2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Teddy en Vera, heel lief dat jullie zo snel reageren.

Wij hadden eerlijk gezegd ook niet verwacht dat de uitslag zo slecht zou zijn, omdat vlak na de geboorte alles goed leek, maar dat schijnt kenmerkend te zijn aan dit syndroom dat het heel onvoorspelbaar is.

Wij gaan tijdens de operatie ook heel hard voor haar duimen dat ze er heelhuids uitkomt. Heb vandaag heel veel gehuild, maar voel me nu gelukkig weer wat sterker.

Lieve meiden, ik ben blij dat ik jullie heb en hier mijn verhaal kwijt kan.

Tot morgen!

Liefs
Och nee meid, wat naar.... Je meisje zo klein en dan onder het mes. Wat ontzettend schrikken dat er toch meer aan de hand is dan op het eerste oog leek. Een hele dikke stevige voor jou, wat zul je het zwaar hebben. He, schrik er echt van.... Natuurlijk gaan we hier vandaag keihard voor jullie duimen en aan je denken! Heb vertrouwen in de kracht van je meisje en in de kunde van de artsen!!! Ik denk aan je, heel heel veel sterkte vandaag!!!!
Jobje, nogmaals heel veel sterkte vandaag! Ik denk aan jullie!
Goedemorgen!

Wat een nare berichten hier allemaal zeg.

Ann, ik begrijp niet van het ziekenhuis dat ze je hier zolang mee door laten lopen. Misschien ligt dat aan mij hoor en wil je zelf niet gecurreteerd worden, maar dit is toch ook een gebed zonder eind. Zo kun je niet aan het verwerkingsproces beginnen. Vindt het erg lang duren, wat zal dit moeilijk zijn. Hou jezelf goed in de gaten. Ik vind je heel dapper en sterk!!

En dan Jobje, wat een kippevel bericht. Zo'n kleine mini op de grote operatietafel. Wat enorm moeilijk en heftig allemaal. Ook hier vindt ik het raar dat ze vlak voor de geboorte zeggen dat het een virusje was, en nu blijkt het toch weer iets heel anders te zijn. Hmm, nou het zal allemaal wel aan mij liggen. Anyway wens ik jullie heel heel heel veel sterkte. Ik ga verschrikkelijk voor jullie en mini duimen. De doktoren zijn adequaat en weten wat ze doen. Probeer daar op te vertrouwen. Mini is sterk en slaat zich hier door heel. !! Ik zal veel aan jullie denken vandaag.

Vera, ben benieuwd naar je tuinfoto's. Veel plezier op je mamadag vandaag.

Teddy en de rest *zwaai* !! Fijne dag allemaal.
Jobje oh wat een naar bericht van jou. Zit hier ook te trillen achter de laptop. Ik ga duimen wat ik kan dat alles vanmiddag goed verloopt. Jobjemini is een sterk meisje! Ik denk aan je......

Ann, ook voor jou een . Bah meid, wat krijg je het ook te verduren. Ik hoop dat je lichaam snel alles uitstoot en dat je weer "schoon" bent.
Jemig Jobje, ik lees je berichtje nu pas! Ik heb er helemaal kippevel van!!! Wat vreselijk akelig dat je kleine meisje zometeen onder het mes moet voor zo'n heftige operatie! Ik duim heel hard voor jullie dat de operatie goed verloopt en dat jullie meisje er snel van herstelt. Heel veel sterkte zometeen!!!!! Je zult nu vast voor de operatie niet meer op het forum komen, maar hopelijk vind je het goed als ik een kaarsje voor jullie meisje brand. (Dat doe ik nl. vaak als er nare dingen gebeuren bij mensen om wie ik geef...)

En Ann, voor jou ook een hele dikke Het valt ook niet mee wat jij de laatste tijd allemaal voor je kiezen hebt gekregen en dan moet je misschien ook nog gecuretteerd worden... ik brand het kaarsje ook een beetje voor jou, ok?!
Even een los berichtje, want ik vond het hier boven niet zo gepast...

He goh, mijn zenuwen voor de bedrijfsarts waar ik zometeen naartoe moet vallen echt zo ontzettend in het niet als ik de berichten van Jobje en Ann lees...Waar maak ik mij dan in vredesnaam druk om?!

Mini heeft eindelijk geen koorts meer, maar hij is nog niet zichzelf en dus gewoon echt nog niet het vrolijke mannetje dat hij anders altijd is. Hij wil alleen maar door mij gedragen worden en is zelfs dan vaak ontroostbaar. Wat zou het toch makkelijk zijn als baby's al sneller konden praten he?! Dan kon hij tenminste vertellen wat er aan scheelt...Arm ventje . Echt, ik heb zo'n respect voor meiden met een huilbaby!

Ook minder; een vriendinnetje van mij is (hoog)zwanger en nu hebben ze heel slecht bericht gekregen over haar vader. Hij was al een tijdje ziek, maar dat leek onder controle en nu is het opeens zelfs nog maar de vraag of hij de geboorte van zijn kleinkind nog wel gaat meemaken...heftig hoor!

Gelukkig is er ook nog leuk nieuws: wij hebben net de nieuwe auto (leasebak van werk vriend) gekregen. Wauw, wat is die groot vergeleken bij ons 'rugzakje'. Wij hoeven geen tent mee op vakantie, we klappen gewoon de achterbank plat en dan slapen we daar wel Alleen nog even kijken of we die belgische dame uit het navigatie-systeem kunnen krijgen, heb liever een zwoele mannenstem

Hmmm....nog maar eens even genieten van het zonnetje nu mini even in bed ligt...wat een rust
OGG, succes bij de bedrijfsarts!

jammer he dat baby's je niet kunnen vertellen wat ze bedoelen. zou soms een hoop schelen.

Gaaf zeg een nieuwe bolide. Wat voor een is het?

jobje: denk aan jullie
Terug van vakantie val ik met mn neus in de boter, wat een ellende hier! Ik vertel later wel over onze avonturen, voor nu alleen een knuffel voor Ann en druk draaiende duimen voor Jobje! Lieve meid, wat een schrik! Hoop heeeeeel hard voor een geslaagde operatie, hoop vanavond te lezen dat alles goed is gegaan. Nu ga ik eerst het terras op met vriendinnetjes. Later meer, liefs
Wellicht later uitgebreider, voor nu alleen even een hart onder de riem voor Jobje, Jobmini en Jobman (zocht eigenlijk een kaarsje, maar bij gebrek daaraan dan maar in woorden). Ik denk al de hele dag aan jullie, ik hoop zo dat jullie het goed maken....

En een dikke voor Ann, ik hoop echt dat het snel achter de rug is en dat je met het verwerken hiervan een start kan maken. Dit duurt erg lang, sluit me aan bij Rossia. Ik hoop dat je je snel zowel fysiek als mentaal weer wat sterker gaat voelen. Dus nog een keer !!
Wat een naar bericht lees ik hier. Lieve Jobje en jobjeman, heel veel sterkte!!! Ik hoop en duim dat alles goed mag komen.

Lieve minijobje, doe goed je best, je bent een sterk meisje!!! Hier ga je helemaal bovenop komen.

Liefs Mimje
Jobje heb de hele dag aan je gedacht. Ik hoop dat de operatie nu achter de rug is en alles goed is gegaan. Probeer me een voorstelling te maken van wat jullie voelen nu maar ik kom niet in de buurt. Dus nogmaal een hele dikke
Goed nieuws van Jobje op de mail!
Gelukkig wel! Wat een opluchting zeg.
mamadeb we missen je al een tijdje....gaat het goed met je?
hoi meiden

sorry hoor dat ik zolang niet geschreven heb. Ik heb wel meegelezen en ben echt wel op de hoogte, had het alleen zo ontzettend druk en ben echt kapot aan het einde van de dag.

Gaat verder wel goed hoor hier. Heb weer mijn positiviteit terug gevonden.

Maar dan lees ik hier nare zaken.

Jobje, jeetje zeg ik schrik me rot. Gelukkig is de operatie goed gegaan, maar wat zullen jullie geschrokken zijn. Wat is er dan precies met het hartje aan de hand?? Welk syndroom is het?

Sterkte ik denk aan jullie hoor!

Ann ook voor jou een dikke knuffel. Wat irritant dat het nu nog niet goed is. Ik hoop dat de curretage niet hoeft maar zoveel bloed verliezen is ook niet goed hoor. Een curretage klinkt misschien enger dan het is, het wordt echt veilig uitgevoerd hoor. Ook voor jou/jullie sterkte.

Missc, jij hebt ook een rotweekend gehad las ik op de mail, bah. Nu een beetje van de schrik bekomen?

Gorgi maar voor jou heel goed nieuws, Wat een opluchting moet dit zijn voor jullie. Nu maar lekker gaan genieten hoor!

Rossia, lastig dat die pillen niet makkelijk slikken. Ik heb in zweden zwangerschapspillen gekocht omdat de mijne op waren en ik niet wilde stoppen. Dat zijn echt super kleine pilletjes, ongeveer een halve paracetamol. Is echt ideaal. Vraag me dan wel af waarom de nederlandse pillen zo groot moeten zijn want in deze pillen zit ook alles. Nou ja je hebt hier verder weinig aan geloof ik..

Ogg hoe is het nu met mini? Koorts al gezakt?

Missc, let je wel een beetje op jezelf met de rugpijn enzo. Je moet nog 1 week werken toch?

Ellein 17 maanden niet ongesteld, lekker hoor. Ik ben met de mirena bijna 4,5 jaar niet ongesteld geweest, echt ideaal!

voor alle andere meiden een dikke knuffel en een zwaai.

Hier gaat het dus wel goed, deze maand een stuk minder last van de clomid gehad, erg fijn want het kwam de sfeer in huis niet ten goede. Misschien dat het ook scheelt dat ik wat meer rust heb nu qua werk enzo hoor.

Ik heb trouwens wel last van de warmte, pfffff. Maar heb een oplossing gevonden. Floortje heeft een opblaasbad gekoocht! Eentje waarin ik languit kan liggen (met manlief) maandag was ik vrij, heerlijk met glaasje rose en een goed boek in een koel bad in het zonnetje, zalig!!

Zo zijn jullie ook weer op de hoogte, ik ga weer wat tv kijken!

x Floortje
Hee meiden, ben ik ook weer even! Zie dat er (goed?!) nieuws van Jobje op de mail staat.. I'll be right back!
Wat onwijs fijn he, het goede nieuws van Jobje. We hebben het hier al veel vaker gezegd, maar wat blijft dit toch een apart medium. Heb echt vandaag veel aan Jobje gedacht, en zelfs aan een vriendin verteld over haar (maar dan natuurlijk de term 'forum' vermeden). Iemand nooit zien en dan toch met je gedachten er steeds bij zijn, ik blijf het bijzonder vinden! En nu draaien de duimen high-speed door voor een zeer positief vervolg voor Job-family!

OGG, hoe is het gesprek gegaan? Vervelend dat uk nog niet helemaal zichzelf is. Mijn meisje is ook wat huilerig en hangerig. Misschien ook wel door de warmte? Vanmiddag haar lekker in de tuin in een badje gedaan, dat was dan wel weer een succes!

Mimpje, het kleed hebben we besteld bij Babywalz. Tot nu toe een groot succes!

Floortje, goed je weer te zien! Wij hebben ook zo'n zwembad, een lekkere grote waar je heerlijk in kunt 'chillen' met een wijntje in de hand en tijdschriftje erbij! Zat me er helemaal op te verheugen om die vandaag op te zetten... maar helaas, vriend had hem onvindbaar opgeborgen ;-( Lekker dan!!

Bep, welkom terug! Lekker gehad? Hoe gaat het met jullie??

Kan iedereen de warmte een beetje handelen? En hoe is het met de ukjes in de warmte? En de zwangeren, MissC lekker gezwollen voeten inmiddels? Rossia, niet al te duizelig/misselijk in de hitte?

Voor de rest voor nu alleen een zwaai, ik ga even bijkletsen met mijn vriend (voor hem wel zo gezellig als ik dat niet doe met een half oog op de laptop.....)
Ik ben het zat - firefox wordt NU geïnstalleerd!!!
Oh ja, Vera, is de uitslag voor uk binnen? Hoe is het nu? Bij mij ging het kolven gisteren en de 'extra' sessie van vandaag ook slecht! Misschien ook een ongesteldheid in aantocht, of misschien komt het van de warmte, dat het daardoor wat achterblijft? Hoe dan ook, ik hoop dat het weer wat aantrekt!
floortje klinkt goed dat bad. ik heb voor mini een kikkerzwembad gekocht. aangezien ze daar zelf nog niet in past plons ik er misschien zelf wel in.

fijn dat je je weer wat beter voelt en de clomid voor minder bijwerkingen zorgt.

michigan, hier geen last van de warmte. mini heeft niet meer aan dan een romper en slaapt prima.
hahaha michigan....succes met firefox
Ann lieverd ik was helemaal vergeten om op jou te reageren. Allereerst een dikke , wat krijg jij een boel narigheid voor je kiezen zeg. Gewoon een K*T situatie, andere woorden heb k er niet voor.

Ik denk aan jullie!

Hi Floortje, fijn dat het weer wat beter gaat en je je weer positief voelt. Knap hoor hoe jij dat toch elke keer weer kunt.Goed idee van dat opblaasbad!

Bep hebben jullie een fijne vakantie gehad?

Hier alles goed, wij genieten van het mooie weer. Alleen in de auto heeft mini het wel erg warm in de mc. Hij zweet ontzettend. Vandaag is zijn kinderstoel binnengekomen, en voor de foto heeft hij er even ingezeten. Geweldig vond hij het!

Ik ben er alleen zelf vandaag achter gekomen dat ik (waarschijnlijk) allergisch ben voor de zonnebrandcreme van Zw. Mijn handen hebben niet alleen bultjes maar ook blaren. Ziet er raar uit en doet ook pijn. Gelijk maar andere gekocht!

Ennuh hier ook weer ongesteld...bah!! Vind het maar niets!
Teddy, dat klinkt goed! Hier helaas dus wel wat last. Alleen in een romper slaapt ze heel slecht, dan is ze zo hyper dat ze haar hele bedje door stuitert. Dus overdag slaapt ze niet geweldig. 's Nachts doe ik wel haar dunne slaapzakje aan en dan slaapt ze prima, gelukkig. Nou ja, deze warme dagen komen we ook wel door, ze moet er maar aan wennen! Trouwens, wel even foto's van jou in het kikkerbadje he?!

(Ha, firefox is geweldig!)
mimpje showen die foto!

michigan helaas heb ik morgen niemand in de buurt die een foto kan maken van mij in het zwembad.

morgen mini's laatste 'zwemles' voor de zomer. jammer hoor. pas in september weer verder. zelf maar veel oefenen tussendoor in een ander zwembad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven