Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

Dat is hier altijd in de stad de 1e zondag van de maand (vandaag) en in het grote winkelcentrum de laatste zondag van de maand... Misschien in IJsland ook wel...?
Wilde eigenlijk over 2 totaal verschillende onderwerpen even wat kwijt

1. Ik heb een weblog en zie net dat er iemand echt een heeeele flauwe reactie heeft geplaatst (zo van: je bent slecht, stop ermee). Geloof echt dat dit gewoon een puberale actie is zonder een kern van waarheid, omdat ik genoeg positieve reacties op mijn weblog krijg. Maar ik ben gewoon even ontstelt van dat er echt mensen zo kinderachtig zijn via internet zulke reacties te plaatsen. Had eigenlijk willen reageren maar UITERAARD heeft die persoon zijn e-mail adres niet ingevuld.

2. Wat zijn de leukste klets-topics hier op het forum?
quote:applegate schreef op 05 juli 2009 @ 15:06:

[...]

Zijn de winkels in IJsland dan 7 dagen per week open. Hier zijn de winkels alleen op zondag open als er een koopzondag is.Ja, en daar raak je heeeeeel snel aan gewend.
Snjókorn falla, á allt og alla
Zelfs de meeste supermarkten zijn op zondag open. De uitverkoop is begonnen en er zaten leuke dingen tussen. Heb gelukkig een badpak kunnen scoren maar ook een mooi setje ondergoed, een jurkje en van die mouwen met een rugstuk (stelt helemaal niets voor maar is wel handig over een jurk).
Linn: ik snap niet dat diegene dan nog de moeite neemt om je weblog te lezen. Erg kinderachtig om z'n eigen e-mail niet achter te laten.

punt 2. Ik zit op het (r)emigratie topic, hier dan, het saaie topic en soms het goedemorgen topic. Ik kijk eigenlijk wel regelmatig op alle pijlers en stuur hier en daar wel eens een posting.
Ik had gisteren duidelijk geen goede schoenen aan, voor de zoveelste keer deze zomer blaren op m'n hielen (beter gezegd; mijn hielen zijn 2 grote blaren). Vandaag toch de stad in geweest (uiteraard op andere schoenen), hielen gepleiserd en al maar na een paar keer schoenen aan/uit gedaan te hebben (staat zo stom, badpak passen met schoenen aan) kon ik die pleisters er zo vanaf halen.

Bij de apotheek blarenpleisters gekocht en nog het een en ander om in je schoenen te plakken om blaren te voorkomen.

Nu zit ik thuis op de bank, heb de blaren doorgeprikt en het vel eraf geknipt (weet ik dat dat niet goed is maar mijn persoonlijke ervaring is dat het bij mij beter heelt), laten drogen en de blarenpleisters erop geplakt.
Ai, ik krijg een rilling van je blaren verhaal! Zeker als je het vel er af knipt... Doet dat geen pijn?

Die 'vestjes' zijn handig! Ik heb er ook 3, die ik zeer veel gebruik. Ook fijn om mee te nemen voor als het 's avonds wat af koelt; het neemt niet veel ruimte in je tas in.

(r)emigratie topic zou voor mij een beetje raar zijn ik ben geen (r)emigrant. Maar die andere twee zal ik eens in de gaten houden!
quote:Linndaatje schreef op 05 juli 2009 @ 20:19:

Ai, ik krijg een rilling van je blaren verhaal! Zeker als je het vel er af knipt... Doet dat geen pijn?

Die 'vestjes' zijn handig! Ik heb er ook 3, die ik zeer veel gebruik. Ook fijn om mee te nemen voor als het 's avonds wat af koelt; het neemt niet veel ruimte in je tas in.

(r)emigratie topic zou voor mij een beetje raar zijn ik ben geen (r)emigrant. Maar die andere twee zal ik eens in de gaten houden!

De huid die je eraf knipt is al dood, als je een randje "gezonde huid" raakt of het rauwe van de blaar dan is dat pijnlijk ja maar verder niet hoor.

Het saaie topic komt aan het eind van de dag tot leven en het goedemorgen topic is eigenlijk heel erg saai (gewoon lekker flauw).
O ja, ik zit ook nog op het postcrossing topic (heel erg verslavend) en ik kijk wel eens naar raad de locatie van deze foto (maar dat weet ik meestal toch niet en heb vaak geen zin om te googelen).
Ik bedoelde ook dat rauwe van de blaar... Ik vind het altijd minder pijnlijk als ik het velletje er over laat zitten ter bescherming.

Okay Ik ga meteen maar eens een kijkje nemen.
Goeiemorgen Linndaatje, je bent druk bezig geweest zie ik. Gezellig.

Deze blarenpleisters zien er nog goed uit na 1 douchebeurt. Kijken of ze een dag werken ook overleven (werk gelukkig niet op gesloten schoenen).
Goeiemorgen allemaal.

Het is de laatste vrije dag, voordat ik morgen aan mijn nieuwe baan begin. Ik heb er heel veel zin in.

Ik ben geen dokter, maar bescherming van de blaar is het meest voor de hand liggend.

Laat waaien, Linn. Niet druk maken over negatieve reacties, alleen pas op het moment dat je je persoonlijk er door bedreigd wordt of je er een onveilig gevoel aan over houdt.

Het gezelligste kletstopic is hier!!!

Fijne dag allemaal.
Haha wat ben jij vrolijk apple Komt dat allemaal door die nieuwe baan? Kan het me voorstellen! Ben je zenuwachtig? Ken je je nieuwe collega's eigenlijk al?

Nog plannen voor vandaag? Hier zou het gaan regenen, maar dat blijft gelukkig nog steeds uit! Zonnetje schijnt zelfs! Dadelijk lekker even naar buiten, even een kaart halen (voor m'n nieuwe hobby he Snjo )

Als ik je niet meer hier zie, Apple, heel veel succes en vooral ook veel plezier morgen!!!
Ik heb aan het einde van de ochtend het contract getekend en heb direct kennis gemaakt met de collega's die op dat moment waren. Het is een kantoor met 6 parttimers. Ik ben de enige man op kantoor. Twee mensen (man en vrouw) werken in de buitendienst. Mijn baas is een bazin.

Hier heeft net 10 minuten geregend met onweer erbij.

Fijne avond allemaal en tot morgenavond.
quote:Linndaatje schreef op 06 juli 2009 @ 12:55:

Haha wat ben jij vrolijk apple Komt dat allemaal door die nieuwe baan? Kan het me voorstellen! Ben je zenuwachtig? Ken je je nieuwe collega's eigenlijk al?

Nog plannen voor vandaag? Hier zou het gaan regenen, maar dat blijft gelukkig nog steeds uit! Zonnetje schijnt zelfs! Dadelijk lekker even naar buiten, even een kaart halen (voor m'n nieuwe hobby he Snjo )

Als ik je niet meer hier zie, Apple, heel veel succes en vooral ook veel plezier morgen!!!

Ik koop er meestal 10 tegelijk, kan ik een beetje uitzoeken thuis wie ik wat stuur. Gezellig dat je ook begonnen bent.

Het gaat goed met m'n hielen, de pleisters zitten nog en doen hun werk.
Apple, wat grappig! Ik ging er altijd van uit dat je een vrouw was! (Dat staat trouwens ook in je profiel...)

Dat kaarten uitzoeken was nog best een uitdaging. Ik heb 2x dezelfde gekocht omdat er maar 1 typisch Nederlandse kaart was... Ben alleen bij de Hema en het postkantoor geweest, dus hopelijk binnenkort een keertje meer succes in de binnenstad.
quote:Linndaatje schreef op 06 juli 2009 @ 19:00:

Apple, wat grappig! Ik ging er altijd van uit dat je een vrouw was! (Dat staat trouwens ook in je profiel...)

Dat kaarten uitzoeken was nog best een uitdaging. Ik heb 2x dezelfde gekocht omdat er maar 1 typisch Nederlandse kaart was... Ben alleen bij de Hema en het postkantoor geweest, dus hopelijk binnenkort een keertje meer succes in de binnenstad.

Ik ook.

Hier is niet zo'n kaartencultuur zoals in NL, wel kaartjes met gefeliciteerd of zo maar dan ook niet veel en "zomaar" kaarten zijn keiduur. Ik koop gewoon "toeristenkaarten" (meer dan genoeg keus) bij de boekwinkel (of toeristenwinkel, al hoewel ze daar duurder zijn).
Ja idd... Toeristenwinkels... Ik weet er zo geen, maar je zou zeggen dat er die toch ook in Eindhoven zijn?
Bij de VVV?, op het station (Bruna).

In de lobby's van hotels
quote:Linndaatje schreef op 06 juli 2009 @ 19:00:

Dat kaarten uitzoeken was nog best een uitdaging. Ik heb 2x dezelfde gekocht omdat er maar 1 typisch Nederlandse kaart was... Ben alleen bij de Hema en het postkantoor geweest, dus hopelijk binnenkort een keertje meer succes in de binnenstad.Ik heb jullie een klein beetje om de tuin geleid. Ik ben geboren als een jongetje en dat zal ook niet veranderen. Ik zal het profiel even aanpassen. Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden. Bovendien zijn er hier meer mannen op Viva.

Hebben jullie onderstaand al op Internet gezien. Het is een schim, dat gezien is op Neverland.

http://www.youtube.com/watch?v=CYh7rhU_mR4

Maar Applegate, wat doe je dan in de ladiesroom?? Was je verdwaald de eerste keer? Wat mij betreft mag je blijven hoor.
Even een leuk plaatje

Haha ja een beetje gelijk heeft Snjo wel... Maar wat mij betreft mag je ook blijven! Heb je je profiel expres zo ingevuld? Om ons om de tuin te leiden...

Er zijn idd wel meer mannen hier op het forum. Dat vind ik wel leuk ook. Sommigen merk je echt dat ze man zijn en juist dat verschil in voorkomen waardeer ik erg.
Jeetje wat een drama zeg.. Bij de actuele onderwerpen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven