Be ik te oud voor het forum?
dinsdag 23 mei 2023 om 09:00
Zo maar een gedachte, vandaag is m'n jongste 41 geworden. Nostalgisch word ik ervan, en tegelijkertijd vroeg ik me af terwijl ik even aan het scrollen was op het forum: ben ik hier eigenlijk niet te oud (voor) inmiddels?
Of zijn er nog meer 50/60 plussers die hier nog, al dan niet actief, meelezen of meeschrijven?
Of zijn er nog meer 50/60 plussers die hier nog, al dan niet actief, meelezen of meeschrijven?
dinsdag 23 mei 2023 om 09:08
Hier ook een gepensioneerde .
Onderwerpen die mij als oudere
niet intereseren reageer ik niet op en stop ik met het lezen .
Denk ook niet dat ik zo interessant ben dat ze op mijn mening zitten wachten .
Gewoon n leuke dagelijke bezigheid .
Onderwerpen die mij als oudere
Denk ook niet dat ik zo interessant ben dat ze op mijn mening zitten wachten .
Gewoon n leuke dagelijke bezigheid .
chrisjoh wijzigde dit bericht op 23-05-2023 09:12
79.14% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
dinsdag 23 mei 2023 om 09:10
Ik verbaas me dan weer enorm over de jongere generaties. Ze kunnen niks meer hebben en het lijkt wel alsof ze decennia terug leven.
dinsdag 23 mei 2023 om 09:13
ik vind vooral l die onzekerheden zo vervelend voor ze
Had ik ook hoor, ooit
Dat geneuzel over vriendjes.
Het zoveelste afvaltopic
etc
zo vervelend, dat iedere generatie daar weer doorheen lijkt te moeten
dinsdag 23 mei 2023 om 09:17
Ja.
Maar ik ben optimistisch, als die jongere generaties oud zijn zal de dan jonge generatie zich weer verbazen over de gevoeligheid van die, dan, vijftigers.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
dinsdag 23 mei 2023 om 09:32
We gaan er voor!Elizabethie schreef: ↑23-05-2023 09:30Zo leuk om jullie reacties te lezen. Oude baas, laten we gewoon na ons 80e ook doorgaan![]()
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
dinsdag 23 mei 2023 om 09:37
Haha, ik ben hier lid geworden toen het Libelle-forum werd opgeheven (2016 dacht ik) en lees dus bijna 7 jaar mee en reageer heel af en toe. Heb al die jaren gedacht dat ik de oudste was en dat ik maar nooit mijn leeftijd moest melden. Dus nee .. je bent niet (te) oud .. je bent 'gerijpt' op onze leeftijd
Ik leer hier nog dagelijks en zoals sommigen zeggen .. ik verbaas me over dingen waarover met name de hele jonkies (meestal <25) zich druk maken. Aan de andere kant heb ik enorm veel bewondering voor al die (meestal) vrouwen die zoveel ballen in de lucht houden.
Maarre .. het is toch óók wel iets om 'trots' op te zijn dat je op je (bijna) 70e nog zo bij de tijd bent dat je weet hoe een computer, tablet of smartphone werkt en niet achter de geraniums zit te verpieteren (zoals de generaties voor ons?). Mijn oma overleed toen ze net zo oud was als ik nu en die zag er echt uit als een moeke (met het befaamde permanentje en bloemetjesjurk).
Gefeliciteerd met je jongste en hopelijk geniet je nog jaren van dit (of een ander) forum!
Ik leer hier nog dagelijks en zoals sommigen zeggen .. ik verbaas me over dingen waarover met name de hele jonkies (meestal <25) zich druk maken. Aan de andere kant heb ik enorm veel bewondering voor al die (meestal) vrouwen die zoveel ballen in de lucht houden.
Maarre .. het is toch óók wel iets om 'trots' op te zijn dat je op je (bijna) 70e nog zo bij de tijd bent dat je weet hoe een computer, tablet of smartphone werkt en niet achter de geraniums zit te verpieteren (zoals de generaties voor ons?). Mijn oma overleed toen ze net zo oud was als ik nu en die zag er echt uit als een moeke (met het befaamde permanentje en bloemetjesjurk).
Gefeliciteerd met je jongste en hopelijk geniet je nog jaren van dit (of een ander) forum!
dinsdag 23 mei 2023 om 09:43
Wat mij soms wel verbaasd is het stereotiepe beeld dat sommige jongeren over 60+ hebben. Toen ik in 1990 terug kwam van zwangerschapsverlof had ik drie automatiseringscursussen gemist en later ingehaald natuurlijk.Weedbee schreef: ↑23-05-2023 09:37Haha, ik ben hier lid geworden toen het Libelle-forum werd opgeheven (2016 dacht ik) en lees dus bijna 7 jaar mee en reageer heel af en toe. Heb al die jaren gedacht dat ik de oudste was en dat ik maar nooit mijn leeftijd moest melden. Dus nee .. je bent niet (te) oud .. je bent 'gerijpt' op onze leeftijd![]()
Maarre .. het is toch óók wel iets om 'trots' op te zijn dat je op je (bijna) 70e nog zo bij de tijd bent dat je weet hoe een computer, tablet of smartphone werkt en niet achter de geraniums zit te verpieteren (zoals de generaties voor ons?). Mijn oma overleed toen ze net zo oud was als ik nu en die zag er echt uit als een moeke (met het befaamde permanentje en bloemetjesjurk.
Computers,internet, telefoons ed hebben weinig geheimen voor mij.
Overigens wel geraniums op mijn balkon maar ik zit er niet achter
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in