Saai topic
maandag 29 juni 2009 om 20:00
maandag 29 juni 2009 om 20:20
quote:Lys schreef op 29 juni 2009 @ 20:00:
[...]
(indekkend:) Ik ben een beetje moe.
Wat staat daar nu eigenlijk?
Hoest met saaie beeb?
Ik denk bijna niet meer aan broertje, uit het oog uit het hart.
Er stond eigenlijk: Alleen een zelfstandig naamwoord dan. De walvisvaart. In tegenstelling tot verorberen, dat ik net had geprezen als zijnde een saai werkwoord. Ik tijpte alleen zo sms'erig omdat ik beeb aan de tiet had. Aan me saaie tiet, zeg ik er meteen bij (om ontopic te blijven). Hij was bij de gastouder geweest vandaag en heeft daar meteen veul meer geslapen als bij ons. Omdat hij het daar saai vindt en bij ons niet O zo.
Ik mis broertje ook niet, ik heb er dan ook 2 en me beeb heeft er ook een en me oudste dus ook een. Dus hij was toch overtollig. Story of his life...
[...]
(indekkend:) Ik ben een beetje moe.
Wat staat daar nu eigenlijk?
Hoest met saaie beeb?
Ik denk bijna niet meer aan broertje, uit het oog uit het hart.
Er stond eigenlijk: Alleen een zelfstandig naamwoord dan. De walvisvaart. In tegenstelling tot verorberen, dat ik net had geprezen als zijnde een saai werkwoord. Ik tijpte alleen zo sms'erig omdat ik beeb aan de tiet had. Aan me saaie tiet, zeg ik er meteen bij (om ontopic te blijven). Hij was bij de gastouder geweest vandaag en heeft daar meteen veul meer geslapen als bij ons. Omdat hij het daar saai vindt en bij ons niet O zo.
Ik mis broertje ook niet, ik heb er dan ook 2 en me beeb heeft er ook een en me oudste dus ook een. Dus hij was toch overtollig. Story of his life...
maandag 29 juni 2009 om 20:26
Ik verkikker nog wat af. Ik vind het lastig, maar het lijkt erop alsof er echt geen sexuele aantrekkingskracht is vd andere kant.
Ik zal wel...eh... te saai zijn of zo....
Misschien dat een financiële vergoeding nog iets uithaalt.
Ik vat 'm nu, ik ben ernstig van vóór het sms-tijdperk en heb moeite mee te komen in alle hippe dingen.
Ik heb geen mobiel, maar wel thuis zo'n telefoon:
Ik vat 'm nu, ik ben ernstig van vóór het sms-tijdperk en heb moeite mee te komen in alle hippe dingen.
Ik heb geen mobiel, maar wel thuis zo'n telefoon:
Known to cause insanity in laboratory mice
maandag 29 juni 2009 om 20:33
quote:Lys schreef op 29 juni 2009 @ 20:26:
Ik verkikker nog wat af. Ik vind het lastig, maar het lijkt erop alsof er echt geen sexuele aantrekkingskracht is vd andere kant.
Ik heb geen mobiel, maar wel thuis zo'n telefoon:[afbeelding]
Lysje, da's een koffiemolen, zo wordt dat nooit wat met het smsmsmsen!
Misschien gaat de verkikkering over als je een lijst maakt van saaie eigenschappen van je kikkertje?
Ik heb geen mobiel, maar wel thuis zo'n telefoon:[afbeelding]
Lysje, da's een koffiemolen, zo wordt dat nooit wat met het smsmsmsen!
Misschien gaat de verkikkering over als je een lijst maakt van saaie eigenschappen van je kikkertje?
maandag 29 juni 2009 om 20:43
Zo moest even saai bijlezen. Die saaie Broerbeeb ook. Ik ben inmiddels over gegaan op een andere taktiek. Krijgt alleen water, verder niets! En het werkt. Dingbeeb is rustig. Kreeg kennelijk teveel suiker binnen. Speelgoed heb ik ook even ingepakt. Enkel een knuffel meer niet. En nu zit hij fijn naast me te kraaien en spelen met zijn speelgoedje. Het nulsuikerdieeet werkt!
maandag 29 juni 2009 om 20:47
Ik weet ook niet wat ik van walvis vind. Ik eet eigenlijk het meest de tok tok, dan de boe boe en als laatste de knor knor. Zeer zeldzaam eet ik de beh beh. Want daar moet je wel een goede kok voor zijn om die goed te kunnen bereiden (anders heeft het een saaie penetrante smaak die mijn mond te saai vind) Heb wel eens slang en leguaan gegeten. Lijkt op kippie/ kalkoen qua smaak. Kikkerbillen zijn ook jammie. Ojaaaa en ik vergeet schaal en schelp dieren ook jammie. Eigenlijk zou walvis me dus niets uit moeten maken. Eigenlijk.... en toch.... Naja te saai eigenlijk om te vermelden.
maandag 29 juni 2009 om 21:05