Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Oh ja: spekbillen op de vriendjessite!
Paramolletjes waren beter volgens de de huisarts. Zal wel iets met werking met penicilline te maken hebben.

Aso al overleefd?
Water blog is impressive. Leuk filmpje vooral het commentaar van MK
Sjeumig wat een water Tila!

Hoe gaat het met Aso, Bloes?

*springt op en neer* Ik heb vakantie! Ik heb vakantie! Ik heb vakantie! Ik heb vakantie! Ik heb vakantie! Ik heb vakantie! Ik heb vakantie! Ik heb vakantie! Ik heb vakantie!

Suup, ik lees dat praten zeer doet dus dan bel ik je morgen ffies! Beterschap meis!
Dar heeft vakantie! Leuk, geniet ervan mop!

En om het commentaar van MK moesten de Bloesjes hard lachen. Scheetje.....

Aso deed redelijk normaal, meiden zijn blij met hem meegegaan. Daarna fijn met MM gepraat, erg gelachen om de uitspraak "dat kan heel helpend zijn" en toen hij lekker stond te koken, heb ik nog even geld verdiend voor de Baas.

Nu filmje en wijntje met de liefste man van de wereld. *niet jij, Butler, niet jij!*
Hee Bloes; heb je die film nou eindelijk gevonden? Wil je me toch evrtellen da ie heus bestaat dan ? Dan moet ik maar eens bij je komen kijken denk ik

En verder heb ik heel synchroon met jou een afspraak met de qapster voor veel later dan ik wil (vlg week pas, en het is nu al echt zo veel te erg nodig). Maar ik word dan weer niet grijs, dat scheelt

Presentatie ging behoorlijk goed al zeg ik het zelf, moest wel lullen als Brugvrouw (gelukkig kan ik dat goed ) en kwam nogal overkookt thuis na uren in hittebakauto (geen airco). Maar toch ook wel leuk: raampjes open, warme wind om de oren, muziek heel hard want anders door wind niet te horen, en door het land crossen voor de Baas. Ik heb rotter klussen gehad in mijn bestaan.

Nu nog 6 (ZES) van dit soort verhalen afdraaien in de komende anderhalve week, en allemaal zowat in Duitsland, maar de kop is eraf en dat is wel lekker.

Arme Suupster! Dat was je niet gegund. Gelukkig is het wel waterijsjesweer, en mag koude witte wijn bij je peniciline, of liever toch maar appelsap? Meisje toch.
Wie heeft er vakantie?

Fijn dat de aso normaal deed. Zal een keer tijd worden!
Aso is gek trouwens (duhuh). Ik had een hele reactie klaarliggen op die reactie van hem op je ghostgeschreven mail, maar die is foetsie helaas. Zal proberen het nog eens te reconstrueren.
Bloes, heerlijke spekbillen en ik vind het niet raar dat Neef zo blij is om je te zien: jij doet dat nu eenmaal met baby's!

**zet waterijsjes klaar voor Suup**

Lil, 6 presentaties is best Heul Veul. Zeker in anderhalve week tijd.

Ik las in de kroeg over Dotta aan de ringen. Stoer wijffie

Iemand koffie?
Bloes, hij is inderdaad uber-cutie :-)

Suup, goeie nacht gehad?

Lil, wow 6 presentatie's! Dat is inderdaad veel, wel leuk om te doen?

Nu net uit bed gebrand terwijl ik eigenlijk best nog wel even had willen slapen. Maar mijn huis staat tot 12:30 in de volle zon dus helaas.

Koffie dan maar, dankje Tila :-)
Mooie foto's Bloes. Echt genieten.

Mag ijskoffie ook Tila, ik moet nog niet aan warme dranken denken .

Oh ja Lil, er staat geen gele sticker op de doos en ook bijsluiter zegt niet dat alcohol niet mag. Maar ik drink niet bij medicijnen. Had toch al bedacht dat het met de alcohol een beetje minder moet, dus ik ga een even een alcoholarme periode inlassen.

Verder mwah, ik heb wel het gevoel dat keel minder dik wordt, maar hij doet wel erg pijn en oor doet gezellig mee.

Ik ga zo maar weer eens een ijsje nemen.

Darly, ben je gisteren nog gegaan? Niet zo te zien aan het tijdstip waarop je postte.

Succes met shoppen.

Tila is het nog gelukt met L voor de kaartjes van vanavond?
Ik ben niet meer gegaan inderdaad Suup. Nog even wat nageborreld op werk en toen ik eenmaal thuis kwam, was ik kapot. Straks nog even wat vakantieshoppen en dan op weg naar Tila.
Kaartjes zijn gelukt,, dus dat scheelt ook weer

**geeft waterijsje aan Suup**

**en eentje aan Darly**

Ik heb er zin in straks!

(en verder heb ik nergens zin in, er wordt hier niet huisgehouden, en geen boodschappen gedaan, we zijn lekker te lui)
*sabbelt op het ijsje*

Ik denk dat ik hier om 17u weg rij Tila, dan ben ik ruim op tijd toch?
Je hebt 56 min rijtijd, volgens de anwb site :-) dus misschien een kwartiertje eerder? Heb je wat speling en kan je ons nog horen kwelen
Grinnik...daar ga ik inderdaad graag een kwartiertje eerder voor weg :-)
Kweelse Tila!

En jullie allebei natuurlijk veel plezier.

Marie hoe is het met jou?

Bloes lekker aan het genieten van MM?

Mims lekker dagje met Mops voor haar vakantie?

Lil aan het fietsen met zoon Wat worden die kids groot he.
tilalia, ik lees nu pas je berichtje hier over mijn email adres, ik ga je dat nu mailen, laat maar even weten of dat gelukt is. Ben benieuwd naar je ervaringen!
Jep Lil, ik heb um; lenen of kom je liever een avondje kijken?
Het was zo leuheuheuk! Het zingen was helemaal enig en lukte ook heel goed, het eten lekker - hier en daar wat weinig maar een grote bek doet wonderen - de bediening trok het allemaal niet en de tribunebankjes waren wat hard, maar het was ronduit enig en heel gezellig
Zoooo....weer thuis.

Het was zeker gezellig! Lekker gegeten en dankzij Tila's grote mond ook genoeg Houten kont inderdaad maar leuke voorstelling met fantastische bijrollen voor Eend en Afwasser.

Weet je wat zo fijn is aan vakantie hebben...ik keek terug in de auto op de klok en dacht ' jee al 00.00 dat lig ik wel laat...' maar het maakt helemaal niet uit hoe laat ik naar bed ga want ik heb vakantie! Heerlijk :-) Ik ga nog ff op de bank!
Ghegheghe, Eend en Afwasser waren inderdaad een leuke aanvulling

Ik zal morgen eens mailen naar het restaurant om ons wissegeld terug te vragen

Hoes't leven, Darly, zo op de bank?
Het leven op de bank smaakt naar meer...hahaha!
Jij vermaakt je wel op de bank, jij?

Ik veels te vroeg wakker ik en nu ik een beetje balen ik.

*gaat ontbijt maken*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven