één keer een kaartje en kunt de hele dag in en uitstappen waar je wilt én hoort nog eens wat over de Hoofdstad), eten in een Restaurant (waar de wijn werkelijk verschrikkelijk was maar het eten goddelijk), de Winkelstraat, een festival en de Bloesjes keken hun ogen uit naar al die verschillende mensen en tuktuks en zwervers ( die maakten wel indruk; Oudste zei dat zij, mocht zij in zo'n situatie belanden, gewoon bij ons komt wonen ) en de metro en en en.... Gaaf dus. Inlijsten, nix meer aan doen, wat een heerlijk leven hebben wij!

Als je dat afsluit met een geweldig feestje, dat begint met de armpjes van mijn Grootse Kleine Vriendin om mijn nek geklemd " Jij bent de allerliefste Bloesum van de hééééle wereld! en afsluit met de Bloesjes die met visjes in een potje zeewater naar huis gingen, dan heb je ook totaal geen zin in werken.

Hulde dus, Pim!

Bam, wat gaahaaf die Bombomz!
Doe maar een roze koek dan. Ook goed

Strandfeestje klinkt aan alle kanten goed. Weekendje van Bloes ook. Die bombomz zijn inderdaad cool. En ik probeer uit alle macht niet ook nu te gaan werken, maar pas echt morgen tussen 9 en 5. Wat ik dan wel aan het doen ben tussen het forummen door? Aan het opruimen. Mijn schoonmaakster is gestopt. En nu komt er morgenavond een nieuwe schoonmaakster langs. Om te kennismaken zegt ze. Maar het is natuurlijk om te kijken hoe erg het hier is en of ze daar wel aan wil beginnen
Sjeumig, ik had nog zo gehoopt dat jullie zouden komen vertellen dat het strandfeest van M&M rete ongezellig was geweest..

Ha, dat klinkt weer goed, er is genoten. Fijn Mims! Heb je leuke foto's ook? Vorig jaar zag het er ook zo geweldig uit allemaal..

Ik had vanmorgen nog wel vaag het plan tot nemen van een trein die kant op maar het gehele hertenkamp bleek lui en lusteloos, heb dan ook geen klap uitgevoerd en me pas vanavond rond 20.00u gedouched en iets van aangekleed. Was noodzaak hoor, sigaretten waren op.

Djiez, je zal maar moeten werken nog.. succes Pimp..
Ik dacht ook al iets te horen bij de Euromast vanmiddag.. Dat was het dus. Leuk feestje, lasergamen en pannenkoeken. Iets om te onthouden.

Wat is NEMO, Bloes?
NEMO is het grootste science center van Nederland. Voor iedereen die nieuwsgierig is! Vijf verdiepingen vol spannende, leuke doe- en ontdekdingen. Alles in NEMO heeft te maken met wetenschap en technologie. Tentoonstellingen, theatervoorstellingen, films, workshops en demonstraties. Je ruikt, hoort, voelt en ziet hoe de wereld werkt. Na je bezoek aan NEMO weet je waarom bruggen zo sterk zijn, hoe je er over dertig jaar uitziet, waarom je zoveel op je ouders lijkt, hoe je water zuivert, wat er gebeurt als je zoent, hoe bliksem en satellieten werken en nog veel meer. Slim dus, zo'n dagje NEMO!
En Bam, het was verschríkkelijk mistig op het strand, de wijn was lauw, de roze koeken ON-VIND-BAAR, de chips was al snel op, de mannen van Pim en Ely meenden dat wij alleen maar positieve dingen over hen vertelden op het forum en dat wij dus een verkeerd beeld hebben van hen en er zijn een paar mensen op miraculeuze manier verbrand (iets met een Haribobeer die Mims op haar arm vereeuwigd heeft ) en de Skittles zaten tussen het zand op onaangename plaatsen/lichaamsholten.
niemand meer? was het een geslaagd feestje? en bloes, een leuk weekendje in de hoofdstad gehad? Toet lekker met mega mindy gedanst?
oeps, paginaatje gemist!

ai, het klinkt allemaal helemaal geweldig! Wat fijn voor jullie (en wat jammer voor mij!), hopelijk kan ik volgend jaar wel komen!

NEMO rules!
quote:Bloesem schreef op 28 juni 2009 @ 23:57:

En Bam, het was verschríkkelijk mistig op het strand, de wijn was lauw, de roze koeken ON-VIND-BAAR, de chips was al snel op, de mannen van Pim en Ely meenden dat wij alleen maar positieve dingen over hen vertelden op het forum en dat wij dus een verkeerd beeld hebben van hen en er zijn een paar mensen op miraculeuze manier verbrand (iets met een Haribobeer die Mims op haar arm vereeuwigd heeft ) en de Skittles zaten tussen het zand op onaangename plaatsen/lichaamsholten.

Mooi zo. Geen taart geen ballonnen en vooral geeeen liefdevolle gezelligheid astublief.

(Damn!)

Kom er nog iemand tussen me liggen?

Of op z'n minst me naar bed sturen en toedekken?

Op eigen kracht gaat dat niet lukken.

Dan ga ik met een pammetje in de mik de nacht door.

En dat kennie.

Want er staat weer een volle werkweek te wachten. Vol met moederlijk schuldgevoel.

Vorige week zat een vrouwelijke collega uitgebreid haar geweldige seksavond te vertllen.

Daar draai ik normaal gesproken mijn hand niet voor om, maar heb mijn handen op mijn oren gegooid en heel hard kinderliedjes

gezongen, met af en toe 'nog twee weken' ertussen geschreeuwd.

Net met vriendin de conclusie getrokken dat in die vakantie, dankzij het internet, ik ook dan het leven administratief en belastingtechnisch op orde moet stellen. Gewoonweg omdat ik anders het overzicht verlies, omdat ik bijv niet maandelijks op de 26ste alles in een keer uitbetaald krijg.

Op m'n fokking va-kan-tie.

Niet normaal toch?

In plaats van slapen eten neuken hangen neuken eten slapen, zit er gewoon ineens de Nederlandsche Belasting tussen.

Alsof je die in je bed wil.

Maar he, gelukkig geen ww.

Of IND.

~nog twee weken nog twee weken nog twee weken~
Nog 2 weken!

En die klote belastingdingus daar plan je gewoon 1 dag voor in en de rest van de vakantie mag je daar NIET aan denken!

Ehm... Mims, het drinken wat wij hadden meegenomen vond ik zojuist in de auto...
Ghe.
Wat doe jij zo laat nog in je auto?
Ja Pim, wat doe jij zo laat nog in je auto?

Pffffff Kjong. Belasting en administratis sucks. Zeker op je vakantie.

Ik zit traktaties te maken voor BJ, voor op school. En heb net de kattenbak nog verschoond. Daarna een douche genomen, en nu dus traktaties aan het maken. Van die dingen waar niemand je wat over vertelt als je nog geen kinderen hebt
Shoot, mijn plakband is op. En er is ook niks zinnigs meer op tv om me te vermaken tijdens het plakken. En lief is nog steeds aan het werken. Ook sneu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven