* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
Pffff gevloerd na een hele dag strand. Het was wel rete gezellig en heel veel felicitaties. Heerlijk verse vis gegeten en val zowat op mijn toetsenbord in slaap.

Wilde even laten weten dat ik jullie 'gevonden' heb.

Enne Neem:

quote:nemovisje schreef op 28 juni 2009 @ 21:45:

Luus je hebt wel een beetje een zeurlief doet ie van mij ook steeds trouwens, 'zit je weer op het bevruchtingsforum' , zegt ie dan. Maar goed, hij is nu even weg. En écht zeuren is het niet hoor, meer heel demonstratief het licht uitdoen en in bed gaan liggen of demonstratief conversaties met zichzelf houden omdat het dan met mij niet lukt...

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar.

Mijn MJ verhaal zal ik wel op de groep gooien. Morgen ofzo.

Truste meissies.
Elev...you've got mail...en ik ook zo te zien
Leuk Pien, al die felicitaties! Slaap lekker mop...
Oh, ja dank! Ik heb je mailtje. Tabel komt eraan.
quote:elev schreef op 28 juni 2009 @ 22:01:

Oh, ja dank! Ik heb je mailtje. Tabel komt eraan.Mijn god! Dat had je er niet bij gezegd...het is bijna hogere wiskunde
hahaha, het ziet er ingewikkeld uit, maar echt, als je even de structuur bekijkt valt het wel mee. Vraag maar aan Chiek.
Ik geloof dat ik hem al begin te vatten...dat is met wiskunde nooit zo snel gegaan
Gewoon even kopiëren en plakken, dan ontdek je vanzelf wat waar moet staan.
Laal, gelukt!
quote:elev schreef op 28 juni 2009 @ 22:20:

Laal, gelukt!
Fijne avond allemaal! Ik ga zo douchen en dan lekker slapen...Tot morgen!
Tot morgen! Knap hoor Laliefje

Elev, hebben jullie het lekker gehad? Ook zo warm?
En het wordt nog knapper Neem In de openingspost staat nu zelfs een link naar ons vorige topic...

Trusten allemaal! X
Laal, je bent een computerheld!

Neempie, wat GOOOEEEED dat je het tentamen gehaald hebt!!! Gefeliciteerd en geweldig gedaan!!

Die foto's van jullie huis trouwens Af en toe is het vast lastig om het eindresultaat voor ogen te blijven houden. Maar het wordt heus heel mooi!!

Ons weekendje was erg leuk, met mijn oudhuisgenoten in een kampeerboerderij, een jaarlijks terugkerend weekendje met 20-25 man (en inmiddels ook aardig wat kroost). Er was slecht weer voorspeld waar we zaten (over de grens), maar het was hartstikke lekker! Supergezellig dus, en nu heb ik slááptekort. Best wel lastig om te verbergen dat ik zwanger ben, want drinken is toch wel één van de hoofdactiviteiten bij dit soort weekenden. Ik had -de methode die mijn beste vriendin op oudjaarsavond gebruikte- water in een leeg bierflesje gedaan.

Ik ga ook naar bed, alles wat ik heb bijgelezen is alweer kilometers diep weggezakt. Tot morgen!
Goeiemorgen!!!

Deel 3 alweer! Ik zal zo maar even de laatste pagina's van deel 2 lezen. Sorry sorry maar het weekend was weer erg druk (en gezellig), dus geen moment rustig achter de pc kunnen zitten.

Laal ik zie dat je je op de tabel hebt gestort, heel goed!!!

Hier alles ok, terugplaatsing was zo gepiept en nu maar afwachten..........
Morning!

Deel 3 alweer.... en met zoveel mensen met verlof gok ik dat we binnen no-time aan deel 4 toezijn

"hopelijk" is deel 3 vol voor je uitgerekend bent lalie, want dan heb je vast andere dingen aan je hoofd dan schema's op internet bijhouden!

Elev, water drinken uit een bierflesje... sneaky hoor

Neem, klussen met dit weer lijkt me verre van prettig, echt respect dat jullie zo hard aan het werk zijn!

Heb je die bakstenen trouwens zelfstandig uit je neus gekregen, of moest je daarvoor naar de HAP?

Luus en Duft ook al helemaal opgezwollen...bah! Gelukkig zijn het voor jullie écht de laatste loodjes, het eind komt elke dag dichterbij. Maar dat maakt het voor nu natuurlijk niet minder vervelend

Sproetje met haar warme sproetekind ; wat zal hij zichzelf in de weg zitten...arm kind. Hopelijk koelt het na komende week een beetje af, is voor iedereen fijner.

Hier alles redelijk, van opzwellen heb ik weinig last tot nu toe, maar die warmte benauwt me wel heel erg, en ik ga me er heel "vol" door voelen (als in: alsof ik een baksteen in mijn maag heb, en totaal geen honger heb). Zit ook wel heel veel met mijn voeten omhoog, misschien voorkomt dat het?

Als ik wat langer loop krijg ik trouwens ook soms een pijnscheut door m'n doos (wie had dat nou nog meer, duft?) heel gemeen voelt dat! Duurt gelukkig maar 2 sec. Maar hoe kan dat?
...heb een beetje lang over mijn post gedaan en zie nu dat sjip gereageerd heeft.

Er zijn alweer een paar dagen om sinds vrijdag.....het blijft natuurlijk superspannend wat er zich aan het ontwikkelen is, ik duim me in elk geval suf!

South, waar bén je???
Chica, ik zag net je foto's op de groep, mooi hoor!!!
Morning

Haha Elev, inderdaad wat sneaky...water in een bierflesje maar wel een goede smoes die niemand doorheeft. Fijn dat je weekendje zo gezellig was! En wat leuk dat jullie dat na al die jaren nog steeds een weekendje weg regelen...

Sjip, ik duim ook nog steeds voor je hoor! Het moet toch een heel raar gevoel zijn, misschien is dat eitje zich nu wel aan het nestelen, ook al voel je daar nog niets van...Meid, ik hoop het zo voor je!

Chiek...die steek in m'n doos had ik gisterenavond ook...duurde inderdaad maar heel kort, maar dat heb ik wel eens vaker als ik een tijdje gezeten heb en dan opsta...

Er is wat gaande bij South, dat kan toch bijna niet anders? Ik hoop maar dat alles goed is! Misschien heeft ze haar zoon of dochter al in haar armen...
Goedemorgen!

Even een post zodat ik het topic straks kan terugvinden.

*klaagmodus aan*

Ik heb iets raars: hele erge pijn in mijn rechterzij. Het voelt als spierpijn, maar ik heb helemaal niets gedaan. Ik weet niet hoe ik moet gaan zitten. Donderdag maar even vragen aan de VK.

En ik begin het eerlijk gezegd ook een beetje beu te worden, dat hele zwanger zijn. Ik lek constant melk voor Jan Lul. Ik kan niet op mijn buik liggen. Ik heb het nog eerder heet dan al het geval was. Ik pas mijn kleren niet meer. Ik zwel steeds op als een ballonnetje. Ik slaap slecht. Ik kan nog wel even doorgaan maar ik word gewoon depri van mezelf. En ik denk dat deze dame gewoon blijft zitten waar ze zit tot de dokters het beu zijn, dus ik moet nog een week of 13. In de hitte. Pff...

*klaagmodus uit*

En nu ga ik weer leren.
Minie toch

Het is nu even tanden op elkaar en doorzetten.. maar voor je het weet heb je je dochter in je armen en weet je weer waarvoor je het gedaan hebt.

Niemand heeft ook gezegd dat zwanger-zijn alleen maar geweldig en comfortabel was toch?

Tuurlijk, het is nu vies en klam en de buiken worden groter en groter, en de nachten steeds moeilijker.....maar we zijn gewenst zwanger en we krijgen een kind!

Ik denk dat er veel vrouwen zijn (ook op ons topic) die maar ál te graag zouden willen voelen hoe het is om in onze schoenen te staan..

En tuurlijk, ik kan ook superchagerijnig worden als ik om 03.00 's nachts voor de 6e keer wordt wakker geschopt, nadat ik na eindeloos krabben van de jeuk eindelijk in slaap was gevallen, en wéér moet plassen, een pijnscheut krijg in mijn bekken als ik na 5 min. eindelijk uit mijn bed ben geklommen,als een bejaarde naar de wc waggel, terug in bed kruip met veel gesteun en gekreun, en wéér mijn draai niet kan vinden, en ook nog een snurkende man naast me heb liggen...maar ik probeer me dan te bedenken hoe blij ik ben dat ik zwanger ben van een lief klein meisje en hoe graag ik over een paar weken moeder wil worden en dan is het het allemaal dubbel en dwars waard!

Hoe groter het offer, hoe waardevoller het straks is! (hoop ik )
Minie Tuurlijk mag je even klagen...Ik denk wel dat de meeste meiden zich hier minder prettig voelen omdat het zo warm is...al moet ik zeggen dat ik het nu wel lekker vind buiten. Maar door die hitte "voel" je alles nog even extra. Nog een weekje volhouden en dan wordt het weer wat koeler!

Chiek wat een lieve woorden! En je hebt helemaal gelijk!

Ik begin een klein beetje een ritme te herkennen bij onze baby. 's Nachts is de kleine trouwens ook diep in slaap...hij is dan lekker rustig...of ik slaap zo vast dat ik het niet merk, dat kan ook Vorige week waren lief en ik beide midden in de nacht wakker...baby was helemaal stil...we lagen wat te praten en ineens was de baby ook klaarwakker. Net alsof hij doorhad dat hij niet alleen was en dat wij er ook waren

Daarnet, emodoos dat ik ben, had ik ook zomaar ineens tranen in m'n ogen van de kleine wiebelende kont onder m'n ribben. Zo gelukkig dat ik met hem ben...
Oef. Jullie zijn lief!

Ik heb net toch maar even de VK gebeld (nadeel van alles weten van de menselijke anatomie: ik dacht dat het mijn lever was). Het is hoogstwaarschijnlijk één van mijn zwevende ribben die opzij geduwd wordt door de baby. Ik dacht al dat ik gisteren tegen een kontje aan zat te porren! Maar goed, het enige advies was het standaard zwangerschapsadvies bij elke klacht: wachten tot het overgaat.

Ik ga mijn lief eens uit bed halen, anders slaapt hij vannacht ook niet meer.

En jeeeeeeeeej! Het is koeler vandaag!
Hallo dames,

Het is alweer een hele poos geleden dat ik hier ook schreef. Ik had toen weinig tijd om het vol te houden en ben toen gestopt met meeschrijven. Maar sinds een tijdje heb ik jullie weer opgezocht en gevolgd... Durfde steeds niet meer te reageren omdat het zo lang geleden was en ik ineens weg was hier. Maar bij deze kan ik het toch niet laten... Wil jullie toch even van harte feliciteren met de nieuwe zwangerschappen, en vooral sjip en bengal heel veel succes wensen... Ik duim volop mee!!

Ik zag dat voor een aantal van jullie de laatste loodjes beginnen, pff niet makkelijk met dit weer.....

Er ligt hier bij mij een heel lief klein mannetje te slapen op de bank, boven in bed is veel te warm vind hij zelf !!

Las dat Sproetekind de laatste dagen veel last had van krampjes (toch?) en daardoor huilde.... Herkenbaar, hier hetzelfde. Moeilijk he, zo'n kleintje wat huilt van de pijn... En frustrerend, want je bent machteloos.... Hopelijk gaat het snel over!

(zo ga nu maar even stoppen met deze post, weet niet eens of jullie nog zitten te wachten op berichtjes van mij......)

Fijne dag allemaal!!
Hahahahaha en terwijl jullie roepen dat het koeler en prettiger is vandaag, ging ik daarnet bijna van mijn stokkie in een heel leuk (!!!) kinderdagverblijf (helaas met een mega wachtlijst want hij is net nieuw). Pffff wat is het vies hier. Maar nu breekt de zon echt door en is of lijkt het minder benauwd.

Laal wat goed van het schema. Jij computernerd.

Sjippie wel fijn zo'n druk weekend. Geeft dat genoeg afleiding? Of ben je er toch wel steeds een beetje mee bezig? Hier draaien de duimen en grote tenen ook nog steeds overuren. En wat zal het een warmbloedig kindje worden.

Luus ik zag je foto op de groep. Jeetje meid dat is echt niet leuk. Is het wel ok als het zo erg is? Ik wil je natuurlijk niet nog rotter laten voelen maar ik vroeg het me wel af. Nou hopelijk koelt het snel af of komen je voorgevoelens uit.

South waar ben jij??!! Je snapt dat je het zo heel spannend voor ons maakt.

Elev wat klinkt dat weekend leuk zeg. En wat een goede truc met je waterbiertje.

Hoe voel je je verder?

Mientje jij ook al even een baalmoment. Dat kan zo maar hoor en helemaal met dit weer. Ik vind wel dat Chiek het daarna heel mooi omschrijft. Mooie, goedgekozen woorden Chiek.

Zit hier op de bank, benauwd en misselijk te wezen. Maar het kdv was zo leuk. Gloednieuw, heel leuk ingericht met veel glas dus alle groepen kunnen elkaar zien en een enorme tuin waar straks ook moestuintjes en beesten in komen. Beetje jammer dat de kindjes daar wel gewoon zoetigheid krijgen maar ja je kan niet alles hebben. En nog jammerder (??) dat er zo'n mega wachtlijst is. Maar ikke is wel blij.

Straks gaan we voor een nieuwe auto kijken. Als ik iets minder boos ben op Pienman. Het was weer zo'n puinzooi toen ik vanochtend beneden kwam. Het stonk helemaal. Hij doet de laatste tijd echt geen drol in huis en ik ben het zat. En dat heeft ie geweten. Hij zit nu bij de tandarts, gna gna gna . Ok gemene bui uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven