aan/met welke forummer zou je .....

04-07-2009 17:16 613 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met welke forummer zou je

- willen stappen ?

-een avond op de bank willen zitten om over " het leven " te praten

-je partner laten stappen ( om welke reden ook ; vindt hij toch geen hol aan , tot aan ; die heeft net een topic geopend over geen zin in sex en alles daar tussen in )

aan welke forummer zou je

-je spaarcenten toevertrouwen

-geld lenen

je kinderen / huisdieren / hulpbehoevende ouders met een gerust hart toevertrouwen

over welke forummer

-zou je graag eens willen roddelen met het halve forum

-verbaas je je het meest

-verbaas je je het minst

naar welke forummer

-ben je het meest nieuwsgierig

-zou je direkt luisteren als je goede raad kreeg

-zou je toe willen gaan om getroost te worden ( Eleo , ik promoot je B&B , houd je mijn provisie in de gaten ? )

op welke forummer

-lijk je het meest

-lijk je het minst
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:MissMara schreef op 04 juli 2009 @ 22:45:

[...]

Precies, ik dacht ook aan jou!

* Verwijst naar mijn commentaar bij Ann Liv *

Shame! Shame! Shame!
quote:Zwieber schreef op 04 juli 2009 @ 22:47:

[...]

Wat? Tegelijk????

Kantklossen dan maar?Vingerhaken terwijl we een radslag doen als tussenoplossing ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 juli 2009 @ 22:48:

[...]

Vingerhaken terwijl we een radslag doen als tussenoplossing ?Ik kan de radslag helemaal niet. Nooit gekund ook.
quote:Zwieber schreef op 04 juli 2009 @ 22:49:

[...]

Ik kan de radslag helemaal niet. Nooit gekund ook. Schommelen ? Op de wip ? terwijl we in vogelnestjes aan de ringen hangen ?
quote:rider schreef op 04 juli 2009 @ 22:45:

De vraag "wie vind je leuk?" werd toch niet gesteld, mutsen?

Je hebt helemaal gelijk Rider, ik voel me ook een muts om het te bekennen...

Toch 'ontaarden' dergelijke topics toch al snel in wederzijds gekietel van het ego, iets wat vrouwen dagelijks doen om alle sociale contacten warm te houden. Dus mijn natuurlijke instincten beginnen op te spelen, zeg maar.
quote:Zoete schreef op 04 juli 2009 @ 22:46:

[...]

Shame on you! Nu voel ik me een onzichtbaar muurbloemje dat op alle feestjes in een hoekje zit. Precies zoals ik irl ook ben natuurlijk.

Ach joh, ik val toch niet op. Wie heeft mijn lijstje nou gelezen? Ik doe 'm nog een keer:

- willen stappen ? Zoete, wat een feestbeest

-een avond op de bank willen zitten om over " het leven " te praten, Zoete, wie is er nou wijzer dan zij?

-je partner laten stappen ( om welke reden ook ; vindt hij toch geen hol aan , tot aan ; die heeft net een topic geopend over geen zin in sex en alles daar tussen in ) Zoete, als hij bij haar niet in de fout gaat, weet ik zeker dat 'ie te vertrouwen is

-je spaarcenten toevertrouwen, Zoete, het liefst heb ik dat zij ook mijn lopende rekening beheert

-geld lenen, Zoete, niemand is zo betrouwbaar als zij

je kinderen / huisdieren / hulpbehoevende ouders met een gerust hart toevertrouwen, Zoete, krijg ik m'n katten waarschijnlijk terug als prachtig kunstobject

over welke forummer

-zou je graag eens willen roddelen met het halve forum, Zoete, maar alleen positief roddelen hoor

-verbaas je je het meest, Zoete, waar zij soms toch mee op de proppen komt...

-verbaas je je het minst, Zoete, eigenlijk wel typisch aan haar dat ze je altijd weet te verbazen

naar welke forummer

-ben je het meest nieuwsgierig, Zoete

-zou je direkt luisteren als je goede raad kreeg, hoe eigenwijs ik ook ben, als Zoete het zegt is het zo

-zou je toe willen gaan om getroost te worden ( Eleo , ik promoot je B&B , houd je mijn provisie in de gaten ? ), Leo en Zoete, gezellig samen die B&B in

op welke forummer

-lijk je het meest, Zoete, allebei van die muurbloempjes

-lijk je het minst, geen idee
[quote]MissMara schreef op 04 juli 2009 @ 22:50:

[...]

Toch 'ontaarden' dergelijke topics toch al snel in wederzijds gekietel van het ego,quote]

Ja, da's waar . En was niet de bedoeling .

We kunnen het net zo vilein of humoristisch maken als we zélf willen natuurlijk .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 juli 2009 @ 22:47:

[...]

Ik heb je genoemd ; " zijdiegaatfröbelenvooreentweeling "Als Zoeteman mee zou lezen en hij ziet dit, dan kan ik die seks straks op mijn buik schrijven...
quote:MissMara schreef op 04 juli 2009 @ 22:50:

Toch 'ontaarden' dergelijke topics toch al snel in wederzijds gekietel van het ego, iets wat vrouwen dagelijks doen om alle sociale contacten warm te houden. Dus mijn natuurlijke instincten beginnen op te spelen, zeg maar. He bah, laten we ons vooral niet den les lezen door die knorrepot. Hoe staat het trouwens met mijn spaarcenten, Rider?
quote:Zoete schreef op 04 juli 2009 @ 22:52:

[...]

Als Zoeteman mee zou lezen en hij ziet dit, dan kan ik die seks straks op mijn buik schrijven...Als jij zegt dat je wil fröbelen ligt hij al in de houding voor jij je oorbellen uit hebt gedaan .
quote:Zoete schreef op 04 juli 2009 @ 22:47:

[...]

* Verwijst naar mijn commentaar bij Ann Liv *

Shame! Shame! Shame! Dat is nu ruimschoots goedgemaakt mag ik hopen?
quote:Ann Liv schreef op 04 juli 2009 @ 22:52:

[...]

Ach joh, ik val toch niet op. Wie heeft mijn lijstje nou gelezen? Ik doe 'm nog een keer:

- willen stappen ? Zoete, wat een feestbeest

-een avond op de bank willen zitten om over " het leven " te praten, Zoete, wie is er nou wijzer dan zij?

-je partner laten stappen ( om welke reden ook ; vindt hij toch geen hol aan , tot aan ; die heeft net een topic geopend over geen zin in sex en alles daar tussen in ) Zoete, als hij bij haar niet in de fout gaat, weet ik zeker dat 'ie te vertrouwen is

-je spaarcenten toevertrouwen, Zoete, het liefst heb ik dat zij ook mijn lopende rekening beheert

-geld lenen, Zoete, niemand is zo betrouwbaar als zij

je kinderen / huisdieren / hulpbehoevende ouders met een gerust hart toevertrouwen, Zoete, krijg ik m'n katten waarschijnlijk terug als prachtig kunstobject

over welke forummer

-zou je graag eens willen roddelen met het halve forum, Zoete, maar alleen positief roddelen hoor

-verbaas je je het meest, Zoete, waar zij soms toch mee op de proppen komt...

-verbaas je je het minst, Zoete, eigenlijk wel typisch aan haar dat ze je altijd weet te verbazen

naar welke forummer

-ben je het meest nieuwsgierig, Zoete

-zou je direkt luisteren als je goede raad kreeg, hoe eigenwijs ik ook ben, als Zoete het zegt is het zo

-zou je toe willen gaan om getroost te worden ( Eleo , ik promoot je B&B , houd je mijn provisie in de gaten ? ), Leo en Zoete, gezellig samen die B&B in

op welke forummer

-lijk je het meest, Zoete, allebei van die muurbloempjes

-lijk je het minst, geen ideeAnn Liv, ik rol bijna van de bank!
quote:Zoete schreef op 04 juli 2009 @ 22:52:

[...]

dan kan ik die seks straks op mijn buik schrijven...

kan je rekenen ?

reken er dan maar niet op !
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 juli 2009 @ 17:16:

- willen stappen ? Borodini, MyleneValerie Nijntje.

-een avond op de bank willen zitten om over " het leven " te praten Donkeyshot, Mamzelle,Jaap,Margaretha,

-je partner laten stappen ( om welke reden ook ; vindt hij toch geen hol aan , tot aan ; die heeft net een topic geopend over geen zin in sex en alles daar tussen in ) Antonio.

-je spaarcenten toevertrouwen Niemand

-geld lenen Niemand

je kinderen / huisdieren / hulpbehoevende ouders met een gerust hart toevertrouwen Eleonora en MyleneValerie

over welke forummer

-verbaas je je het meest Sarah2ndlife

-verbaas je je het minst Fashionvictim

naar welke forummer

-ben je het meest nieuwsgierig Borodini, Nijntje, Eleonora.

-zou je direkt luisteren als je goede raad kreeg Jaap, -zou je toe willen gaan om getroost te worden Ring1981 en Djoels

op welke forummer

-lijk je het meest Geen idee

-lijk je het minst Sarah2ndlife, Antonio en BGB
quote:Zoete schreef op 04 juli 2009 @ 22:54:

[...]

Ann Liv, ik rol bijna van de bank! Mag ik dan op jouw lijstje bij: 'door wie zit er bij jou regelmatig thee op je beeldscherm?'
Bij heel veel zou ik Arwen in willen vullen, maar dat doe ik niet: die ken ik in het echie dus das te makkelijk.

- willen stappen ? Pieter162

-een avond op de bank willen zitten om over " het leven " te praten Shining

-je partner laten stappen ( om welke reden ook ; vindt hij toch geen hol aan , tot aan ; die heeft net een topic geopend over geen zin in sex en alles daar tussen in ) Digi!

-je spaarcenten toevertrouwen Elninjoo. Ik vind het een raar wijf, maar ze lijkt me wel über betrouwbaar

-geld lenen Weet ik ECHT ECHT ECHT niet

je kinderen / huisdieren / hulpbehoevende ouders met een gerust hart toevertrouwen Poez! Leo! Snollie! Shining! Alice! Star!

over welke forummer

-zou je graag eens willen roddelen met het halve forum Over Fleurtje en dat ik dan een andere nick heb

-verbaas je je het meest HPL

-verbaas je je het minst Elninjoo en Brum

naar welke forummer

-ben je het meest nieuwsgierig HPL

-zou je direkt luisteren als je goede raad kreeg Poez, Star

-zou je toe willen gaan om getroost te worden ( Eleo , ik promoot je B&B , houd je mijn provisie in de gaten ? ) Leo, Fussie, Lapin. Misschien ook wel Digi, maar dan bestaat het risico dat we samen de intercity van 00.30 pakken.

op welke forummer

-lijk je het meest: Tja.... kweenie

-lijk je het minst Ik kan alleen maar hopen en bidden: Brum, ene Esther, Dawn, Fleurtjefee, Brown_Eye.

[/quote]
Staat 'ie toch raar te kijken als ik met mijn figuurzaag aan kom zetten.
Ann Liv!
Oh ja, ik wil ook door Sarahsecond... getroost worden!!!
haha goeie Fleur van die andere nick
quote:Margaretha2 schreef op 04 juli 2009 @ 22:57:

Ann Liv! Ik had al gezegd dat ik jou vergeten was hè? Ga niet nog een keer aan de gang!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 juli 2009 @ 22:50:

[...]

Schommelen ? Op de wip ? terwijl we in vogelnestjes aan de ringen hangen ?Ja leuk!
En ik wil uiteten met Ann liv. Zie je, daar ga ik al....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 juli 2009 @ 22:54:

[...]

kan je rekenen ?

reken er dan maar niet op !Ik schep niet graag op over ons leven tussen de lakens, maar ik denk dat wij het landelijke gemiddelde al behoorlijk op pijl houden. Met of zonder tweeling.
quote:Spinster schreef op 04 juli 2009 @ 22:53:

[...]

He bah, laten we ons vooral niet den les lezen door die knorrepot. Hoe staat het trouwens met mijn spaarcenten, Rider?Laat ik het zo zeggen: MIJN beleggingen doen het, crisis of geen crisis, uitstekend. Dus als je daar je spaargeld bij had gelegd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven