Vraagje...

29-06-2009 08:50 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Ik heb een vraagje: als jullie vriend een paar weken op vakantie zou gaan, om te relaxen etc en je vind bij terugkomst condooms in zijn koffer... wat zouden jullie dan denken?

Liefs, Annet
Ik ga over een niet al te lange tijd rondreizen in Afrika en laat mijn geliefde lekker thuis. Condooms gaan wél mee, hoor!

Niet omdat ik de intentie heb om vreemd te gaan (ben zo trouw als een hond), maar omdat ik niet alleen reis en ik uit ervaring weet dat je beter condooms voor niets mee kan nemen, dan balen dat je ze niet bij je hebt. Maar goed, ik ga dan ook naar een gebied waar AIDS doodsoorzaak nr. 1 is. Ik overweeg zelfs om extra mee te nemen, om ze daar uit te delen.

En net als pure_vanity heb ik ze standaard bij m'n medicijnen zitten. Ik zou je vriend gewoon vragen hoe of wat. Misschien staat hij er wel hetzelfde in als ik.
anoniem_76416 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:00
Reden: spelfout
% gewijzigd
Zucht...

Denk dat ik het gewoon ga vragen.
quote:Annet84 schreef op 29 juni 2009 @ 09:47:

[...]

Nou ja, als ik condooms in zn koffer vind, dan krijg ik wel wantrouwen...

Arteman heeft ook altijd condooms in zijn toilettas zitten, maar ik verdenk hem er niet van vreemd te gaan.

Dus ja, dat jij hem wel gelijk verdenkt van ongepaste bezigheden is IMHO wel tekenend voor jouw relatie.
quote:Kimmetje80 schreef op 29 juni 2009 @ 09:59:

Ik overweeg zelfs om extra mee te nemen, om ze daar uit te delen.

Wat goed!

quote:Artemis schreef op 29 juni 2009 @ 10:04:

[...]

Arteman heeft ook altijd condooms in zijn toilettas zitten, maar ik verdenk hem er niet van vreemd te gaan.

Dus ja, dat jij hem wel gelijk verdenkt van ongepaste bezigheden is IMHO wel tekenend voor jouw relatie.Het zit ook niet standaard in zn toilettas... Hij heeft het voor zn vertrek of op vakantie in zn koffer gedaan......
Zou ik nou niet opkomen, condooms mee samen met de antigripine en de norrit, want je weet nooit.....

Ja hoor, ik weet wel. Ik doe niet. En als men mij (in het afschuwelijke geval dat) dwingt dan zal men ook wel niet zo attent zijn om even een condoom om te doen, of mij er even een uit mijn toilettasje te laten pakken.

Condooms mee omdat je dat gewoon altijd doet, nah, nee, ik zou het niet bedacht hebben.
Wat wil je nu horen? DE opmerking die ervoor zorgt dat je je er niet meer druk om maakt?

Vraag het hem gewoon..dan ben je vast gerustgesteld.
Ik hou het op waterballonnengevecht
hahah rider!
quote:rider schreef op 29 juni 2009 @ 10:18:

Ik hou het op waterballonnengevechtHahaha, en weet je, het glijmiddel van de condooms maakt het net wat moeilijker om ze goed te vangen, dus wordt het spel nog leuker
Semper ubi sub ubi

Je moet wel zorgen voor vaginale condooms, die knappen eerder. Anale condooms zijn voor watjes.
Wat deed jij in zijn koffer?
quote:dametje27 schreef op 29 juni 2009 @ 10:50:

Wat deed jij in zijn koffer?Ik pakte zn koffer toen hij met kleren uitzoeken bezig was en legde hem open voor m op bed en zag dat er niets in zat, ook niet in zijvakje.
Ik ben niet de meest georganiseerde persoon, dus in mijn geval zou het zomaar kunnen dat ik over een jaar of twee nog een paar condooms tegenkom in een vergeten zijvakje van een tas. die dan inmiddels ook twee jaar oud zijn.

Verse condooms meenemen als ik een relatie heb, zou niet in mijn hoofd opkomen.

Vraag me trouwens ook af waarom jouw vriend op een "relax"vakantie gaat zonder jou. Je kunt als stel natuurlijk best apart van elkaar op vakantie, maar ik doe dat eigenlijk alleen als de een iets gaat doen wat de ander niet leuk vind, of als de een al iets had afgesproken met een groep waar de ander niet bijhoort. Wilde je niet mee of mocht je niet mee?
Heb je gekeken naar de houdbaarheidsdatum? Misschien zaten ze altijd al in een vakje van de koffer van voordat hij jou kende???

Ik bedenk ook maar wat hoor. Ik hoop voor je dat hij ze niet heeft gebruikt...
Oh, mosterd...
quote:piekjuh schreef op 29 juni 2009 @ 11:38:

Heb je gekeken naar de houdbaarheidsdatum? Misschien zaten ze altijd al in een vakje van de koffer van voordat hij jou kende???

Ik bedenk ook maar wat hoor. Ik hoop voor je dat hij ze niet heeft gebruikt...

Ja, ze waren houdbaar tot 2013.

quote:Annet84 schreef op 29 juni 2009 @ 09:23:

Houdbaar tot 2013....

En heb zn koffer voor de tijd nog gezien en er zat niets in....
datum was 2013.... vorige vakantie was augustus 2008
O, hier nu ook, haha!
Is je vriend helemaal alleen op vakantie gegaan? Of met vrienden, als dat zo is zo ik bijdehand bij een van zn vrienden gaan vragen. ( In bijde gevallen trouwens als ie alleen is gegaan of met anderen)
Is je vriend helemaal alleen op vakantie gegaan? Of met vrienden, als dat zo is zo ik bijdehand bij een van zn vrienden gaan vragen. ( In bijde gevallen trouwens als ie alleen is gegaan of met anderen)
Oh srry voor de dubbel bericht!
quote:Roompje schreef op 29 juni 2009 @ 11:47:

Is je vriend helemaal alleen op vakantie gegaan? Of met vrienden, als dat zo is zo ik bijdehand bij een van zn vrienden gaan vragen. ( In bijde gevallen trouwens als ie alleen is gegaan of met anderen)Hij is alleen gegaan naar bevriend stel dat woont in dat land. Had eigen huisje op resort. Ik ken dat stel niet.
Hoe lang hebben jullie al een relatie, Annet?
8 maand, waarvan de eerste 2 maand puur vd seks was

(niet erg handige basis, ik weet het)

Nu is het erg serieus en hebben we het zelfs al over kindjes.

We merken beiden dat we goed bij elkaar passen.

Maar miss door de basis, mist er iets in de openheid naar elkaar toe... Omdat het eerst zo vrijblijvend was en we niet open naar elkaar waren of hoefden zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven