Verliefd/denken aan
woensdag 19 april 2023 om 23:32
Ik ga al mijn halve leven met mijn huidige man.
Maar sinds een tijdje denk ik telkens aan een andere man. Ik ken hem via mijn man. Afgelopen keer hadden we veel lol samen, en nu wordt het steeds erger. Binnenkort een groot feest waar hij ook is, ik zit vanalles te bedenken om bij hem in de buurt te blijven.
Soms voel ik gewoon die spanning.
Ik wil dit helemaal niet, maar aan de andere kant is het te leuk.
Wat te doen?
Maar sinds een tijdje denk ik telkens aan een andere man. Ik ken hem via mijn man. Afgelopen keer hadden we veel lol samen, en nu wordt het steeds erger. Binnenkort een groot feest waar hij ook is, ik zit vanalles te bedenken om bij hem in de buurt te blijven.
Soms voel ik gewoon die spanning.
Ik wil dit helemaal niet, maar aan de andere kant is het te leuk.
Wat te doen?
donderdag 20 april 2023 om 00:04
Ach heerlijk toch. Niet te serieus nemen. Die dingen gebeuren. Ik vertel het aan mijn partner als ik een crush heb. Heel bevrijdend is dat (voor mij). Ik kan er dan af en toe even aan toegeven terwijl ik tegelijkertijd alleen maar meer liefde voel voor mijn vriend. Alsof de mannen samensmelten.
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 20-04-2023 00:21
5.15% gewijzigd
donderdag 20 april 2023 om 07:11
Ook ik ben al heel lang samen met mijn man en heb af en toe een crush. Ik doe er helemaal niets mee in real life en vertel het mijn man ook niet. In mijn hoofd geniet ik er een beetje van en tegelijkertijd is het een motor voor meer intimiteit met mijn man. Het is mijn geheimpje en het gaat ook weer over.
Niet schuldig over voelen. Het belangrijkste: beheers jezelf in real life. Als de relatie met je man goed is, dan lukt dat prima.
Niet schuldig over voelen. Het belangrijkste: beheers jezelf in real life. Als de relatie met je man goed is, dan lukt dat prima.
donderdag 20 april 2023 om 07:12
donderdag 20 april 2023 om 07:15
Idd. Waarom in hemelsnaam zou je dit vertellen zolang TO er niks mee doet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 20 april 2023 om 07:18
donderdag 20 april 2023 om 07:36
Idd , wat niet weet wat niet deertnerdopviva schreef: ↑20-04-2023 07:18Ik heb een hartstikke goede relatie, maar ik hoef dit toch niet te weten als het mijn man overkomt. Zo lang hij er niets mee doet, houdt hij het maar voor zichzelf.
Voor iedereen een groene tuin
donderdag 20 april 2023 om 08:39
Veel te onbelangrijk?
Dit is een van de belangrijkste obstakels die een relatie meemaakt.
Het kan zo ver gaan dat de relatie eindigd. Ook al is dat absoluut nirt de bedoeling en wil je er niets mee doen, alleen maar van genieten enz.
Het is moeilijk. Ik zou het komend feest eens aankijken. Kijken of je juist weg kunt blijven bij hem.
En als je huwelijk goed zit het e.u. vertellen, zodat hij jou kan helpen.
Bovendien is het wel zo netjes dat je man weet tegen wie hij "vecht", of dat hij uberhaupt "vecht".
de wereld wacht om ontdekt te worden
donderdag 20 april 2023 om 08:51
(De reacties niet gelezen).
Ik zou dit niet doen, iedereen heeft wel eens zo'n vlaag die weer voorbij waait zolang je jezelf goed in de hand houdt en je grenzen bewaakt. Man kan compleet over z'n theewater raken van iets wat helemaal niets voorstelt (zolang TO weet dat ze er niets mee wil en doet) en dan zijn er een boel slapende honden onnodig wakker gemaakt.
donderdag 20 april 2023 om 09:05
Ik had gewild dat mijn man het aan me had verteld toen hij verliefd werd op iemand. Dan had hij het niet zo uit de hand laten lopen.
Als je van jezelf heel zeker weet dat je er niks mee gaat doen (ook niet als het wederzijds is, want dat kan he!) dan kun je het voor je houden. Maar verliefdheid is een soort mentale ziekte, waardoor een deel van je ratio de deur uit gaat. Ik zou het risico niet nemen en het dus vertellen.
Als je van jezelf heel zeker weet dat je er niks mee gaat doen (ook niet als het wederzijds is, want dat kan he!) dan kun je het voor je houden. Maar verliefdheid is een soort mentale ziekte, waardoor een deel van je ratio de deur uit gaat. Ik zou het risico niet nemen en het dus vertellen.
donderdag 20 april 2023 om 09:22
Bedankt voor jullie reacties.
Nee ik ga er helemaal niks mee doen, maar het is meer de spanning denk ik. En dat voelt wel heel fijn.
We hebben wel oog contact, 1 van de 2 kijkt dan weer weg, haha! Maar echt een relatie zal het nooit worden van mij kant niet, maar die van hem ook niet. Hij is wel vrijgezel, maar tegen over mijn man zou hij nooit zo iets doen.
Ik wil het mijn man eigenlijk niet vertellen, daar zal hij zich niet fijn bij voelen en zich alleen maar zorgen maken wat niet nodig is.
Een beetje flirten mag toch? Oké alleen niet te ver.
We wachten het feest wel af, misschien komt hij wel geen eens.
Nee ik ga er helemaal niks mee doen, maar het is meer de spanning denk ik. En dat voelt wel heel fijn.
We hebben wel oog contact, 1 van de 2 kijkt dan weer weg, haha! Maar echt een relatie zal het nooit worden van mij kant niet, maar die van hem ook niet. Hij is wel vrijgezel, maar tegen over mijn man zou hij nooit zo iets doen.
Ik wil het mijn man eigenlijk niet vertellen, daar zal hij zich niet fijn bij voelen en zich alleen maar zorgen maken wat niet nodig is.
donderdag 20 april 2023 om 09:24
Als ik een random vlindertje in de buik tegenover de waarde van mijn fijne relatie zet, dan is dat vlindertje zo ongelooflijk onbelangrijk dat ik mijn relatie daar niet voor op het spel ga zetten of ga testen hoor. Echt niet.
Waarom zou ik mijn lieve partner gaan opzadelen met al die verwarrende gevoelens of hem bang maken dat ik de relatie op het spel zet?
Nee hoor. Stilletjes beetje glimlachen en dan waait het wel over. Vooral als je het niet voedt en geen plek in je relatie heeft door het te delen.
donderdag 20 april 2023 om 10:18
donderdag 20 april 2023 om 10:24
Dat is fijn. Zoveel mensen, zoveel wensen en vormen.
Ik persoonlijk zit er niet op te wachten dat mijn man zijn vlinders met mij deelt. Niet belangrijk genoeg.
donderdag 20 april 2023 om 10:25
Griet86 schreef: ↑20-04-2023 09:22Bedankt voor jullie reacties.
Wat jij wil. Maar dan had je het topic niet hoeven openen hè, als het allemaal zo onschuldig is.
donderdag 20 april 2023 om 11:22
donderdag 20 april 2023 om 11:32
Precies dit.
Je begeeft je op glad ijs als je er met deze spanning mee omgaat. Ik vind het echt niet kunnen in een relatie dat je gaat flirten.
Iemand leuk vinden, dat kan iedereen overkomen. Aan jou om er binnen je huwelijk niets mee te doen of het bespreekbaar te maken zodat het spannende eraf gaat.
donderdag 20 april 2023 om 11:32
Dat je benoemt dat het nooit een relatie zal worden, vind ik een red flag. Hoezo is dat überhaupt een overweging?Griet86 schreef: ↑20-04-2023 09:22Bedankt voor jullie reacties.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in