Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Ik ging uiteindelijk veel te laat naar bed (2 echte koffie s avonds, da's niet slim voor mij, dan ben ik namelijk wakkerrrrr) dus ik ben ook een heel klein beetje moeiig enzo.

Op blog staat het gekweel
Alle reacties Link kopieren
Fijn meiden dat het zo leuk was. Kende jij L nou al Darly?

Darly was je gister qua shoppen nog geslaagd? Misschien in suupstad nog even naar de america today?

Wanneer ging je nou weg?

Ik voel me mwah. Heb wel het idee dat de ab iets doet (minder koorts), maar echt heel snel gaat het niet.
**geeft Suup nòg maar eens een waterijsje**
Ik kan inmiddels bijna geen waterijsjes meer zien
Ik kende L niet volgens mij, Suup.

Ik ga straks nog even de stad in, misschien dat ik nog wat op de kop tik. Ik ga dinsdag weg.

Balen joh dat het niet zo hard gaat als je wilt, maar het wordt in ieder geval niet erger. Dat is al heel wat en je zult zien dat je nu even op een dood punt zit maar dat het vandaag of morgen wel heel snel gaat!
**geeft Suup jenever om mee te gorgelen**

daarna weer uitspugen he
C/P:

Wij zijn naar een doopfeest geweest van de jongste van vrienden. Heeeeeeeel leuk; we waren de enige die geen familie zijn maar ik tel in hun gezin als 4de dochter (je hebt n'og meer familie, Lil! ) dus was uitgenodigd. Twee jaar geleden doopten ze hun oudste en was ik er ook. Het was toen net weer aan met VL maar die wilde nooit mee naar dit soort dingen. Sterker nog; hij heeft die vrienden niet eens ontmoet terwijl ze al ruim 30 jaar belangrijk zijn voor mij. En toen ik daar zat, tussen de warme leuke mensen en spelende kindjes, wist ik het: Ik wil dit ook delen met mijn man. En VL wil dat niet.

Die avond heb ik een punt gezet achter onze relatie. En nu, twee jaar later, zat ik daar weer. Helemaal blij van de sfeer, waarin mijn liefste ook helemaal past en zat te genieten.

He, mooi mooi leven......
Klinkt leuk meiden! (niet de reden dat Suup moet gorgelen, ach arme...)

Heb vandaag ook gehoord over een theatercursus voor kinderen, waar een paar klasgenootjes van Oudste naar toe gaan volgend seizoen. De website ziet er leuk uit en de verhalen van Nichtje van Vriendin zijn erg enthousiast. Toch maar eens gaan kijken met Oudste.

Hoe is het met Marie? Bijgetrokken meid? En je kittens al vergeven of moeten we actief met je meezoeken naar Adresjes?
Theatercursus voor oudste klinkt wel erg bij haar passend Bloes.

Jouw weekend klinkt ook erg fijn. Lekker he dat MM er zo goed bijpast. Viel mij vorige week op het strand met Mims en Mops ook al op. Heel belangrijk dat je dat soort dingen ook met je lief kan en wil delen. Exlief wilde ook (bijna) nooit mee naar dit soort sociale activiteiten heb ik altijd heel jammer gevonden.

Ik heb geslapen en huis een beetje opgeruimd, bed verschoond, wassen gedraaid. pff wat voel ik me op dat soort momenten vrijgezel. Maar eigenlijk wil ik als ik ziek ben ook weer niemand zien dus lekker dubbel. Heb maar even flink uitgehuild bij mijn mama aan de telefoon. Nu nog even tot kwart over 11 volhouden als ik de volgende pil moet nemen en dan kan ik mijn (schone) bedje in.

Oh en een alternatief bedacht voor de appelsap (moet nog niet aan hete dranken denken) dus heb een kamilleijsthee gemaakt, met honing gezoet. Lekker!
Ach schattesuip, kan me dat heel erg voorstellen. Beterschap meid, hoe voelt het nu?

Had gisteren ook voorstelling gehad, maar ging niet door, uiteindelijk met vriendin tot laat op terras in exLilstad waardoor nu beetje duf. Moet straks Dot uit bed trekken want anders te laat voor haar zwemles en is de laatste voor vakantie Raar kind, ligt ze nu opeens ontzettend uit te slapen - waarom deed ze dat in het weekend nou niet??!!

Jullie avond klinkt érg goed, Tila & Darly .
Gelukt met Dot uit bed trekken Lil? Niet een supersjaggodotje in het zwembad daardoor?

Bijna 3 he, at vliegt de tijd. *sentimentele zucht*

Ik heb me net ziek gemeld op werk, en ook al weet ik dat het echt terecht is, vind ik ziekmelden altijd zo moeilijk. Even wat mailtjes her en der gestuurd over afspraken deze week en dan duik ik zo mijn bedje maar weer eens in. Op advies van mijn moeder toch de dokter net maar weer even gebeld, omdat de AB nu eigenlijk wel al zou moeten werken en ik nog steeds koorts heb en ook mijn keel nog niet echt geslonken is. Assistente ging overleggen en belt me terug.
Da's vervelend, Suup. Wat zei de dokter?

MM stond al vroeg in de file richting Lilstad en gaat straks even bij Lil en Dotta een kadootje afgeven. Inderdaad erg fijn dat dat zo lekker gaat. Mijn Mensen zijn belangrijk en dat vind hij ook.

Heb net een formulier voor de verzekering ingevuld want vorige week tijdens het werk met mijn autodeur een mooie dure auto beschadigd. Oeps. Morgenochtend met die meneer (het is niet de directeur van die organisatie maar wat dan wel?) afgesproken om alles even in te vullen en af te handelen en dan meteen met onze Directeur op pad naar een klant. Wel gezellig om eens met hem op pad te gaan.

Nu maar eens weer een bak koffie en me door de stapel werk heen ploeteren. Nog drie weken, nog maar drie weken......

~tiept weer even verder~
**kijkt naar Suup**

**en begint zich heel hard af te vragen wat de definitie van computervirus is**

Want ik heb een enorme gezwollen amandel en een hoop keelpijn! Boehoehoe!

Is de tijd van het jaar, denk ik, want vorig jaar had ik dit ook. Kan je nagaan, toen woonden we hier vandaag 3 dagen. Zat ik te panieken tussen de dozen.

Oei Bloes, kost dat je je noclaim of valt dat mee?

Suup, heeft dokter al teruggebeld?

**zet ijskoffie, ijsthee en gewone koffie neer**
Agos Tila, dat was niet de bedoeling om je via de pc aan te steken.:hug:

Ook koorts, of alleen keelpijn?

Ik moet het tijd geven aldus assistente die net terugbelde, het kan zijn dat er ook een virusje bij zit en daar werkt de AB niet op, geduld dus.

Ik krijg zo mijn hulp over de vloer ze heeft oppas weten te regelen, voor de kleine. Wel even fijn ze wilde komen (heb het open gelaten hoor als ze niet wil komen als ik ziek ben snap ik dat ook).

Oei Bloes schade is niet fijn. Dat je werk verder zo goed gaat wel.
Godver! MM moest net uitwijken voor een auto op de snelweg en is tegen de vangrail gereden..... Flinke schade aan de rechterkant, hij heeft gelukkig nix. Gaat lekker met deze auto; zaterdagmiddag heeft iemand een deuk in de linkerkant gereden op het parkeerterrein (maar geen briefje achtergelaten), nu dit........
Tjee Bloes wat een schrik Gelukkig maar dat MM niets heeft. Maar dan toch. Trillende benen/handen dat kan ik me wel voorstellen.

Tila hoe is het nu met jou?

Darly helemaal klaar voor de vakantie?

Lil dag goed doorgekomen?

Marie/Mims hoe is het met jullie?
Djiezz! Wat ee schrik! Fijn dat ie okee is, maar sjessis, wat een schrik!

Knijp em maar goed fijn, die mooie man van jou.

MK mag nog minder afplakken: nu nog maar 3 dagen van 4 uur en met een nieuw design oogplakkers, ze kan dus gelukkig met de mode mee

En daarna fijn geshopt: 4 reistassen (jes, vergeleken met de oude) die als het goed is heel fijn in de auto passen en gegeten bij de V& D dus nu moeie maar voldane kindjes die nog in bad moeten
Shoppen altijd fijn

Hoe is het met de keel van moeders?
Wow dat is schrikken Bloes! Jeetje! Gelukkig heeft hij niks maar wat zal ie geschokken zijn! En jij ook natuurlijk!

Ook voor Suup, voel je je al wat beter? En jij Tila?

Hehe...de laatste dagen nog even heen en weer gerend voor de lastminute vakantieshopping. Volgens mij heb ik daaraan net zoveel geld uitgegeven als dat de vakantie kost maar dat mag de pret niet drukken. Morgen om 13:30 zit ik in de trein naar Rotterdam Airport. Nog nooit vanuit Rotterdam gevlogen, ben benieuwd!

Net uitgeput 2-ling vriendinnetje aan de telefoon die enorm jaloers was op mijn vakantie. Zij heeft de afgelopen 2 maanden nog geen nacht gemaakt van meer dan 5 uur en heeft niet eens tijd om, haar eigen bewoordingen, op haar gemak te schijten. Vandaag waren ze ook al vanaf 03:30 tot nu aan het krijsen. En als de een begint vult de andere broederlijk aan. Ze was het helemaal zat. Als ik terug kom van vakantie ga ik haar overdag helpen als haar vriend moet werken. Kan ze eindelijk schijten
De Schijt-oppas

Associatief: ik kwam er gisteren achter dat Dot denkt dat 'viezigheid' iets met een heel smerige geit te maken heeft. Leuk toch, spontane taligheid.

Ze is vanavond om 22.25 precies 3 jaar geleden geboren, ik kan het niet geloven. Mooiliefmooimeisje. Stoersterkeigenwijzemeisje. Mijn eigenste Diva. Meteen ook geboorte van ons als Gezin, en ik heb nu bij deze 3e verjaardag eindelijk echt het gevoel dat ik er solide in geland ben. Hehe. Vanavond ga ik dat eens goed doorvoelen met mijn man, zondag vieren we met het door Dot voorgeschreven menu van pannekoeken en meloen met de halve straat haar verjaardag verder

Gisteren kwam MM alvast cadautje brengen (om daarna die vangrail te raken arme man, maar dat wisten we toen nog niet). Was lief hondje met kat en overige attributen van Little Pet Shop. Zat een boekje bij met wat er verder allemaal nog geleverd kan worden door Little Pet Shop. Zat Dot ernstig te bestuderen, om vervolgens licht teleurgesteld op te merken: "Hm. Dít heeft die meneer mij nog niet gegeven, mama".
*goedemorgen, zet koffie, thee en ijsjes neer*

Hoe is het met iedereen?

Hier voor mijn gevoel op de goede weg. Nog wel wat keelpijn, maar stukken minder dan de afgelopen dagen, kan bijna weer normaal slikken.

Verder is het hier pestweer, dus geen straf om de deur niet uit te mogen.

Darly helemaal gepakt en klaar? Herkenbaar van die lastminute aankopen. Nog leuke kleren erbij? Je gaat met een vriendin toch?

Heel veel plezier en laat de werkstress lekker achter je.

Geniet!!!

Lieve Lil, van harte met je driejarige Diva dot

Dikke zoenen op de bolle wangen van het meisje en dikke zoenen voor de mama, papa, broer en zus.

En wat een uitspraak
Oh ja Darly, lief van je dat je 2lingvriendin gaat helpen na je vakantie. Zal ze inderdaad wel erg blij mee zijn voor haar
Jeumig wat een regen! Blij dat ik dat straks achter me laat er richting de 32 graden vlieg. Ik ga met 2 vriendinnen Suup en halverwege komt er nog een 4e voor een paar dagen langs.

Gefeliciteerd Dot en Lil!

*gaat nog de allerlaatste dingen in haar koffer gooien*
Niet te veel pre vakantie stress?

Have fun dear!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven