Centraal Moderatortopic

21-08-2022 23:48 2881 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Technische update :

[...]

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.

Melden van overtredingen, dubbele topics, verplaatsen van een topic kan ook in het 'meld het de mods' topic. Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: Forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door DPG vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Als proef kunnen beleidsvragen nu ook in het 'vraag het de mods' topic en vragen over een ban of melding in het 'meld het de mods' topic. De linkjes staan verderop.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden:
Overig/algemene-voorwaarden/list_messages/480253

Huisregels:
Overig/huisregels/list_messages/480252

Het vorige deel van het CM topic
Overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p34158150

Vraag het de mods, deel 8
overig/vraag-het-de-mods-deel-8/list_messages/504850

Evalueren van mod topics en beleidswijzigingen.
Overig/het-algemene-evaluatietopic/list_messages/467221

Bantopic 2.0
Overig/bantopic-2-0/list_messages/465162

Topics om na te praten over beleid, bans etc.
Met kletsen, Napraat 2024.10
overig/napraattopic-2024-10-met-geklets ... ges/508675
Zonder kletsen, deel 5.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-2 ... es/504615#

Waar meld je een bug op het Viva forum?
https://forum.viva.nl/overig/het-nieuw ... /508828

Update van Community Manager
Overig/community-manager-topic/list_mes ... #p28208953

Maak een melding van de bug per mail naar Communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan Forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar Forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Als jullie ons mailen, vermeld dan ook altijd je gebruikersnaam!

Met vriendelijke groet,

Moderators en Community Manager VIVA Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hoe kan ik een topic terugvinden wat ik ooit geopend heb ? ( iets over “ Tokkies “ ; ik denk op Overige )
Ik krijg het niet geGoogled..
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
14-06-2023 20:10
Hoe kan ik een topic terugvinden wat ik ooit geopend heb ? ( iets over “ Tokkies “ ; ik denk op Overige )

Niet :whistle: . Een optie is om al je eigen topics één voor één te verwijderen uit je eigen topiclijst. Uiteindelijk komt ie dan naar boven, ooit.

Maar er zijn mensen die op wonderbaarlijke wijze toch topics naar boven weten te halen, misschien maar gewoon een topic openen met de vraag of iemand die van jou kan vinden?
S-Groot schreef:
14-06-2023 20:14
Niet :whistle: . Een optie is om al je eigen topics één voor één te verwijderen uit je eigen topiclijst.
Je kunt toch alleen maar loepen op al je reacties, niet op geopende topics ?
*
nouschi wijzigde dit bericht op 14-06-2023 21:49
0.00% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
14-06-2023 21:41
Je kunt toch alleen maar loepen op al je reacties, niet op geopende topics ?
Als je naar 'forum' gaat, zie je ook 'jouw topics'.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
14-06-2023 21:48
Mobiel zie je er maar 2.
Nouschi schreef:
14-06-2023 21:48
Goh….. nooit gezien. :-o

Maar ik dacht echt dat ik ooit een topic over het misbruik van de naam “ Tokkie “ had geopend. Kennelijk niet.
14-06-2023 22:02
Goh….. nooit gezien. :-o

Maar ik dacht echt dat ik ooit een topic over het misbruik van de naam “ Tokkie “ had geopend. Kennelijk niet.
Als je hem ooit uit je voor jou lijst hebt gehaald is ie ook weg uit de lijst met eigen topics. Totaal niet logisch, maar tis wel zo.
14-06-2023 20:10

Je kunt de zoekfunctie van het forum gebruiken, en dan zoeken op auteur (jij dus) en 'alleen onderwerptitels'. Dan krijg je al je eigen topics.
Hoi Mods hoe verander ik mijn topic titel? Of zouden jullie het kunnen doen voor me eventueel? ik zie nu pas dat er staat Dochter verlslaafd aan GHB, maar had moeten zijn dochter verslaafd aan GHB. Alvast bedankt

Groetjes Annelien :)
RikM schreef:
14-06-2023 22:08
Je kunt de zoekfunctie van het forum gebruiken, en dan zoeken op auteur (jij dus) en 'alleen onderwerptitels'. Dan krijg je al je eigen topics.
Top !

Wat een leuke topics heb ik geopend, vroeger :rofl:

Maar nee ; nooit 1 over Tokken.
RikM schreef:
14-06-2023 22:08

Ik helemaal verrast dat de zoekfunctie hier toch weer iets doet, ga ik kijken:

Informatie

Je kunt op dit moment de zoekfunctie niet gebruiken. De server word te veel belast, probeer het op een later moment opnieuw.

:loveit:
S-Groot schreef:
14-06-2023 22:25

Informatie

Je kunt op dit moment de zoekfunctie niet gebruiken. De server word te veel belast, probeer het op een later moment opnieuw.

Ja, dat komt door mij. :A:

Ik had geprobeerd te zoeken op "tokkie" in ALLE FORUMTEKSTEN OOIT en dat vond de server niet zo leuk. :$
S-Groot schreef:

Informatie

Idem, inclusief dat ik verrast was.
Wordt er toch meer meegelezen dan je zo zou denken. ;-D
(en de zoekopties zijn waarschijnlijk niet server-proof, want hey, wie gebruikt ze nu helemaal? :P)
RikM schreef:
14-06-2023 22:28

Ik had geprobeerd te zoeken op "tokkie" in ALLE forumteksten en dat vond de server niet zo leuk. :$

Haha, een echte tester: alles zo vakkundig mogelijk om zeep helpen :proud: .
RikM schreef:
14-06-2023 22:28

Ik had geprobeerd te zoeken op "tokkie" in ALLE FORUMTEKSTEN OOIT en dat vond de server niet zo leuk. :$

In combinatie met nog zowat zoekopdrachten haha.
Mocht de server vanavond omvallen, ik ben er even niet. :whistle:
:HA:
:P
(Dit heb ik overigens ook een keer gedaan in een best wel belangrijk systeem, zeg maar core business voor de organisatie. Kwam uit op een catacombe-zoekfunctie die nooit iemand gebruikte en deed 'iets', vervolgens werd ik gebeld door IT-beheer wat of ik aan het doen was :rofl:).
Moiren schreef:
14-06-2023 21:55
Mobiel zie je er maar 2.
Ik zie ze allemaal (12).
Nouschi schreef:
14-06-2023 23:00
Ik zie ze allemaal (12).
Op je telefoon?
S-Groot schreef:

Informatie

Deze melding krijg ik àltijd (klik vaak mis).
14-06-2023 22:24
Top !

Wat een leuke topics heb ik geopend, vroeger :rofl:

Maar nee ; nooit 1 over Tokken.
Ik herinner mij dat topic. Jij was daarin wel actief maar het was geopend door iemand die nu onder een andere Nick schrijft (mag zeker niet zeggen wie?)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Zouden jullie mijn account z.s.m. willen anonimiseren wegens herkend?
Dank je wel
Moiren schreef:
14-06-2023 23:19
Op je telefoon?
Ja.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven