Gekwetst voelen
dinsdag 18 april 2023 om 17:46
Ik open weer een topic over mijn ''ex''.
Hij heeft laatst eigenlijk gesms't dat wij nooit een relatie hadden. Dus eigenlijk was onze relatie fake. Zelfs die relatie ontkent hij dus. Ik noem hem dus geen ex meer, maar gewoon P.
Ik moet dit gewoon van mijn afschrijven. Ik snap echt niet hoe ontzettend laag en waardeloos ik word behandeld.
Achtergrondinfo: Eind 2021 was ik de liefde van zijn leven, soulmates, alles etc, hij hield van mij, we kregen een ''relatie'' en na de seks werd hij opeens zo onuitstaanbaar. Hij vond mij toch totaal niet bij hem passen. Ik vond dat zo erg, precies na de seks????
Daarna kregen we gedoe over mannelijke kennissen in mijn telefoon en daarna wilde hij mij alleen voor seks zien met steeds beloftes dat het meer werd totdat ik dat allemaal afkapte in september 2022. Dus dat hij alleen seks met mij had, gaf hij de schuld aan mij omdat ik sletterig zou zijn en mannelijke kennissen had (vriendschappelijk overigens en ken ze al jaren). Plus hij vond me sletterig omdat ik te snel met hem intiem werd, terwijl hij toen echt niet kon wachten! Zo hypocriet.
Desbetreffende P is mijn collega en heb ik sinds eind september 2022 prive niet meer gezien, dus dat heb ik heel goed volgehouden. Toch heeft hij afgelopen maanden herhaaldelijk gevraagd om mij te zien en alleen binnen. Dus niet buiten in een cafe, nooit vragen hoe het met me gaat, nooit zijn huis gezien, niks. Nee alleen voor binnen in mijn huis.
Laatst berichtte hij weer dat ik hem en mij geen kans gaf en dat hij mij de moeder van zijn kind zag. En als ik zwanger zou raken dat hij er dan wel altijd zou zijn. Ik reageerde met dat hij me nooit als relatiemateriaal heeft gezien en me slecht heeft behandeld en ik niet geloof dat hij bij me zou zijn als ik een kind zou hebben. En dat wij niet eens een relatie hebben! Wat wil hij hiermee bereiken, waarom is hij zo met me bezig. Als ik er al over nadenk, word ik weer zo kwaad.
Toch irriteert het me als ik dan in zijn werkagenda zie dat hij dan bijpraatmomenten inplant met vrouwelijke collega's die niet eens op onze afdeling meer werken. Dit deed hij eerst nooit.
Denk ik daarbij ook, met mij zou hij nooit ergens willen bijpraten en vragen hoe het mij gaat. Wilde het van mij afschrijven
Hij heeft laatst eigenlijk gesms't dat wij nooit een relatie hadden. Dus eigenlijk was onze relatie fake. Zelfs die relatie ontkent hij dus. Ik noem hem dus geen ex meer, maar gewoon P.
Ik moet dit gewoon van mijn afschrijven. Ik snap echt niet hoe ontzettend laag en waardeloos ik word behandeld.
Achtergrondinfo: Eind 2021 was ik de liefde van zijn leven, soulmates, alles etc, hij hield van mij, we kregen een ''relatie'' en na de seks werd hij opeens zo onuitstaanbaar. Hij vond mij toch totaal niet bij hem passen. Ik vond dat zo erg, precies na de seks????
Daarna kregen we gedoe over mannelijke kennissen in mijn telefoon en daarna wilde hij mij alleen voor seks zien met steeds beloftes dat het meer werd totdat ik dat allemaal afkapte in september 2022. Dus dat hij alleen seks met mij had, gaf hij de schuld aan mij omdat ik sletterig zou zijn en mannelijke kennissen had (vriendschappelijk overigens en ken ze al jaren). Plus hij vond me sletterig omdat ik te snel met hem intiem werd, terwijl hij toen echt niet kon wachten! Zo hypocriet.
Desbetreffende P is mijn collega en heb ik sinds eind september 2022 prive niet meer gezien, dus dat heb ik heel goed volgehouden. Toch heeft hij afgelopen maanden herhaaldelijk gevraagd om mij te zien en alleen binnen. Dus niet buiten in een cafe, nooit vragen hoe het met me gaat, nooit zijn huis gezien, niks. Nee alleen voor binnen in mijn huis.
Laatst berichtte hij weer dat ik hem en mij geen kans gaf en dat hij mij de moeder van zijn kind zag. En als ik zwanger zou raken dat hij er dan wel altijd zou zijn. Ik reageerde met dat hij me nooit als relatiemateriaal heeft gezien en me slecht heeft behandeld en ik niet geloof dat hij bij me zou zijn als ik een kind zou hebben. En dat wij niet eens een relatie hebben! Wat wil hij hiermee bereiken, waarom is hij zo met me bezig. Als ik er al over nadenk, word ik weer zo kwaad.
Toch irriteert het me als ik dan in zijn werkagenda zie dat hij dan bijpraatmomenten inplant met vrouwelijke collega's die niet eens op onze afdeling meer werken. Dit deed hij eerst nooit.
Denk ik daarbij ook, met mij zou hij nooit ergens willen bijpraten en vragen hoe het mij gaat. Wilde het van mij afschrijven
anoniem_64a272229ddc4 wijzigde dit bericht op 19-04-2023 21:43
18.11% gewijzigd
dinsdag 18 april 2023 om 17:49
Die smsjes vallen toch gewoon onder grensoverschrijdend gedrag? Hij is je collega en zo moet hij zich ook gedragen, verder hebben jullie niks meer met elkaar, dus als het niet over werk gaat moet hij je gewoon met rust laten. Kan je dit nergens melden of zo? Is het überhaupt nodig dat hij je telefonisch kan bereiken? Kan je geen nieuw nummer krijgen?
susan wijzigde dit bericht op 18-04-2023 17:50
30.86% gewijzigd
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
dinsdag 18 april 2023 om 17:55
Hij gebruikt zelfs mijn verleden tegen mij. Dus wat ik heb verteld over mijn familie. Ik heb dat nooit bij hem gedaan.
Ik snap gewoon niet waarom hij zo een hekel aan mij heeft en voel me zelfs gepest. Het voelt heel slecht.
dinsdag 18 april 2023 om 17:57
dinsdag 18 april 2023 om 17:58
En dus hoef je hem niet meer te spreken, te beantwoorden of iets met hem.
Want hij vind het leuk je een beetje te trollen, je op de kast te jagen, boos te krijgen. Dat is zijn kick.
Nummer blokkeren en wissen overal.
Hij behandelt je als stront.
En jij hapt elke keer. Stop daarmee.
dinsdag 18 april 2023 om 18:03
Hij wint nu elke keer. Of hij krijgt seks, of hij krijgt een machtsspelletje met jou. Jij hoeft hier toch niet aan mee te doen? Vertel hem dat hij op moet houden met contact met je opnemen, en dat je verdere pogingen als grensoverschrijdend gedrag zal opvatten en dit zal melden aan je werkgever. En maak het duidelijk dat dit ook geldt voor 'discussie' over je beslissing of dreiging om dingen over jullie seks openbaar te maken.
prodigaldaughter wijzigde dit bericht op 18-04-2023 18:03
Reden: foutje
Reden: foutje
0.46% gewijzigd
dinsdag 18 april 2023 om 18:05
Dat heb je toch al meermaals gedaan hier? Wat zouden we je nu nog voor nieuws kunnen vertellen? Er is je meermaals aangeraden hulp te zoeken, daar kan ik me alleen maar bij aansluiten want je kunt blijkbaar niet zelf stoppen met je obsessie over hem en de 'relatie'.
s-groot wijzigde dit bericht op 18-04-2023 18:07
12.09% gewijzigd
dinsdag 18 april 2023 om 18:06
Heeft niets met "hekel hebben aan" te maken. Je hebt een hekel aan spruitjes of de hond van de buren, en die ontloop je dus. Hij is er achter gekomen hoe hij je kan kwetsen en zichzelf meerderwaardig kan voelen, En daar voelt hij zich prettig/machtig bij.
Blokkeer hem privé en als je op het werk niets met hem te maken heb negeer zijn werkagenda,
En je voelt je niet gepest, je wordt gepest
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 18 april 2023 om 18:10
Dit. Wat verwacht je nou precies nog van de reacties?S-Groot schreef: ↑18-04-2023 18:05Dat heb je toch al meermaals gedaan hier? Wat zouden we je nu nog voor nieuws kunnen vertellen? Er is je meermaals aangeraden hulp te zoeken, daar kan ik me alleen maar bij aansluiten want je kunt blijkbaar niet zelf stoppen met je obsessie over hem en de 'relatie'.
dinsdag 18 april 2023 om 18:17
Oh. Die zelfverklaarde Gods gift to women weer.S-Groot schreef: ↑18-04-2023 18:05Dat heb je toch al meermaals gedaan hier? Wat zouden we je nu nog voor nieuws kunnen vertellen? Er is je meermaals aangeraden hulp te zoeken, daar kan ik me alleen maar bij aansluiten want je kunt blijkbaar niet zelf stoppen met je obsessie over hem en de 'relatie'.
Eens dus.
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 18 april 2023 om 18:20
Hij zegt ook elke keer dat ik ooit alles zal kwijtraken en tussen 4 muren zal eindigen (gesloten instelling). Dus gek zal worden. En dat ik overal word uitgekotst. Het maakt mij erg onzeker terwijl ik mij niet zo gek voel dat ik door zal draaien.
Is dat dan ook een machtsspelletje en alles het meent, waarom wil hij me per se dan zwanger maken. Ik begrijp er niets van. Als je een vrouw gek en waardeloos vindt, zou je haar toch niet als moeder voor je kind zien?
Is dat dan ook een machtsspelletje en alles het meent, waarom wil hij me per se dan zwanger maken. Ik begrijp er niets van. Als je een vrouw gek en waardeloos vindt, zou je haar toch niet als moeder voor je kind zien?
Ik wilde van alles typen maar alles is al gezegd in de vorige topics. Wat maakt dat je nu hetzelfde verhaal voorlegt, maar iets anders geformuleerd?
Bevielen de antwoorden je niet? Dan zal ik je maar uit de droom halen: je gaat hier niet veel anders horen. Het komt niet vaak voor maar in dit soort topics is de viva-gemeente meestal eensgezind. Dat zegt wel wat.
.
Het komt echt op dit neer: negeer/verwijder/blokkeer hem, alles wat via werkkanalen gaat en ongepast is, meld je bij leidinggevende en ga hem niet lopen analyseren want een geschift iemand ga je niet begrijpen.
Bevielen de antwoorden je niet? Dan zal ik je maar uit de droom halen: je gaat hier niet veel anders horen. Het komt niet vaak voor maar in dit soort topics is de viva-gemeente meestal eensgezind. Dat zegt wel wat.
.
Het komt echt op dit neer: negeer/verwijder/blokkeer hem, alles wat via werkkanalen gaat en ongepast is, meld je bij leidinggevende en ga hem niet lopen analyseren want een geschift iemand ga je niet begrijpen.
anoniem_67d85b620a3f1 wijzigde dit bericht op 18-04-2023 18:23
1.32% gewijzigd
Hoe gaat je therapie?emmiewr schreef: ↑18-04-2023 18:20Hij zegt ook elke keer dat ik ooit alles zal kwijtraken en tussen 4 muren zal eindigen (gesloten instelling). Dus gek zal worden. En dat ik overal word uitgekotst. Het maakt mij erg onzeker terwijl ik mij niet zo gek voel dat ik door zal draaien.
dinsdag 18 april 2023 om 18:30
dinsdag 18 april 2023 om 18:35
Weet je, kennelijk vind je het toch wel interessant allemaal want je blijft hem toelaten, hebt hem nergens geblokkeerd. Sterker nog, je zit zelfs in zijn agenda te koekeloeren om te zien met wie hij allemaal gesprekjes heeft. En je blijft maar vragen wat dit hele gedoe nou betekent, hier en in je andere topics over dit ventje.emmiewr schreef: ↑18-04-2023 18:20Hij zegt ook elke keer dat ik ooit alles zal kwijtraken en tussen 4 muren zal eindigen (gesloten instelling). Dus gek zal worden. En dat ik overal word uitgekotst. Het maakt mij erg onzeker terwijl ik mij niet zo gek voel dat ik door zal draaien.
Ik heb ook echt geen idee wat je nou eigenlijk wil horen.
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 18 april 2023 om 19:24
Alle dingen die hij zegt zijn lulkoek en onderdeel van een machtsspelletje. Daar moet je echt geen logica achter proberen te zoeken.emmiewr schreef: ↑18-04-2023 18:20Hij zegt ook elke keer dat ik ooit alles zal kwijtraken en tussen 4 muren zal eindigen (gesloten instelling). Dus gek zal worden. En dat ik overal word uitgekotst. Het maakt mij erg onzeker terwijl ik mij niet zo gek voel dat ik door zal draaien.
Blokkeren en negeren!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in