Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
ik ga gauw op zoek naar zoylas topic, maar kan denk ik (een deel van de ) inhoud wel raden....brrrr. Lieve bambi, wat goed dat je een gesprek met bambo hebt gehad over jullie verschillende opvattingen, hebben jullie wat er mee kunnen bereiken?

Pim, lekker hoor, te weten dat je kinders het zo goed doen op school!!!

Pfff, vandaag hebben we feest op school, opndanks dat we nog 1 weekje moeten, hebben we slotfeest. Wel leuk hoor, maar wel wat sneu voor de kindertjes die in dit weer moeten sponsorlopen. Daarna een American party, hopelijk blijft het droog!

Vanmiddag ga ik mijn grut verrassen met een onverwcht ritje zwembad.
Pim, wat lekker dat de kinderen het zo goed doen.

Wel grappig, jullie tellen allemaal af naar wanneer de vakantie begint. Wij naar wanneer de vakantie is afgelopen, want dan mag Bikkel naar school. Volgende week donderdag hebben we kennismakingsmiddag op zijn school. Ik ben benieuwd. We kregen de uitnodiging gisteren binnen. Daar zijn ze mooi bijtijds mee. :lame:

Wel lekker Toet, dat voor jullie de vakantie nu gaat beginnen. Even rust in de tent in huize Toet.

Bam, wat een heftige gesprekken zijn dat. Hopelijk zijn jullie er wel een beetje uitgekomen samen.

Lekker Bentetje, naar het zwembad. Dat vind ik ook altijd leuk, maar madokus helaas niet. Hier is het dus zeldzaam een uitje naar het zwembad. We hebben wel al dagen een badje in de tuin staan voor de jongens. Vooral Bink vind het helemaal geweldig.
Oshitoshit, ik wil het eigenlijk niet weten want dan is het er niet maar zo werkt het denk ik niet...
Soms zou je willen dat het zo werkt he Lil?

Weer thuis van leuk werkgesprek dat hopelijk nog meer werk geld voor de zaak oplevert. Kantoor in Toettown, dus gewoon op fietsje er naar toe. Nu snel werkmail checken en dan naar school voor afscheid juffen. Ik heb de taart (besteld bij Hema, met foto's van alle kinderen erop) al gezien, die ziet er leuk uit.

Moest grinniken om eindevakantiewens van Madootje, maar eigenlijk is dat ook wel heavy shit natuurlijk...

Pfffffffffffff. Warm.

Misschien nemen we pas morgenochtend de boot ipv eind van deze dag. Waardoor ik iets meer tijd heb voor puinruim, inpak en organiseer alles voor de katten activiteiten.
wat heerlijk toet, jij gaat gewoon op vakantie straks!!! waar gaan je kittens heen?

Dat zou wel fijn zijn, kantoor in toettown...

Arme mado, dat is wel nog even afzien he, gelukkig heb je de uitnodiging binnen, dat voelt misschien wel goed. Ik ben niet dol op zwemmen met kinderen, maar vind het ook niet vreselijk. Zeker niet met dit weer in het buitenband. Kinderen vinden het superdepuper en dus verras ik ze zo met liefde.
Eigenlijk wel een goed idee, zwembad.. Kinderen fris en fruitig en jijzelf lekker zitten/liggen. Wat Bambi van de week beschreef. Alleen kom ik nooit bekenden tegen. Daarvoor moet ik naar het meertje in de buurt.. heb ik minder zin in.. aan de andere kant.. water (koel) is wél lekker, met dit weer Voor mij boek mee, evt. wat tekenspulletjes mee.. heerlijk! Wat ik hier in de tuin doe kan daar tenslotte ook.

Nouja.. voorlopig ben ik nog maar net het bed weer uitgekropen

Na betere berichten van Zoy (nog wel bizar en onwerkelijk en vooral vaag) toch nog even goed geslapen.
Later is nu
MIjn dochter komt net enthousiast thuis en zegt: "ik zit nu in groep 8!!!"

Kan iemand haar even duidelijk maken dat ik, haar moeder, daar nog láng niet aan toe is (maar zij wel.. heel duidelijk.. was ook al wel toe aan voortgezet onderwijs, dat zie je aan alle kanten..)
Later is nu
Ik bedoelde eigenlijk dat ik dat gesprek met een klant op kantoor van de klant in Toettown had, dus dat dat wel lekker handig dichtbij was. Maar een verhuizing van het hoofdkantoor naar Toettown vind ik een goed plan hoor!

Hier geen zwembad vanmiddag. Nu nog even allerlei werkzaken doen. Meis is naar feestje, met zwempak, dus hopelijk veel water daar voor haar. Pffffff. Heb net douche genomen om af te koelen. This is not my kind of weather.

De Bentetjekinderen boffen maar met zo'n verrassende moeder!

Enniewee, aan de slag nu.
Weekend!

Regen!

Wind!

Schoolvakantie!

Alex is blij!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Proest! "Fellatio is the ultimate act of trust" Nooit geweten dat ik zo goed van vertrouwen was.

Ben ook blij voor je, Alex. En ook voor mezelf. Regen klinkt goehoed!!!!

Zit hier op kantoor met 2 ramen tegen elkaar open en een hele grote ventilator op mijn gezicht en nog druipt het zweet van me af en krijg ik nog niet half zoveel uit mijn poten als anders. Bleh.
Hier ook donder en regen.

He...ik kwam net op temperatuur!

Goed motto, Alex!
Wat wilde ik nou toch typen?
Dag lieffies, zwaaaaaaaaaaaaaaai!

Morgen op vakantie, maar geen tijd meer om hier bij te schrijven. Tot over twee weken!
zwaaai terug! Fijne vakantie (mmm, dat leest ze natuurlijk ook niet meer?!).

Zwembadverrassing viel enigzins in het water, na een half uur begon het te onweren en na een half uur wachten bleek dat het minimaal nòg een half uur zou duren voor we weer het water in mochten,. Dat was ons te gortig. Helaas dus. Wel netjes: we mogen volgende keer gratis op vertoon van ons kaartje van vandaag.

Het is hier wel al iets koeler, en het waait. Als het feest vanavond maar door kan gaan....
Nouja.. hier nog gewoon heel erg lekker warm.. .jammer dat je zwembadgebeuren in het water viel, Bentetje

en fijne vakantie Ely!!
Later is nu
"voedingsschema voor baby 4 maanden"

toen had ik dus echt geen schema.. LD had een schema, die dronk als ze zin had, en daar hield ik mij aan
Later is nu
quote:pimpel schreef op 03 juli 2009 @ 14:21:

Proest! "Fellatio is the ultimate act of trust" Nooit geweten dat ik zo goed van vertrouwen was.

Ik denk dat Pompel er ultiem op vertrouwt dat jij je kaken niet dichtklapt tijdens het binnenspelen.....
Pim, moet jij op je fiets naar huis om 6 uur? Zie buienradar.....
quote:dreamer schreef op 03 juli 2009 @ 16:00:

.jammer dat je zwembadgebeuren in het water viel,

!

Hier sinds half uurtje ook onweer. Pfffffffff, was ik wel aan toe eigenlijk.

Mijn werkdingen zo goed als allemaal klaar, op nog één grote mail na. Daar moet ik te veel voor nadenken, en dat kan ik pas vanavond als het afgekoeld is. Afwezigheidsassistent aan, voicemail van werkmobiel aangepast. Ik ben zo georganiseerd dat het bijna eng is

Ely meid; prettige vakantie!!!

En Pim, oeps, ben je met de fiets?? Nubrella lenen?
Die smileys zijn dus niet omdat ik het leuk vind dat de verrassing niet zo goed uitpakte, maar om het feit dat een zwembadgebeuren in het water kan vallen...
Hier geen onweer, maar zal nog wel komen dan. Ik gedij bij dit weer. Doe mij maar klam en zweet en weinig kleren, ik hou er zo van! Zullen de Indische genen zijn, of iets anders ergens gemuteerd, maar ik vind het lekker, voel me helemaal in mijn element.

Kindjes zijn wel moe, Dot slaapt 's middags eigenlijk niet meer maar kan nog net niet echt comfortabel zonder - zo'n lastige tussenfase. Maar vanmiddag heel rustig aan gekeuteld met haar terwijl Zoon bij buren op ridderfeestje was (zo schattig, allemaal van die dampend verkleedde jongetjes die hier door de straat renden en eindigden in uitpuilend badje in de tuin), was fijn. Haar haar zit in een knotje bovenop haar hoofd, door het zweet kroesen er kleine plukjes in haar nek, zo schattig

Het is weekend lieve meiden, wil er iemand een koud glas wit/rosé? Lauwe rood mag ook (Alex?)
Ik heb d'r al 2 op, Lil, van die koude rosé. Er staat pizza in de oven, dus doe mij maar een (lauwe?) rode .. dat vind ik dan weer wel zo lekker.

Ik vind het weer ook heerlijk. Of eigenlijk vond.. het begint te waaien en in de verte dondert het. Voor zover ik weet hier geen Indische genen (hoewel m'n oma op het laatst wel op zo'n oud Indisch vrouwtje leek, vond ik)
Later is nu
Ik vind het niks, dit warme en benauwde. Niet toen ik niet dik was en niet nu ik wel dik bent. Ik heb er dus gewoon de genen niet voor. Maar ik gun het jullie van harte hoor, echt. Mijn tijd komt wel weer.
Hier 10 min 5 druppels, en 2 windstootjes. Daarna 2 schapewolkjes. Geen andere regen of verkoeling gezien.

~tot zo ver het weer~

Wat betreft Iris, geef Zoy een tong, maar meer dan dat trek ik haar verhaal niet...

Ik heb ontstoken ogen. Daar kon ik gisteren en vandaag niet door werken.

Wel kon ik mee naar Amsterdam. Want het zou wel heel erg stom zijn als ik het door mezelf georganiseerde uitje door mijn snotneus zou laten boren.

Het was in het Vondelpark lekkerder dan hier bij het strand. Zooo vochtig hier in huis. Voor schimmels een feessie.

Ook kon ik door de wimperkiertjes zien dat de kinderbijslag was gestort.

En heb ik dit in 1 keer en ook in z'n geheel, wel na 16 andere merken gepast te hebben, aan maar liefst 4 (mhm, viér dus) MarliesD's verbrast.

Het was mama's beurt, hoewel papa er ook van zal smullen.

De voedingsbh (ben je trots op me Bloes? ) waar ik nog in liep heb ik bij de winkelmevrouw achtergelaten om het ritueel te laten verbranden. Ze zou het naar Afrika sturen.

Voor de rest heb ik een badpakprobleem.

Waarbij de tetten goed gebeugeld zitten slaat de rest van het pak geheel nergens op (grote bloemen, plisé, bijna-pijpjes, hoge rug, denk jaren 30 stijl voor een 80jarige). Waar de kont/buik goed zit, hangen de tetten tussen de knieen door een niet-ondersteunend 2 driehoekjes flodderstof (denk jaren 70stijl voor een 15jarige no-tits-Twiggy).

Zo trots als ik was op mijn Marliesjes, waar ik zowat van naast mijn schoenen ging lopen, zo snel werd ik weer teruggefloten door de zwembroekenafdeling.

Om te janken!

Maar ik kwam erachter dat het geen problemen geeft. Ik heb helemaal geen badkleding nodig. Want ik ben natuurlijk traditiegetrouw gewoon midden in de vakantie menstruerende...
Doet Marlies niet aan badpakken? Lijkt me goed idee, maar is voor jouw vakantie vakantie niet zomaar geregeld waarschijnlijk. De kinderbijslag stukslaan aan BHs vind ik bril-jant, dat ga ik onthouden!

Hier geheel geen onweer geweest, en na anderhalve spat regen weer net zo klamwarm als ervoor. Bizar, want ik zag op nieuws dat het hier niet ver vandaan echt heeft gespookt. Volgens GG is Lilstad minder vatbaar voor onweer, iets met ligging en hoogte en verschil en weet ik wat. Kan het me niet zo voorstellen, maar dit is toch wel raar.

Voedingsschema met 4 maanden. Hm. Ik geloof dat ik toen een dappere poging deed om het wicht wakker te maken voor ik zelf ging slapen, en dan nog te voeden, in de hoop dat ze dan 's nachts niet mer kwam, wat in de helft van de gevallen dan toch nog gebeurde. Ach ja, iedereen moet wat proberen, denk ik dan maar (Met Zoon weet ik niet eens meer wat ik toen deed, help!)

Weekend, weekend, heerlijk weekend. Zwoel in tuin. Kindjes in diepe rust na leuke avond buiten eten en buiten spelen: Dot hing in de ringen die GG hier heeft opgehangen naast schommel en touwladder, en zag er opeens niet meer alleen bol maar gewoon stoersterk uit. Mooi groot meisje. Bijna 3, ik kan het amper geloven.
Hier wel koel, wat regendruppies en bewolking.. Echt onweer niet gehad (en zo kunnen we weer heel NL rond met weer berichten )

Menstrueren in vakantie: check. Maarja, dit jaar ook zolang, dat het moeilijker is niet te menstrueren met vakantie. En ja.. ik weethet, ik heb m'n vent bij me op niet menstruerende dagen de rest van 't jaar.

Ik heb voor de kinderen vragenkaartjes Trivial Persuit gekocht met Pixarvragne: Nemo, Monsters.inc, Toy Story, enz... nu moeten we dus komende week die films kijken, want anders weten we de antwoorden niet Vanavond Monsters gezien.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven