Herfstkids 2007

04-10-2008 13:27 484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De group vind je hier.

merel die weegt 10 kilo.. En is precies goed volgens cb

Ze heet ook bar slecht.... En ik hoor echt van iedere moeder die ik tegen kom dat hun kindje slecht heet.

Ineens trekt het bij....

Maar gaat deze topic dan weg??

Dus het niet echt meer een vast groep.... ??/
we kunnen toch af en toe wat schrijven? voor mij hoeft het topic niet weg hoor!

wauw wat eet lucia goed zeg! 2 a 3 boterhammen jamie eet met een beetje mazzel 1,5 a 2 beschuitjes of 3/4 a 1 boterham fruit vind hij ook al niks behalve van die puree dingen (knijpfruit) of een zelfgemaakte bananenshake, aardbeien gaan af en toe en de laatste weken at hij als we geluk hadden 2 happen van zijn avondeten nu gaat het wat beter en eet hij als hij een potje krijgt soms een half potje van die grote potjes of minder
Moet je Lucia haar ouders eens zien eten, ha ha. Wat dat betreft krijgt ze het met de paplepel ingegoten. Ze is trouwens de laatste tijd wel weer een beetje van de lepel en vork af en eet nu het meeste met haar handjes. Gister zelfs een stuk Ola Viennetta ijs.

Misschien kun je nog eens met broodbeleg variëren? Volgens mij maakt zoet of hartig nu nog niet zoveel uit. Wij doen leverpastei, smeerkaas, chocopasta of jam.

Maar zo te zien weegt Jamie genoeg dus ik zou me maar geen zorgen maken hoor!
Ik zou graag willen zien,dat mijn meisje het avond eten op eet.

Maar dat kan ik denk ik wel op mijn buik schrijven.

@j2007

Volgens mij eet jamie nog meer dan merel.. Hihi

Ik denk dat het goed zit.. Maar soms twijfel je gewoon heel erig.

@all

2 ronde clomid begonnen.
@Wyfke: spannend voor jou, vandaag de uitgerekende datum. Ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten en jullie meiske snel komt.

@Chica: voor jou natuurlijk hetzelfde, ook al ben je nog niet aan de uitgerekende datum.

Alvast veel succes met bevallen meiden!!

Evi eet haar groente niet echt optimaal, maar voor de rest mogen we zeker niet klagen.

Ik had laatst de sperziebonen gepureerd met appelmoes erdoor, nou toen at ze het wel op.

Verder merk ik dat ze qua hoeveelheid minder eet, logisch natuurlijk, ze groeien nu eenmaal niet meer zo snel als in het eerste jaar.

Evi woog in april trouwens al 12 kilo. Maar ze loopt nu dus dat gewicht zal wel veranderen.

@BM: succes met deze ronde clomid.
Heeeee, Evi loopt???? Super zeg!

Een tip voor jullie allemaal: lees de nieuwste Ouders van Nu! Er staat een zeer verhelderend artikel in over de ontwikkeling van je kind. De mijlpalen zijn ongelooflijk ruim. Tussen de 10-20 maanden gaan lopen is normaal! Zit erover te denken om het hele artikel te kopiëren voor die superirritante collega van m'n vriend die altijd maar loopt op te scheppen over zijn snelle dochter, bah! Op zich is dat het ergste niet, maar dat hij z'n neus bijna ophaalt voor kinderen die minder snel zijn vind ik echt te erg voor woorden.

Ja inderdaad spannend, vandaag ben ik uitgerekend. Lucia was er al met 38+5 dus dit is wel even wennen voor mij. Nog een paar uurtjes en ik ben officieel overtijd Vriend zit er erg over in want die heeft iets te veel nare verhalen gehoord over lange zwangerschappen.

Chica zit vandaag op de dag dat Anniek geboren werd dus die zal haar tweede kindje ook wel elk moment verwachten! Op het novembertopic heeft ze vandaag een verslag van haar bezoek aan het cb geplaatst, moeten jullie misschien ook maar ff lezen.
Spannend allemaal....

Ik hoop dat je niet al te lang overtijd loopt.

Ik was bij de merel met 41 weken 5 dagen bevallen.
Joehoe, ik lees net dat Chica hun 2de dochtertje op de wereld heeft gezet.

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meiske en zusje van Anniek.
Kom even weer gluren.

Chica gefeliciteerd!!

Wyfke, bij jou nog niets? Ik hou het even in de gaten. Succes!
En Wyfke is vannacht ook bevallen. Geweldig, supergefeliciteerd meid met de geboorte van jullie meiske en zusje van Lucia.
Wyfke, gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd meiden

geweldig....
@j2007: het is eind juli, hopelijk is het gauw raak bij jullie.

Zijn jullie nog lekker op vakantie geweest deze maand?
wyfke en chica gefeliciteerd he!

nou we zijn weer terug van vakantie, is echt heerlijk geweest en nu maar afwachten of we een vakantiekindje krijgen he!

ben zo benieuwd!!
Dat wordt duimen? Wanneer is je nod?

Waar zijn jullie lekker op vakantie geweest?
tja hoe zat dat ook al weer met die nod? was dat nou 4 weken nadat je ongesteld geworden ben of na het eind van je ongesteldheid? weet het niet meer precies... ben er eigenlijk ook nog niet zo heeeeeel erg mee bezig en zou het niet eens zo erg vinden als het deze maand nog niet gelukt is maar ik heb voor de zekerheid wel alvast een truitje besteld met sterk&stoer dat moet... als grote broer wel geinig! komt ws eind van de week binnen als ik 4 weken reken nadat ik ongesteld geworden ben zit ik op 4 augustus, morgen dus maar dat is wel heel snel om te testen denk ik zo
@j2007: als je regelmatig ongesteld bent, dan zitten er 28 dagen tussen vanaf het begin van de menstruatie tot de 1ste dag van je volgende menstruatie.

En wat leuk zo'n gaaf shirtje wat jullie mannetje aan mag als het zover is.

Was je snel zwanger de vorige keer??
margreet: ja dan zou ik nu weer zwanger zijn als het net zo snel gaat! toen heb ik ook 1 maand met condooms gedaan en de maand daarop was ik zwanger

ik heb echt geen idee hoelang de vorige cyclus geduurd heeft maar als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen moet ik vandaag ongesteld worden! maar vorige cyclus was sowieso langer denk dat als ik volgende week nog niet ongesteld ben ik eens een testje ga doen!!! spannend!
ja, ik vind het ook wel weer spannend zo voor je.

Dat wordt weer duimen draaien hier ;o)
hmm sinds vanmorgen steeds een klein beetje slijmerig bloed, denk dat ik toch ongesteld ga worden... nou ja op naar de volgende ronde dan! richting de zomer vind ik ook wel erg leuk!
Jammer maar idd op naar de volgende ronde.
Spannend j2007

hier nog steeds niks hoor. het ziet er ook niet zo goed uit. dit x was mijn eisprong weer veelste laat. Zit je voor jan lul je blij te maken.

Me mogen over 2 dagen weer met clomid starten en dat wordt dan ronde 3... pff al die hormonen..

sterkte met de rest en fijne kraamtijd
babymerel, moeilijk hoor voor je... zal allemaal niet meevallen en dan met al die extra hormonen is het helemaal moeilijk of heb je weinig last van die hormonen?

hier idd doorgezet met de ongesteldheid, ik had nog even zoiets van dat het misschien een innestelingsbloedinkje zou kunnen zijn maar toch echt gewoon ongesteld... wel gek trouwens want dat heb ik dus vorige keer helemaal niet gehad, toen was ik al zwanger en dus helemaal geen teleurstellingen te verwerken gehad maar goed ben deze keer niet heel erg teleurgesteld maar ben wel benieuwd of het nu veel langer gaat duren... wel heel netjes op precies 28 dagen ongesteld geworden! maar nog geen vaste cyclus dus afwachten voor volgende maand!
Ik vergeet iedere keer hier te kijken! Maar eindelijk is het dan weer gelukt.

j2007: om 4.25 uur je laatste post??!!! Jij was er vroeg bij! Spannend dat je weer in de NOD-perikelen zit

Blink: wat toevallig dat je net op mijn bevallingsdag hier naar me vraagt! En Margreet bedankt voor het melden van ons grote nieuws hier!

Waar blijft de tijd want ons jongste wondertje is alweer bijna een maand. Het gaat heel goed allemaal. Ze is net zo'n ontspannen, tevreden baby als haar grote zus. En Lucia is apetrots en wil steeds met haar knuffelen en kusjes geven, heel erg lief.

Maandag ga ik voor het eerst sinds 9 maanden weer met Lucia naar het cb. Ze is dan alweer bijna 23 maanden. Eind volgende maand vieren we haar 2e verjaardag alweer. Heeft iemand alvast een leuk kado idee?
wyfke, hihi nee het was laat! ik zat in de nachtdienst en had ff niets te doen vandaar die tijd!

kado voor 2 jaar... ik denk dat wij een glijbaan of misschien alvast een fietsje gaan geven hij zit wel eens op de fietsjes van de kinderen uit de buurt en vind dat helemaal geweldig al snapt hij het trappen nog niet maar dat komt vanzelf

het cb... ik weet nog niet wanneer wij weer moeten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven