Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zaterdag 4 juli 2009 om 21:13
hahaha mannenruil hier.......
even denken, heb ik geloof ik alleen niet zoveel leuk vrijgezels voor iemand in de aanbieding
Ok, for me:
Wanted!! Man, 30-35, liefst 1.90+, leuke kop, lekker lijf (haha), val ook een beetje op kakkers a la studentiekoos, ehm gewoon een leuke gezellig en graag, heel graag, betrouwbare kerel
even denken, heb ik geloof ik alleen niet zoveel leuk vrijgezels voor iemand in de aanbieding
Ok, for me:
Wanted!! Man, 30-35, liefst 1.90+, leuke kop, lekker lijf (haha), val ook een beetje op kakkers a la studentiekoos, ehm gewoon een leuke gezellig en graag, heel graag, betrouwbare kerel
zaterdag 4 juli 2009 om 22:15
hey dames, ik ben eigenlijk helemaal niet op zoek, ik vind het nog wel prima zoals het nu is. Ik geniet ervan mijn eigen ding te doen, zonder verantwoording, zeg maar.
Maar als ik mag kiezen dan ga ik toch voor de buitenlandse man, leeftijd 25+, kaal, stoer, moet een goed gesprek mee te voeren zijn, onafhankelijk, lekker in bed ......
Maar goed, da's voor de toekomst, hahaha.
Wat zijn jullie allemaal aan het doen nu? Ik heb net Paradise hotel gekeken, en verder zit ik me te vervelen, blegh!
Heb sv net pas terug ge-sms't, dus te laat voor hem om nog te komen (vind ik) dus dat probleem heb ik weer opgelost!
Maar als ik mag kiezen dan ga ik toch voor de buitenlandse man, leeftijd 25+, kaal, stoer, moet een goed gesprek mee te voeren zijn, onafhankelijk, lekker in bed ......
Maar goed, da's voor de toekomst, hahaha.
Wat zijn jullie allemaal aan het doen nu? Ik heb net Paradise hotel gekeken, en verder zit ik me te vervelen, blegh!
Heb sv net pas terug ge-sms't, dus te laat voor hem om nog te komen (vind ik) dus dat probleem heb ik weer opgelost!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
zaterdag 4 juli 2009 om 22:28
Ik heb het zo gehad. Vanavond bij oma in het ziekenhuis geweest. Ze zijn niet tevreden daar. Ze gaat niet genoeg vooruit, ze hadden meer verwacht. Volgens mij was dit een verkapte waarschuwing....Morgen of overmorgen......
Verder vandaag ook nog met vaders op de eerste hulp gezeten, had zichzelf geknipt met een snoeischaar. 2,5 uur moeten wachten.......
...En ik zou vanavond gaan stappen, even gedachten verzetten en nu bellen alletwee de meiden af! Ik had juist nu zo zin in een drankje en even lekker te dansen.....
zaterdag 4 juli 2009 om 22:45
quote:Erykah schreef op 04 juli 2009 @ 22:40:
nee hoor ik heb al paar poepluiers verschoond en totaal geen braakneigingen. Het is alsof het mijn eigen kind is Ja vindt maar gauw een SV met heul veul plussies...ik pas wel op (op het kind hè). Het lijkt me ook heel leuk om tante te worden, maar zusje schiet niet op en mn broertje is er nog veul te jong voor:-)
nee hoor ik heb al paar poepluiers verschoond en totaal geen braakneigingen. Het is alsof het mijn eigen kind is Ja vindt maar gauw een SV met heul veul plussies...ik pas wel op (op het kind hè). Het lijkt me ook heel leuk om tante te worden, maar zusje schiet niet op en mn broertje is er nog veul te jong voor:-)
zaterdag 4 juli 2009 om 22:45
zaterdag 4 juli 2009 om 23:06