Ladies Room
vrijdag 10 april 2009 om 09:01
Hoi Viva forumsters,
Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !
En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :
Klik even op deze link :
http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related
Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !
En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :
Klik even op deze link :
http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related
maandag 29 juni 2009 om 11:12
maandag 29 juni 2009 om 11:16
Goedemorgen! Idd IEW Linn! Getver!
Lees over de was bij Snjo en denk: O ja shit die moet ik ook nog ophangen! Vanmorgen was t hier mistig met een beetje miezer zal wel van de mist zijn.
quote:(ze wilden walvis proeven en dat blijkt lekker te zijn (wat ik al wist)) IEK, je wilt toch niet zeggen dat.... o nee Snjo... dat zou ik niet kunnen! Jasses!
Nou eerst die was maar ophangen dan! (grrr de buren hebben hun kleinkids weer... zucht, krijs schreeuw! OPVOEDEN die handel!!!)
Lees over de was bij Snjo en denk: O ja shit die moet ik ook nog ophangen! Vanmorgen was t hier mistig met een beetje miezer zal wel van de mist zijn.
quote:(ze wilden walvis proeven en dat blijkt lekker te zijn (wat ik al wist)) IEK, je wilt toch niet zeggen dat.... o nee Snjo... dat zou ik niet kunnen! Jasses!
Nou eerst die was maar ophangen dan! (grrr de buren hebben hun kleinkids weer... zucht, krijs schreeuw! OPVOEDEN die handel!!!)
maandag 29 juni 2009 om 11:32
Tsja, waarom eigenlijk wel koeien maar geen walvissen? Ik snap het idee wel hoor... Maar ik denk dat het een emotionele waarde is die je er zelf aan verbind (wat wel veel mensen doen).
Ik heb nog nooit walvis op, wel zwaardvis. Dat was best lekker. Kangoeroe wat minder. Struisvogel is dan wel weer ok.
Dat zijn zo ongeveer de rare dingen die ik heb gegeten, geloof ik.
Janae, hoe oud zijn ze? En is het vrolijk gekrijs of vervelend?
Ik heb nog nooit walvis op, wel zwaardvis. Dat was best lekker. Kangoeroe wat minder. Struisvogel is dan wel weer ok.
Dat zijn zo ongeveer de rare dingen die ik heb gegeten, geloof ik.
Janae, hoe oud zijn ze? En is het vrolijk gekrijs of vervelend?
maandag 29 juni 2009 om 12:26
Onder de 4! Heel erg jengelend 'ik ben moe en ik moet naar bed' gekrijs. En oma-buuf kan t niet aan dus wordt opa er maar bijgehaald. Maar die doet veel te druk met die kids! Dus gaan ze nog meer jengelen! Sta ik net de was op te hangen, hoor ik buuf zeggen: Nou niet meer huilen hoor, anders roep ik het hondje hoor! NOU JA!!! Daar bedoelt ze mijn hond mee! Die blaft als die kleinkids m roepen! Ik zeg: nou hoe maak ik mijn kleinkinderen bang! och dat zijn ze al, zegt ze... HÛH??? Is dát nu opvoeden of ben ik gek?
maandag 29 juni 2009 om 17:17
@Janae; dat was ook mijn eerste reactie hoor toen ik het in Groenland voorgeschoteld kreeg maar ik vind het lekker. Het algemene beeld dat mensen hebben is dat walvissen aan het uitsterven zijn maar dat blijkt niet zo te zijn (voor de soorten die hier rondzwemmen dan). Het is nou niet zo dat ik het regelmatig eet hoor, zo'n barbaar ben ik nou ook nog niet maar ik kan er wel van genieten. Persoonlijk zou ik er meer moeite mee hebben om lamsvlees te eten die van je eigen boerderij komen.
Leuk he, onopgevoedde kinderen. . . *zucht eens heel diep*
Leuk he, onopgevoedde kinderen. . . *zucht eens heel diep*
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 29 juni 2009 om 19:33
quote:Linndaatje schreef op 29 juni 2009 @ 11:12:
Jakkes, ik heb net een erg vieze container schoon gespoten. Er zat een groene aanslag in die naar dode dieren rook :-S Iew! Zo is de container bij ons afgeleverd. Schoonmaken hebben ze 2x gedaan, maar lukte niet heel goed. Raar dat het mij wel lukt.
Nu voel ik me echt smerig :(Jasses, Linn. Morgen komt wordt de groene container geleegd, die ik morgenavond met groene zeep en lauw warm warm schoon spuit. Waar mee heb je de container mee schoongemaakt?
Jakkes, ik heb net een erg vieze container schoon gespoten. Er zat een groene aanslag in die naar dode dieren rook :-S Iew! Zo is de container bij ons afgeleverd. Schoonmaken hebben ze 2x gedaan, maar lukte niet heel goed. Raar dat het mij wel lukt.
Nu voel ik me echt smerig :(Jasses, Linn. Morgen komt wordt de groene container geleegd, die ik morgenavond met groene zeep en lauw warm warm schoon spuit. Waar mee heb je de container mee schoongemaakt?
dinsdag 30 juni 2009 om 15:47
Soort chemisch middeltje van het bedrijf (gebruiken ze ook om auto's mee schoon te maken) en daarna chloor voor de geur. Het was uiteindelijk een heel stuk beter, maar nog niet helemaal fini.
Was ook niet zo'n huis-tuin-en-keukenmodel van thuis, maar zo'n grote ijzeren, die veel bedrijven hebben. Denk dat ie voordat ie bij ons stond bij een vishandel heeft gestaan ofzo... Er is ook deze maand een vishandel / client van ons failliet gegaan dus misschien wel van hem
Enniewee, fijne dag allemaal aan het hebben?
Was ook niet zo'n huis-tuin-en-keukenmodel van thuis, maar zo'n grote ijzeren, die veel bedrijven hebben. Denk dat ie voordat ie bij ons stond bij een vishandel heeft gestaan ofzo... Er is ook deze maand een vishandel / client van ons failliet gegaan dus misschien wel van hem
Enniewee, fijne dag allemaal aan het hebben?
dinsdag 30 juni 2009 om 19:01
Ben ik weer, word op het werk steeds van het forum gegooid dus moet ik wachten tot ik thuis ben(wat nu dus is). Heb eigenlijk niet veel te melden hoor. Het is hier bewolkt, een graad of 14 maar omdat het niet waait is het wel lekker.
Ik ga zometeen maar eens frikandellen bakken met patat erbij. Jammie.
Ik ga zometeen maar eens frikandellen bakken met patat erbij. Jammie.
woensdag 1 juli 2009 om 22:13
donderdag 2 juli 2009 om 09:36
Goede morgen,
De zon kan hier inderdaad fel zijn en als het ook nog waait heb je er eigenlijk geen erg in.
Een paar weken geleden ben ik wezen bergbeklimmen, de zon scheen maar het waaide ook. Gelukkig had ik al een beetje een kleurtje op m'n armen maar toch verbrand waar m'n horloge zit. Ook achter m'n oren (had een baseballpetje op).
Het speelt natuurlijk ook mee dat als het een keertje echt fantastisch weer is, ik te lang blijf liggen bakken. . .
De zon kan hier inderdaad fel zijn en als het ook nog waait heb je er eigenlijk geen erg in.
Een paar weken geleden ben ik wezen bergbeklimmen, de zon scheen maar het waaide ook. Gelukkig had ik al een beetje een kleurtje op m'n armen maar toch verbrand waar m'n horloge zit. Ook achter m'n oren (had een baseballpetje op).
Het speelt natuurlijk ook mee dat als het een keertje echt fantastisch weer is, ik te lang blijf liggen bakken. . .
donderdag 2 juli 2009 om 16:26