* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
Oh getsie wat eng. Maar bloedverlies hoeft dan dus niet perse te betekenen dat je niet zwanger bent begrijp ik?

En wat betreft je menstruatie achtige klachten. Die zijn er ook als je zwanger bent hoor. Je baarmoeder is dan druk bezig, dus hoeft niks te betekenen.
Thanx Chicaatje!! Je bent lief!
Mard nog steeds aan de yoga? Tot hoe lang gaan die cursussen door? En per wanneer geef je je op eigenlijk? Nou ik hoop dat je lekker geslapen hebt na al die inspanning.

Caatje tuurlijk is dat schrikken/stressen als zo'n kleintje koorts dreigt te hebben of krijgen. En dan nog vind ik je een heel stoere en natuurlijke moeder. Je hebt het toch hartstikke goed opgelost! En dat jij dan even moet huilen geeft heus niet. Goed gedaan meis. En gelukkig voelde mini zich redelijk snel weer beter.

Elev dat lijkt me ook lastig om je mond te houden. Maar misschien helpt het om te denken dat dit weekend het moment van je zusje is (net als op een bruiloft of verjaardag) en dat je het dus nog maar beter even voor je kunt houden. En zij zal vast ook zo veel verhalen hebben dat je genoeg afgeleid wordt. Nou hoop ik niet voor je dat jullie daarna gaan bbq-en of uit eten ofzo want daar je bierflesje met water vullen wordt misschien erg opzichtig.

Sjip wat spannend toch! En ik kan me zo goed voorstellen dat je op alles in je lijf let en dat dan naar van alles en nog wat gaat vertalen. En hoewel het nu bij jou misschien heel anders is, maar bij deze zwangerschap had ik ook anderhalve week voor mijn piesdag best wel heftige menstruatie klachten en was ik toen ook in een rotbui, overtuigd dat ik grrrrrr toch ongesteld ging worden.

En met een acu meneer die zo zijn best doet voor jou komt dat warme nestje vast helemaal goed.

Wel balen dat bloed in dit geval ook gewoon goed nieuws kan zijn. Houd het lekker overzichtelijk.

Oh en over die opzet koekjes of die nog bestaan. Geen idee, ik liep laatst door de snoepwinkel en zag likkoekjes en toen vroeg ik me dat dus ook af. Ik was echt fan vroeger zeg maar.
Goodmorning popjes,

Ik heb echt lekker geslapen...

Elev, fijn zo'n aannemer 's ochtends vroeg...wanneer willen jullie het eigenlijk gaan vertellen tegen familie/vrienden? Eerste echo afwachten? En had je nu al een afspraak staan bij de VK? Dat moet namelijk wel in het schema natuurlijk

Pien...hoe is tie? Toch nog lekker geslapen?

Agos Chicaatje, arme minicaat...het is ook zo warm voor die kleintjes. Kan me wel voorstellen dat je er van schrok. Gaat het nu weer beter?

Sjip, jemig wat is het toch spannend voor jullie...nog 1,5 week wachten...klinkt als een eeuwigheid!

En tja dat schoonmaken... nu moet ik m'n kans grijpen. Ik heb er nu alle tijd voor om het op m'n gemak te doen. Dan is het een kwestie van bijhouden, want ik voorzie dat het er na 9 augustus voorlopig niet van gaat komen Luus, keuken weer op orde?
Bengal...fijn dat jullie het zo lekker hebben...geniet er maar van! Lekker in de relaxmode!
Mmmm lekker is een groot woord met betrekking op mijn slaap. Moest er 3 keer uit om te plassen en toen schrok ik om 7 uur wakker omdat ik had gedroomd dat ik ontslagen was. Maar gelukkig heb ik toen van 8 tot 10 ongeveer nog even doorgetukt. Daar word ik dan zo blij van als ik weer wakker word.
Ik ben de ochtend weer eens ouderwets kotsend begonnen, heeeeeeeeerlijk... Mijn hemel, wat voel ik me ka uu tee. En dan krijg ik ook SL nog op visite. Heb ook een onrustige buik, voel me niet helemaal tof.

@Luus, haha, oh god, what happened girl?! Doen de hormonen dan toch hun werk? Helpt het als ik je vertel dat ik gister het hele washok heb uitgezogen en zelfs de wasmachine van binnen en van buiten heb schoongemaakt? Misschien gaan we toch wel snel bevallen, helaas niet in hetzelfde ziekenhuis, had nog heel gezellig kunnen zijn...

@Sjip, men, wat een spannende 1,5 week voor jou! Ik ga hard voor je duimen, het zou ZO fantastisch zijn...

@Laal, ben jaloers op je lekkere nacht. Ik zat vannacht weer tot 2 uur beneden te dwalen...

Waar ik dus op een topic terecht kwam hier over zwanger en de mexicaanse griep. Ik werd er niet vrolijk van. Zelfs een beetje angstig. Voor wie er meer over wil weten moet zelfs maar even kijken op de site van rivm maar voor zwangeren en kleine babietjes is het niet echt positief te noemen... :(
Ik heb even een werkdilemma op de groep gezet...

En moet nu echt aankleden en Minicaat zo ook klaarmaken voor het kdv. Kom later nog weer terug hoor..
En ik heb trouwens ook weer enorme olifantenpootjes, nu al. Heb trouwens wel een heel lekker spulletje van Lush, wat echt heerlijk verkoelend is.
Ai Duft, ik heb dat topic ook al gelezen...om heel eerlijk te zijn, jaagt het mij ook best wel angst aan Ik wil er eigenlijk niet lezen (kop in het zand) maar toch gedaan...
Laal, lekker idee dat je dan alles fris en op orde hebt. Het is alleen zo warm, ik heb gister het poetsen steeds uitgesteld. Haha.

Hmm 3 keer plassen. Van 1 keer 's nachts word ik al kribbig.

Ik ga vandaag eens speuren op internet of ze nog ergens opzetkoekjes verkopen, ik vond ze ook heerlijk (en leuk).

Ik heb geen zin om te werken vandaag, zucht.
Oh trouwens Duft, ook al zo'n poetser En wie weet is je lichaam zich wel aan het klaar maken voor de bevalling...kan toch? Ik hoor wel eens vaker van overgeven, diarree ed.
Oh Sjip ik doe ook alles op m'n gemak hoor! Ik heb gisteren de bovenste kastjes van de keuken helemaal leeggetrokken en uitgesopt. Daarna alles weer netjes neergezet, 's avonds heb ik de koelkast nog uitgesopt...Vanmiddag ben ik waarschijnlijk de deur uit, dus morgen de onderste kastjes...zo vul je je dagen wel hoor
Duft, he bah "fijn" aan de kots. Rustig aan doen he? SL op visite? misschien heb ik iets over het hoofd gezien, maar SL waar staat het voor?
Over die opzetkoekjes...er is ook een topic hier op viva over wat je vroeger at, maar wat je nu niet meer kunt vinden. Er zijn al vele vrouwen gelukkig gemaakt doordat anderen wel wisten waar dat ene product te koop was...Sla je slag zou ik zeggen
Ja, het gaat vanochtend wel weer. Minicaat ligt zoals altijd de hele ochtend te slapen. Daarom heb ik zijn wenmorgen maar naar de middag verplaatst aangezien hij 's middags sowieso minder slaapt en met al die kinderen slaapt hij waarschijnlijk helemaal niet.

Duft; He bah! Ik heb het even snel gelezen. Daar word ik niet vrolijk van inderdaad. Ik heb echt de neiging om maar meteen mijn baan op te zeggen en Minicaat thuis te houden ipv het kdv.

En nu moet ik echt echt gaan..
Duft da's balen dat je je zo kaa uu tee voelt. Geen idee of het voorboden zijn maar het is hoe dan ook niet leuk. Laat het hele SL bezoekje maar een beetje over je heen komen, niet te druk maken. En gewoon zeggen dat je niet lekker bent. Of gaat ze dan juist hysterisch doen. Kan ook nog natuurlijk.

Caat ik heb gereageerd.

Heb gister ook een stuk over Mexicaanse griep gelezen. Kwam ik tegen toen net de ergste stress hier weg was. Maar goed ik heb een beetje als Laal de kop in het zand techniek. Het is eng en niet leuk maar je kunt er zelf zo weinig aan doen dat ik het maar een klein beetje probeer te negeren. Niet dat ik nu hals over kop naar Mexico op vakantie ga natuurlijk.
Goedemorgen!

Ook lekker geslapen hier, ondanks de dikke buik. In ieder geval lekker lang, tot half 11.

Ik ga gelijk aan de slag, want ik heb veel op mijn to-do list staan vandaag: thermometers bestellen, aeroball bestellen, thuiszorg bellen en wellicht klossen halen, naar de gamma voor ventilator kijken (anders ook online bestellen), kaartje sturen naar iemand, abb opzeggen van een blad, evt nog enveloppen schrijven en bij albert.nl de boodschappen bestellen en laten bezorgen (hebben een bbq vanavond met twee vrienden van ons en op aanraden van lief moest ik albert maar laten bezorgen, yeah!).X-D
Oh en mijn vluchttas inpakken, want lief kreeg gisteren heel erg de stress en de kriebels dat die nog niet ingepakt was.

Er zitten een aantal zaken in en andere zaken nog niet (zoals kleding voor mij, make-up, shampoo etc). Die laaste zaken heb ik nu nog nodig. Dus ik wilde het lijstje bij de vluchttas stoppen, zodat ik bij de eerste weeën het lijstje kon afwerken en de dingetjes kon inpakken. Maar lief vond dat een slecht plan, dacht dat ik daar da helemaal geen tijd en puf voor heb en dat ik helemaal niet rond zou lopen dan, laat staan dingen inpakken... We hebben allebei een iets ander beeld ervan. Oh en de make-up vond ie ook maar raar. Ik zei dat ik na de bevalling wel mijzelf even wilde bijwerken omdat ik er waarschijnlijk afgemat uitzie en er foto's gemaakt gaan worden. Vond ie een beetje idioot.. het was normaal dat ik er afgemat uitzag. Nouja, mijn make-up gaat gewoon mee en ik ga me gewoon direct na de bevalling (na het douchen ofzo) opmaken hoor.

Of lijk ik nou zo gek?
Zo, nog even snel lunchen..

Luus: Wat jij dacht had ik ook. Ik dacht zeker nog mijn make up bij te werken en alles. Op het moment zelf, kon het me echt echt niet schelen eigenlijk. Het was midden in de nacht, ik was kapot en alleen maar heel verliefd op mijn kleine mannetje en de rest van de wereld bestond niet.

Ik heb wel een tip van mijn pufcursusmevrouw: Kaken los en ogen open als je gaat persen. Anders krijg je van die bloeddoorlopen ogen en dat blijft ook nog een paar dagen. En daar is geen make up voor te krijgen..

Maare, wat ben jij druk. Echt bizar gewoon. Volgens mij duurt dat niet lang meer. Ik durf er wel om te wedden dat je komend weekend gaat bevallen.
Hmm, albert bezorgd niet meer vandaag... moet dus toch alles zelf halen. Bleghh
Even een telefoontje naar je lief hoor Luus. Jij moet nu echt niet met barbecue boodschappen voor 4 man gaan sjouwen!!
Dubbel - hoewel dit best 2x gezegd mag worden.
Jaja, kraamogen heet dat! Vriendin van me waarschuwde me er al voor. Die perste met de ogen dicht de laatste weeën.

Mocht me dat gebeuren, dan ga ik gewoon niet met mijn ogen/gezicht op de foto, haha!

Nou, ik hoop dat je gelijk krijgt Caat...
Ik ga toch. De gewoon heel voorzichtig. Alles in karretje en dan maar heel langzaam lopen en karretje sturen (dat is nog het irritantst). Komt goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven