Vraagje...
maandag 29 juni 2009 om 08:54
maandag 29 juni 2009 om 09:00
quote:Annet84 schreef op 29 juni 2009 @ 08:58:
zou het niet kunnen zijn om zich af te trekken in bed bijvoorbeeld? Als hij bijvoorbeeld s ochtends wakker wordt en zich meteen wil aftrekken? Dat er dan geen zooitje ontstaat omdat hij een condoom gebruikt??
Nou dat lijkt me wel erg raar hoor,daar heb je zoals chocoladereep al zegt handdoekjes voor.
Het lijkt me niet dat hij speciaal daar voor condooms heeft gekocht.
zou het niet kunnen zijn om zich af te trekken in bed bijvoorbeeld? Als hij bijvoorbeeld s ochtends wakker wordt en zich meteen wil aftrekken? Dat er dan geen zooitje ontstaat omdat hij een condoom gebruikt??
Nou dat lijkt me wel erg raar hoor,daar heb je zoals chocoladereep al zegt handdoekjes voor.
Het lijkt me niet dat hij speciaal daar voor condooms heeft gekocht.
maandag 29 juni 2009 om 09:01
quote:Annet84 schreef op 29 juni 2009 @ 09:00:
Nee heb het niet gevraagd.. Heb wel gezegd wat heb je veel sigaretten meegenomen van vakantie.
"Heb je in mn koffer gekeken?" zei hij. En hij keek niet heel relaxt...
En waarom heb je niet naar die condooms gevraagd?
Wij kunnen hier vanalles bedenken natuurlijk maar er is maar 1 iemand die het echte antwoord weet en dat is je vriend..
Nee heb het niet gevraagd.. Heb wel gezegd wat heb je veel sigaretten meegenomen van vakantie.
"Heb je in mn koffer gekeken?" zei hij. En hij keek niet heel relaxt...
En waarom heb je niet naar die condooms gevraagd?
Wij kunnen hier vanalles bedenken natuurlijk maar er is maar 1 iemand die het echte antwoord weet en dat is je vriend..
maandag 29 juni 2009 om 09:04
Zullen mannen daar eerlijk over zijn??
Heb het niet meteen gevraagd omdat ik eerst wilde zien of hij ze in de la zou stoppen in mijn bijzijn..
Maar hij heeft zn koffer nog niet helemaal uitgepakt. Vanavond zie ik hem weer en blijf gewoon in zn buurt als hij zn koffer uitpakt, ben benieuwd wat hij dan doet etc....
Heb het niet meteen gevraagd omdat ik eerst wilde zien of hij ze in de la zou stoppen in mijn bijzijn..
Maar hij heeft zn koffer nog niet helemaal uitgepakt. Vanavond zie ik hem weer en blijf gewoon in zn buurt als hij zn koffer uitpakt, ben benieuwd wat hij dan doet etc....
maandag 29 juni 2009 om 09:05
quote:Annet84 schreef op 29 juni 2009 @ 09:02:
Tsja, maar als ik het vraag... hij is een kei in zich ergens uitlullen en een stalen gezicht opzetten.
En het is aan jou om er in te trappen of niet..
Als het een erg ongeloofwaardig verhaal is dan zeg je hem gewoon dat je er geen flikker van geloofd.
Als je niets vraagt zal je zeker geen antwoord krijgen..
Tsja, maar als ik het vraag... hij is een kei in zich ergens uitlullen en een stalen gezicht opzetten.
En het is aan jou om er in te trappen of niet..
Als het een erg ongeloofwaardig verhaal is dan zeg je hem gewoon dat je er geen flikker van geloofd.
Als je niets vraagt zal je zeker geen antwoord krijgen..
maandag 29 juni 2009 om 09:06
maandag 29 juni 2009 om 09:09
Lijkt me overduidelijk. Hij heeft ze meegenomen "in case of" en is dus in staat om vreemd te gaan.
Ik zou zijn lul verhaal wel eens willen horen dan. En je zou stapelgek zijn als je hem dan ook nog gelooft. Sorry meid, maar dit lijkt me duidelijk. Wegwezen bij die vent.
Ik zou zijn lul verhaal wel eens willen horen dan. En je zou stapelgek zijn als je hem dan ook nog gelooft. Sorry meid, maar dit lijkt me duidelijk. Wegwezen bij die vent.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
maandag 29 juni 2009 om 09:09
Ik zou dit wel aankaarten, anders blijf je er maar mee zitten. En al doe je net alsof je niets weet hij voelt echt wel dat je hem nu nauwlettend in de gaten houdt. Jouw wantrouwende reactie leest hij misschien weer anders en ga je voor elkaar invullen.
Misschien heeft hij die condooms als een automatisme ingepakt enne het lijkt er niet op dat er iets is gebeurd (anders had hij het wel uitgemaakt, en was het doosje nog dicht?).
En misschien had hij wel een kans om met een meisje te slapen en heeft hij besloten dat niet te doen omdat hij zich realiseerde dat hij om jou geeft.
Tiz even spannend maar er wel over beginnen! Wantrouwen en angst zijn bomleggers onder een relatie.
Misschien heeft hij die condooms als een automatisme ingepakt enne het lijkt er niet op dat er iets is gebeurd (anders had hij het wel uitgemaakt, en was het doosje nog dicht?).
En misschien had hij wel een kans om met een meisje te slapen en heeft hij besloten dat niet te doen omdat hij zich realiseerde dat hij om jou geeft.
Tiz even spannend maar er wel over beginnen! Wantrouwen en angst zijn bomleggers onder een relatie.
maandag 29 juni 2009 om 09:11
maandag 29 juni 2009 om 09:14
Was geen doosje, maar losse condooms (1 stuks en 2 aan elkaar) in de zijkant van zn koffer. Hij is voor mij altijd single geweest, en hij neemt altijd en overal condooms mee... dus misschien automatisme..
Het is een goede vent, en denk niet dat hij vreemd gegaan is.
Hij deed heel normaal tegen me verder en was blij me weer te zien.
Lastig..
Hopelijk is hij er open en eerlijk over...
Er is vast niets aan de hand. Maak me vast veel te druk.
Het is een goede vent, en denk niet dat hij vreemd gegaan is.
Hij deed heel normaal tegen me verder en was blij me weer te zien.
Lastig..
Hopelijk is hij er open en eerlijk over...
Er is vast niets aan de hand. Maak me vast veel te druk.