Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zaterdag 4 juli 2009 om 18:51
Turkse Pizza was weer heerlijk!
Pop: Ik ga niks doen vanavond, althans nog geen plannen... Heb op zich wel zin om te gaan stappen, maar kan nog geen slachtoffers vinden. En om nou alleen te gaan is ook weer zo wat
Aan de andere kan is een avondje rust misschien geen overbodige luxe voor me, hihihi.
Jij ook een rustig avondje toch Pop? En ja... veel te warm om te stofzuigen, heb een poging gedaan maar na de huiskamer ben ik er mee gestopt...
Hi LM!!!
Pop: Ik ga niks doen vanavond, althans nog geen plannen... Heb op zich wel zin om te gaan stappen, maar kan nog geen slachtoffers vinden. En om nou alleen te gaan is ook weer zo wat
Aan de andere kan is een avondje rust misschien geen overbodige luxe voor me, hihihi.
Jij ook een rustig avondje toch Pop? En ja... veel te warm om te stofzuigen, heb een poging gedaan maar na de huiskamer ben ik er mee gestopt...
Hi LM!!!
zaterdag 4 juli 2009 om 20:05
Oh getver, had ik een hele lap tekst getypt, gaat het weer eens fout.....
Anyway, nog maar eens een keer.
Misspoez, die regio ken ik zo niet uit mijn hoofd, zal eens zoeken. Ik zit zelf in west-brabant.
Miranda, dat klinkt best ingewikkeld met je sv. Heb je gevoelens voor hem? En vind je het niet lastig dat hij alleen bij zijn vriendin blijft omdat hij anders zijn kinderen kwijtraakt?
Pop, dank voor je introductie, leuk om jullie allemaal te leren kennen.
Ben trouwens wel voor om wat leuke mannen uit te wisselen
BM, jij on the market??
Anyway, nog maar eens een keer.
Misspoez, die regio ken ik zo niet uit mijn hoofd, zal eens zoeken. Ik zit zelf in west-brabant.
Miranda, dat klinkt best ingewikkeld met je sv. Heb je gevoelens voor hem? En vind je het niet lastig dat hij alleen bij zijn vriendin blijft omdat hij anders zijn kinderen kwijtraakt?
Pop, dank voor je introductie, leuk om jullie allemaal te leren kennen.
Ben trouwens wel voor om wat leuke mannen uit te wisselen
BM, jij on the market??
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
zaterdag 4 juli 2009 om 20:29
zaterdag 4 juli 2009 om 21:02
hi ben ik weer even, kleine mannetje ligt lekker te slapen in zijn stoeltje. Oh hij is weer wakker! oh nee valt toch weer in slaap hahahaha
Mijn verlanglijstje:
Liefst jonger dan ik, NIET kaal, hele leuke humor hebben, beetje een nonchi type qua kleding en uiterlijk..gewoon zon chille dude zeg maar. WEten jullie wat ik bedoel?
Ja ik heb mijn broer in de aanbieding...wie o wie? hahahah
Hee Camel hoe gaat met jou?
Mijn verlanglijstje:
Liefst jonger dan ik, NIET kaal, hele leuke humor hebben, beetje een nonchi type qua kleding en uiterlijk..gewoon zon chille dude zeg maar. WEten jullie wat ik bedoel?
Ja ik heb mijn broer in de aanbieding...wie o wie? hahahah
Hee Camel hoe gaat met jou?