Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Das een Goed Kado! Een heuse Twiggy voor je verjaardag.

Mimsekind, kom eens tegen de boezem en laat me je tongen zoals je nog nooit getongd bent.

Gefeliciteerd lekkertje.
Zoals ik nog nooit getongd ben? Ik ben benieuwd...

En bedankt he, PIm..

Je hebt het Twiggy toch wel gelijk keihard afgeleerd, he...? Poezenpedagogisch gecorrigeerd? Pff, ik ben blij dat ik gisteren 3 krabplanken heb gehaald..
Wat wilde ik nou toch typen?
IS MIMS JARIG?! (32 Pimp?... dat moet een type-o zijn.. je bedoeld vast 22!)

Gefeliciteerd schat! *klapzoen*

(als je op 'jarig' + '32 jaar' googled krijg je dit, grinnik)

en dít:

HUH?!
MIMS!!!!! van harte meis, en 22 pas, wat ben je toch nog jong X-D!!!

Een twiggy voor zijnverjaardag, wie wil dat nou niet? Is dat beest nu al weeroud genoeg om bij zijn mams vandaan te gaan, wat gaat dat snel!
HARTELIJK GEFELICITEERD MIMSEY!!!! En veel plezier bij Pimpel en verjaardagscadeautje

En wat hadden jullie het druk vannacht hier! Gezellig..

Mijn wekker deed het vannacht niet.. uiteindelijk toch aan de praat gekregen, maar vergeten weer op wekken te zetten. Dus werd ik vanmorgen wakker gemaakt door een strelende Elvis.. Éigenlijk wel prettiger dan een wekker, maar wel 45 minuten te laat .. Zit ik toch nog redelijk op tijd beneden.. hoeistmogelijk.

Maar ik ben móe.. en als ik dan zie tot hoelaat jullie hier zitten.. respect!

Ik vind je wel vrijdenkend Lil, dat een man mag strijken, wanneer hij dat wil Hoewel.. zo denk ik er ook wel over, maar mijn man wil nooit strijken. Dan ligt het daaraan, natuurlijk!

OH.. ik zie net dat er nog een blz is die ik niet gelezen heb..

sorry.. ik moet weg

toedels

Later is nu
Hee, ik ben helemaal niet de eerste ....

MIMS! De allerdikste zoenen met bottenkrakende omhelzing voor de mooiste liefste stoerste slimste echte Mims-zoals-Mims-moet-zijn Mims.

Heb een mooie, zonnige dag liefje
*breekt even in*

hai allemaal!

Hee Mims, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop voor je dat het een mooi jaar wordt
Mimsemeis, heel erg gefeliciteerd met je verjaardag! Dikke smakkerd van mij!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
~komt zwetend en plakkend uit de auto gerold~

Note to self: van Lilstad naar Enschede naar Groenlo en weer terug naar Lilstad bij 30 graden volgende x graag in auto mét airco.

Puf.
Ik ben even neergeslagen... Zoy heeft nieuw topic

GVD!!!!
Later is nu
Jezus, wat verschrikkelijk :(
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Bambi.. ik kwam eigenlijk bij de computer om te vragen of we ook eens kunstwerken van jou zouden mogen aanschouwen?? Als je er nota bene middenin de nacht aan zit te werken, tenslotte...
Later is nu
Het is het eerste wat ik zag toen ik het forum opende. Godverdegodverdegodver.

Mims, van harte met je verjaardag en met je cadeautje!
Oh, wat erg, van Zoy en Iris. :(
Vreselijk....

Bah!
Pf... hele dag moe en nu kan ik niet slapen
Later is nu
Ben er door lamgeslagen. Hoe erg moet dat zijn, ineens weer alle hoop die onder je weg wordt geslagen.
voor Bam. En Dream.

Heck, voor jullie allemaal!
voor Bam. En Dream.

Heck, voor jullie allemaal!
Ik mee.

Wilde nog allemaal vertellen dat ik gesprekken met de juffen van alle 3 de kids heb gehad en hoe fantastisch dat was en hoe goed ze het doen, maar dat doe ik morgen wel.

Net klaar met werken, morgen weer ander werk... nog een weekje...
Ik nog een dagje Pim. (Niet lullig bedoeld).

En wat heerlijk dat de kindjes het zo goed doen!!!

Ik duik bed in, morgenvroeg een werkafspraak en daarna met taart naar groep van Meis om afscheid van de juffen te nemen (en mijn klasseouderschap aan de wilgen te hangen!)

Trusten!
Vertel maar Pimp (mits je niet van plan was om in bed te duiken), positieve nieuwtjes is juist altijd goed.

Pffff, ik ben er echt door van slag, klinkt misschien stom. Ook heel heftig gesprek gehad met Bambo vanavond - over ons enorme verschil van mening over fundamentele levenszaken, regelmatig terugkomend iets- en dan dat nieuws van Zoyla er bovenop en dit is officieel een kútavond.

Nah ja, ik hoop wel heel erg dat Mims een leuke dag heeft gehad vandaag, zich lekker jarig heeft gevoeld en goed verwend is!

Truste.
Ach Bam toch , dat is heavy shit allemaal...Hopelijk wordt het vandaag een betere dag dan dat het gisteren uiteindelijk werd?

Heb je nog gelezen bij Zoy dat het uiteindelijk weer heel ander nieuws werd? Wat zit dat gezin toch in een absurde achtbaan!
Goedenmorgen

Ik lees net ook het nieuwe nieuws van Zoyla.. goed nieuws, met een donker randje.. want er is natuurlijk toch wat aan de hand.. en zo niet, dan blijf je dat wel denken.

Bambi.. ook moeilijk, dat jullie op basisniveau zo kunnen verschillen

Ik ga Elvis blijmaken met nieuws van Iris.. ja.. wij zijn allebei vrij en de kinderen vertrekken net naar school
Later is nu
~zet koffie op de bar~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven