Stress om bruiloft
dinsdag 18 april 2023 om 10:47
Ik zat even te denken waar ik dit ergens moest neerzetten.
Even kort mijn verhaal: ik ben gescheiden zo'n 10 jaar geleden. Gewoon netjes en geen ruzie.
Sinds 5 jaar heb ik een nieuwe, fijne relatie en ben ik super gelukkig. Ik ben dus al eens getrouwd. Ik heb gezegd dat ik niet meer wou trouwen. Toch heeft mijn vriend me verrast en voel ik me heel veilig en fijn bij hem en gelukkig!
We gaan dus volgende week trouwen en ik heb zoveel stress en in eerste plaats over mijn trouwjurk. Die is nog altijd niet goed. De jurk is ver van te voren uitgekozen en geen gekke veranderingen qua mijn lijf. Ik zou eigenlijk as zaterdag moeten passen. Zojuist heb ik gebeld of het niet eerder kon. Nu kan ik donderdag en eventueel nog zaterdag en volgende week. Maar ik ben zo bang en zoveel stress dat het niet goed komt.
Ik heb dit bij mijn eerste bruiloft ook meegemaakt, dus hoe kan dit nu weer denk ik dan? Uiteindelijk heb ik toen een andere top bij mijn rok moeten kiezen en was het niet mijn eerste keuze. Ik snap dat er mensen zijn die denken dat de jurk niet het belangrijkste is en dat is het ook niet. Maar ik zou graag ook op mijn mooist willen zijn die dag en ik heb nu zoveel stress over de jurk.
En daarnaast natuurlijk ook over de rest van de dag.
Eigenlijk zoek ik even geruststelling over mijn jurk
Heb al drie dagen buikpijn, gaat nergens meer over...
Even kort mijn verhaal: ik ben gescheiden zo'n 10 jaar geleden. Gewoon netjes en geen ruzie.
Sinds 5 jaar heb ik een nieuwe, fijne relatie en ben ik super gelukkig. Ik ben dus al eens getrouwd. Ik heb gezegd dat ik niet meer wou trouwen. Toch heeft mijn vriend me verrast en voel ik me heel veilig en fijn bij hem en gelukkig!
We gaan dus volgende week trouwen en ik heb zoveel stress en in eerste plaats over mijn trouwjurk. Die is nog altijd niet goed. De jurk is ver van te voren uitgekozen en geen gekke veranderingen qua mijn lijf. Ik zou eigenlijk as zaterdag moeten passen. Zojuist heb ik gebeld of het niet eerder kon. Nu kan ik donderdag en eventueel nog zaterdag en volgende week. Maar ik ben zo bang en zoveel stress dat het niet goed komt.
Ik heb dit bij mijn eerste bruiloft ook meegemaakt, dus hoe kan dit nu weer denk ik dan? Uiteindelijk heb ik toen een andere top bij mijn rok moeten kiezen en was het niet mijn eerste keuze. Ik snap dat er mensen zijn die denken dat de jurk niet het belangrijkste is en dat is het ook niet. Maar ik zou graag ook op mijn mooist willen zijn die dag en ik heb nu zoveel stress over de jurk.
En daarnaast natuurlijk ook over de rest van de dag.
Eigenlijk zoek ik even geruststelling over mijn jurk
dinsdag 18 april 2023 om 13:35
Ik duim voor je dat het goedkomt. En vooral dat je een prachtige dag hebt maar een nog fijner huwelijk.
apiejapie wijzigde dit bericht op 18-04-2023 14:01
24.59% gewijzigd
dinsdag 18 april 2023 om 13:41
dinsdag 18 april 2023 om 14:01
Nee die geluiden had ik nl. ook gehoord dus daar bewust niet voor gekozen.apiejapie schreef: ↑18-04-2023 13:35Mag ik vragen of het om de bekende Say yes to the dress- winkel in Deurne gaat? Want zo professioneel zijn ze helaas niet. Bij vriendin van me kwamen ze de jurk een paar uur voor de bruiloft afgeven! Ja het was op tijd, maar snap je gevoel. Het geeft gewoon echt onrust.
Ik duim voor je dat het goedkomt. En vooral dat je een prachtige dag hebt maar een nog fijner huwelijk.
dinsdag 18 april 2023 om 14:01
dinsdag 18 april 2023 om 15:52
zaterdag 22 april 2023 om 18:42
LuciFee2023 schreef: ↑18-04-2023 12:46Ik snap echt niet waarom mensen nog zo'n bruiloft houden, helemaal als je niet wilde trouwen en dat dan gaat doen voor een ander. Buikpijn en al.![]()
Ik heb niets met trouwen, dus misschien niet helemaal eerlijk dat ik hier reageer, maar ik weet ook niet wat ik lees nee.
Maar hoe was de jurk TO?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in