Bah, wat warm!

29-06-2009 10:21 1785 berichten
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.

Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?

=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lieve schatten, ik kom jullie even wat verkoeling brengen

en speciaal voor Leo:

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
overigens nog iemand die een knuffelgek kattekacheltje wil adopteren? Vind haar een schatje en normaal ben ik dol op knuffelen met haar, maar bij een binnentemperatuur van 27 graden..... pfffffff
De thermostaat in de woonkamer geeft 27,5 aan

Heb nergens zin in - behalve lezen, naakt, op bed en soms een tukkie doen.

De was blijft liggen, stofzuigen is ook uitgesloten, koken zit er ook niet in, al het chocolade in huis is warm (bah) en ik vind alles stom. Fijn hoor die zomerse dagen
quote:jessy schreef op 02 juli 2009 @ 13:25:

kllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllik

Zie dinsdag!
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Zelfs forummen doet het zweet langs het, met overgewicht behepte, lichaam gutsen. Stroompjes door de bilnaad hier

Ik heb dan weer geen scooter, dat dan weer niet. Wel een auto met airco.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Set, ik ben net in de weer geweest met de konijnenren. Slepen en sleuren om die konijnen weer wat vers gras te bezorgen. Fijn in de hitte, met reuma. Nou bij mij stond het schuim er tussen hoor, tussen die bilnaad dus......
quote:Solomio schreef op 01 juli 2009 @ 17:14:

Ik zit op de bank voor het open raam, komt een verfrissend windje in mijn rug. Het waait lekker een beetje door. Doe verder niks tuuk.Zit op dezelfde bank, voor hetzelfde open raam. Alleen het windje is stukken minder verkoelend dan gisteren.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:rosanna08 schreef op 02 juli 2009 @ 15:26:

en speciaal voor Leo:

[afbeelding]Dank je wel Rooslief!
Wat een genot he dit weer?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Fukkeduk, ik stonk vanmorgen om kwart over 9 al naar zweet. Gatver. Ben ik daarvoor naar Nederland gekomen!?
Hééérlijk HPL.

Hier is de binnentemperatuur nu 28,5. Puf.
Was jij dat? Dat was inderdaad een aardig ranzig luchie Nijn!

quote:Ann Liv schreef op 02 juli 2009 @ 17:23:

Hééérlijk HPL.

Hier is de binnentemperatuur nu 28,5. Puf.

Zal hierbinnen ook wel rond de 25 zijn denk ik. Geen airco, grote ramen op het zuiden en plat dak dus dat wil wel.

Op de slaapkamer hebben we een mobiele airco, dat scheelt wel met inslapen. Verder geniet van het weer hoor
Ja Kous, ik had vanmorgen vroeg Kleine Nijn staan helpen bij het aankleden voor de schoolgym. Toen gutste het al met bakken langs mijn rug.

PP zit op dit moment in Egypte, dus er is altijd baas boven baas.
Nijn dat moet je ook helemaal niet doen joh
Ik vind het vandaag iets te. Ik voel me helemaal niet lekker, ik weet niet of dat komt doordat ik de ochtend doorgebracht heb in een zaal met airco (die zo hard staat hier dat je op een gegeven moment kippenvel krijgt) of doordat ik daarna een uur met een bus ging zonder airco en zonder ramen die open konden. Toen is het wel begonnen. Ik voel me belabberd, best wel shaky toen ik thuiskwam, slap, en eten heeft daar weinig aan veranderd (al snappen jullie dat ik ook alweer niet veel eet met zo'n weer).

Mijn waaier was een lachertje en ook de ventilator die ik nu vol op me heb staan geeft warme lucht. Buiten de straal van die ventilator is het helemaal niet te houden, in mijn huis is het denk ik wel ruim boven de dertig graden en ramen openzetten heeft geen effect want het waait niet en is gewoon boven de veertig graden.

Waarom leek verhuizen ook alweer een goed idee?
Lekker met je voeten in in een bak of emmer met koud water gaan zitten Marg

Ik had wel medelijden met een oudere dame in de trein, die had het zo warm. Op die leeftijd valt het dus echt niet mee, zo sneu.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 02 juli 2009 @ 17:24:

[...]

Zal hierbinnen ook wel rond de 25 zijn denk ik. Geen airco, grote ramen op het zuiden en plat dak dus dat wil wel.

Op de slaapkamer hebben we een mobiele airco, dat scheelt wel met inslapen. Verder geniet van het weer hoor

Wij hebben ook een mobiele airco (vanochtend hier al aangeprezen, wat een fantastisch ding!) en die is op onze woonkamerzolder waar ik nu zit te forummen een uurtje hard aan het werk om het af te laten koelen. Even geduld nog, dadelijk zal het veel aangenamer zijn. Op de slaapkamer heeft het tot nu toe prima geholpen om ramen en deuren tegen elkaar open te zetten.

Ik geniet tot op zekere hoogte.
Ik klaag even mee. Ik had me zo voorgenomen om in mijn vrije dagen en in mijn verlof lekker dingetjes te gaan aanpakken maar met zulke temperaturen komt er niets werkelijk niets uit mijn handen. Ik hoop dat dit niet tot aan mijn bevalingsdatum gaat aanhouden.
Ik moet zeggen dat ik het nu prima heb.

Net een poosje in het zwembad gehangen en nu in mijn badjas(klein luchtig ding hoor) op mijn loungebank met een groot glas ananassap met ijsklontjes!!

De butler verzorgt het eten(lees vriend is eten halen)

Voel mij net een gooise vrouw .
Joh pas je tempo en klussen toch aan aan de warmte en ga lekker genieten van het weer! Die klussen komen heus wel, het wordt vanzelf weer kutweer.
Kutweer als in 20 graden en een koel briesje?
*spuit nog maar weer een laag deo eronder*
Geweldig dit weer. Gedij heel goed bij dit soort temperaturen.
sluit ik me helemaal bij HPL aan. Ik heb vandaag alles heel rustig gedaan verdeeld over de hele dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven