Vraagje...

29-06-2009 08:50 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Ik heb een vraagje: als jullie vriend een paar weken op vakantie zou gaan, om te relaxen etc en je vind bij terugkomst condooms in zijn koffer... wat zouden jullie dan denken?

Liefs, Annet
Uit je samenvatting blijkt dat je het probleem goed begrijpt... maar waarom je er dan in vredesnaam bij over de grond moet rollen van het lachen??
o dat ben ik niet hoor..dat is een smiley..
quote:chocoladereep schreef op 30 juni 2009 @ 13:46:

vind je het leuk om fake topics te openen?

Krijg je daar een goed gevoel van?

Als je je verveelt, ga lekker naar het strand ofzo... Laat me raden, chocoladereep zit met de laptop op het strand?
quote:Annet84 schreef op 30 juni 2009 @ 13:39:

Hoi! Heb het gevraagd en hij zei dat hij ze in zn toilettas heeft standaard en ze er daar uit hefet gehaald en los in zn koffer heeft gestopt. Heel geloofwaardig en ben blij het gevraagd te hebben.

Hoor ik later van een goede vriend van hem dat het stel (ex + nieuwe vriend) waarmee hij op vakantie ging, geen stel is maar een vrouw alleen (zn ex)........

Blijkbaar is mn vriend dus een kei in liegen.

Morgen maar eens hard aan de tand voelen...Morgen even aan de tand voelen? Ik zou hem maar eens direct aan de tand voelen. Je laat wel met je sollen zeg. Pfff.
...
Dit lijkt me heel duidelijk: hij is vreemdgegaan. Wat een klootzak zeg, zo de schijn ophouden, liegen over met wie hij op vakantie gaat en er daar lekker op los neuken. Ik hoop dat je wel zo intelligent bent om hem aan de kant te schuiven.
quote:Annet84 schreef op 30 juni 2009 @ 13:39:

Hoi! Heb het gevraagd en hij zei dat hij ze in zn toilettas heeft standaard en ze er daar uit hefet gehaald en los in zn koffer heeft gestopt. Heel geloofwaardig en ben blij het gevraagd te hebben.

Hoor ik later van een goede vriend van hem dat het stel (ex + nieuwe vriend) waarmee hij op vakantie ging, geen stel is maar een vrouw alleen (zn ex)........

Blijkbaar is mn vriend dus een kei in liegen.

Morgen maar eens hard aan de tand voelen...Kan je nog een goede reden bedenken om niet bij je vriend weg te gaan? Ik kan er in ieder geval al een stuk of 5 opnoemen om je spullen te pakken... Wat een droeftoeter die vent
En, heb je al een . achter die relatie gezet???
Annet? Hoest nou?
Meen je nou serieus?????? Ben je zo naief of dom??? Sorry hoor, maar het slaat werkelijk waar nergens op!!!

Iedereen mag doen waarvan hij/zij denkt wat goed is, maar als je dit niet begrijpt dan heb je echt drie meter beton voor je hoofd hangen....
Moet ze zelf beslissen denk!
quote:HansHier schreef op 29 juni 2009 @ 16:28:

Kan hij ze niet op zn vakantie hebben gekocht om zamen met jou te gebruiken?

sure, als souveniertje.

Mister X gaat alleen op vakantie, zegt naar een bevriend stel te gaan, maar dat blijkt z'n ex te zijn. To wordt niet meegevraagd/mag niet mee. Bij weggaan geen condooms in de koffer, bij thuiskomst wel, geen pakje maar 3 losse.

Die bleken achteraf al láng in zijn toilettas te zitten maar die had hij daaruit gehaald (want? de toilettas was zo zwaar als hij naar de douche liep ofzo?).

Rara wie wordt er hier bedrogen?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Annet?? Heb je al gesproken met hem?
Ongelooflijk Annet, dat je dit niet door hebt.

Hij haalt de condoom uit zijn toilettas, om ze vervolgens in zijn koffer te leggen. Wat is hier nou aan te geloven???
Ik heb geen motto.
Annet? Hoe gaat het nu met je?
Ik begrijp ook niet zo goed waarom je hem nog aan de tand wilt voelen. Condooms in de koffer, liegen over naar wie hij toe is gegaan in de vakantie. Het is toch duidelijk. Of wil je eigenlijk dat hij op zijn knieën valt om jou om vergiffenis te smeken en te zeggen dat het echt niks voorstelde en dat hij natuurlijk bij jou blijft. Of dat hij het wel van plan was maar het niet kon toen hij er was. Dit soort types mogen van mij nog een kant op. Het gat van de deur. Jammer dat jij nog niet zover bent. Je zou jezelf daarmee een hoop extra verdriet besparen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven