Herfstkids 2007

04-10-2008 13:27 484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De group vind je hier.

Haha Babymerel Anniek zit naast me en wijst naar je Avatar en zegt bad bad bad. Blijkbaar is een bijna blote baby er eentje die in bad gaat
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
babymerel

fijn hoor dat alles nu goed gaat en wat leuk nu een jongen dus jij ook van beide een!
Ik heb zo het idee dat dit topic op sterven na dood is of niet meiden? Komt er nog wel eens iemand hier?????
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
't Is dat ie nu bovenaan staat, maar ik kom hier echt al jaren niet meer. Sorry dames.

Ik wil dus ook wel graag uit het schema in de eerste post.

liefs crini
Whatever, I do what I want
Nog even een update van feline voor de afsluiting dan:

- Vrolijk, ondeugend, eigengereid en heel zelfstandig kind. Kan met periodes wel erg driftig en dwars zijn, zo'n peuter heb ik nog niet gehad. Is vooral boos uit frustratie. Boordevol energie als we naar buiten gaan, echt een buitenspeelkind, dan is ze ook weinig boos.

- 94cm (schat ik in, want ze heeft al een tijdje maat 92) bij 13,5 kilo. Schoenmaat 24/25

- Spierblond kindje met grote blauwe poppenogen, inclusief lange wimpers. Maar toch niet erg meisjesachtig, meer een type 'bomenklimmertje'.

- Is al een half jaar zindelijk (overdag), kan zelf eten, zich zelf aankleden, bijna zonder zijwieletjes fietsen, de koprol, over een evenwichtsbalk lopen, op hekjes en klimmen. Motorisch echt een heel snel kind, liep ook al voor haar eerste. Praten kwam wat later, maar dat doet ze nu ook goed.

- In december zijn de keel- en neusamandelen eruit gegaan en sindsdien is ze niet meer zo vaak ziek en eet ze ook weer.

Tot zover Feline en wat mij betreft ook tot zover dit topic.
Whatever, I do what I want
Gelukkig heb ik via Hyves nog wel contact met een aantal van jullie. Maar volgens mij waren de meesten niet zulke "die hard" forummers dus dat zal ook meespelen.

Ik ben wel erg benieuwd hoe het met de zwangeren gaat! Soep? Babymerel? J2007?

Jeetje, wat een verschillen toch nog met 2,5 jaar als ik de post van Crini zo lees. Ik heb geen idee hoe groot en hoe zwaar Lucia nu is, we moeten in oktober pas weer naar het cb. Maar ze draagt sinds een tijdje maat 98 (shirts) en 92 (broeken en rokken). Schoenmaat is 22 (wat klein vergeleken met Feline!)Ze praat steeds meer en begint zich ook met onze gesprekken te bemoeien Ze zingt liedjes en neuriet, eigenlijk produceert ze de hele dag geluid. Ze is goed blijven eten en slapen en is nooit ziek. Al sinds haar geboorte een relaxte meid die dol is op uitslapen. Ter illustratie: gister heeft ze tot 10.30 liggen maffen!!!

Ze peuterpubert af en toe flink. Ze kan ontzettend razen en overstuur zijn, waarschijnlijk omdat het haar nog niet altijd lukt zich in woorden uit te drukken. Verder is ze hartstikke gek op haar zusje, wij hebben echt het tegenovergestelde van een jaloerse oudste. Is ook wel eens lastig vooral als ze haar liefde uit door bovenop de baby te gaan liggen

Ze is nog niet zindelijk maar benoemt wel steeds vaker dat ze moet plassen of poepen. Ik verwacht dat we van 't zomer wel een slag kunnen maken omdat we haar dan gewoon in ondergoed of zwemgoed naar buiten gaan sturen!

Verder is ze ook een echte klauteraar, ze klimt moeiteloos bovenin de schutting en weer naar beneden. Maar ze is dan ook ontzettend nieuwsgierig en wil precies weten wat er bij de buren in de tuin gebeurt. En dat is wel eens een beetje genant als ze door de buurt schalt "Hallo buurflou!!!"
Inmiddels is toby geboren op 4-7-2010

3230 gram

48 cm

volgens mij is deze topic een beetje op zijn end aan het raken. Ik moet bekennen dat ik zelf ook niet echt eraan mee heb geholpen.
gefeliciteerd he!

sofie is trouwens op 9-5-2010 geboren 51 cm, 3360 gram!

gaat heel goed met haar wel erg druk!
Gefeliciteerd Babymerel! J2007 had ik al gefeliciteerd

Ben ik nou de enige van ons clubje met twee meiden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven