Moderator 'Werk en Studie'
maandag 26 mei 2008 om 20:07
Let op! Nieuwe regels mbt quoten:
http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/
Beste forummers,
Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.
Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.
Groetjes Viva Angel 1
http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/
Beste forummers,
Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.
Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.
Groetjes Viva Angel 1
vrijdag 29 mei 2009 om 12:38
Ik ben er maandag weer! Angel 1 is nog druk met de studie, dus bij dringende zaken kan er gemaild worden naar Angel 4 op vivaangel4@gmail.com.
zondag 7 juni 2009 om 20:52
donderdag 2 juli 2009 om 14:02
Kwam laatst op een goede vacaturewebsite terecht: [www.verwijderdivmreclame.nl]. Deze site geeft compleet overzicht van online vacatures. Hoop dat jullie er net zoveel plezier mee hebben als ik!
dinsdag 7 juli 2009 om 21:08
quote:Margaretha2 schreef op 07 juli 2009 @ 11:41:
Hoi Angel, kan je het topic 'salarisonderhandelingen' verplaatsen naar de pijler Geld en Recht? Misschien krijgt het daar meer reacties! Alvast bedankt!
Ik zal een alias maken. Want hij hoort op allebei de pijlers een beetje thuis denk ik...
Succes!
Hoi Angel, kan je het topic 'salarisonderhandelingen' verplaatsen naar de pijler Geld en Recht? Misschien krijgt het daar meer reacties! Alvast bedankt!
Ik zal een alias maken. Want hij hoort op allebei de pijlers een beetje thuis denk ik...
Succes!
donderdag 9 juli 2009 om 18:22
quote:Margaretha2 schreef op 09 juli 2009 @ 12:23:
Thanks! Ik heb nog een verzoekje. Kan je in de één na laatste post van Gelukkig Meisje de plaatsnaam weghalen? Ik had het extra cryptisch omschreven omdat ik niet wil dat mijn exacte woonadres bekend is hier maar dat was blijkbaar naïef.
Het was bij mij de laatste post, maar ik heb denk ik het goede weggehaald. Kijk je eventjes?
Groeten,
Angel 1
Thanks! Ik heb nog een verzoekje. Kan je in de één na laatste post van Gelukkig Meisje de plaatsnaam weghalen? Ik had het extra cryptisch omschreven omdat ik niet wil dat mijn exacte woonadres bekend is hier maar dat was blijkbaar naïef.
Het was bij mij de laatste post, maar ik heb denk ik het goede weggehaald. Kijk je eventjes?
Groeten,
Angel 1